Gå til innhold

Luisa


kevintom

Anbefalte innlegg

7 timer siden, kevintom skrev:

Noen som vet noe om henne?

Hun er vel sann nok, og har besøkt Norge årlig i en årrekke, men under et annet nick;

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg har vært hos henne for over et år siden.  Bildene er av henne.  Se innlegg i tråden som @nelson2 nevner.  Samlebånd.  Mange jenter.  Mafia.

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Tototre skrev:

Bildene er av henne

Bilder fra tidligere annonser er ikke lagret hos meg, men hun virker å ha lagt på seg, i tillegg til store pupper er det vel både hengemage og strekkmerker

  • Like 2
Lenke til kommentar
7 minutter siden, nelson2 skrev:

Bilder fra tidligere annonser er ikke lagret hos meg, men hun virker å ha lagt på seg, i tillegg til store pupper er det vel både hengemage og strekkmerker

Ja, hun har født.  Men absolutt en positiv kvinne som det er mulig å snakke med.  Hun var hyggelig.  Det var ikke settingen.  Sliten leilighet og fuktige håndklær.

  • Like 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Tototre skrev:

Ja, hun har født.  Men absolutt en positiv kvinne som det er mulig å snakke med.  Hun var hyggelig.  Det var ikke settingen.  Sliten leilighet og fuktige håndklær.

no shit hun har født, umulig å ha de muggene uten å ha barn 😄. det er godt å høre at du hadde positiv opplevelse. 

  • Haha 1
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Tukleren skrev:

Hun har vel dratt hjem igjen? Virker som hun er borte et par uker relativt ofte...

Annonsen var bare oppe et par dager, men det sto hun skulle være her fram til slutten av juli

  • Like 1
Lenke til kommentar

Annonsen er oppe igjen nå men med bilder av en annen kvinne, spørs om du bør ta sjansen. Spør ihvertfall på tlf først...

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...