Gå til innhold

Anbefalinger moss/Østfold


doggydaddy

Anbefalte innlegg

De tjener nok hvis de tilbyr ekstra-tjenester, men forbruket enten her eller i Thailand øker tilsvarende. De er heller ikke gode på økonomiplanlegging etter hva jeg har sett.

Vi må jo være i slappeste laget når vi har fått Thai-damer med mave, som ikke gidder sminke seg, lukter mat, og er nærmere seksti enn tyve. De holder samme priser som de vi besøkte for fem-ti år siden, og var av en helt annen støpning.

Flere av de jeg besøker jevnlig sier at de "må jobbe mye etter ferie i Thailand for de er blakke nå", mens de bor gratis hos en Farang.

Endret av Thermos
  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Med tanke på business og inntjening overrasker det meg at de ikke opptrer litt mer kundevennlig. For all del, noen er helt supre, men et stort flertall virker å ha lite fokus på det.

Det må da være mye lettere å holde på de gode kundene enn å stadig skulle finne nye? 🤷‍♂️ Med gode kunder mener jeg høflige, vennlige kunder som oppfører seg fint, betaler det som blir avtalt, ikke er ruset osv.

De som yter god service drar jeg tilbake til, gang etter gang. 🙂

De som er sure, snyter deg på tiden, utfører tjenestene med minimal innlevelse osv. gidder jeg ikke. Altså, gir som regel folk mer enn én sjanse, men etterhvert gidder man jo ikke de dårlige/halvdårlige stedene.

  • Like 6
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...