Langbein Skrevet Oktober 19, 2024 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2024 Interessant å se at det fortsatt skrives i tråden om likes som jeg opprettet i juni. Betyr vel da at noen fortsatt er opptatt av likes. Tror jeg gir det en like. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 46 minutter siden, Tototre skrev: Husker at det var flere som reagerte på at @SolanGundersen likte alt og alle, omtrent. Jeg bryr meg ikke så mye om det lenger. Bortsett fra at jeg legger merke til det når @Kayzer har reagert 44x på innlegg fra meg siden forrige gang jeg var pålogget (det er ikke så mange timer mellom hver gang). Jeg bruker å klikke på reaksjoner når andre brukere har sitert meg, eller nevner meg i et tema. Noen ganger trenger det oppfølging, som f.eks alder på eskorten, eller om massasjen var god? Personlig liker jeg at det er et samsvar mellom hva en får og hva en mottar av andre: Det er fordi jeg er så sykelig opptatt av deg, Tototre ❤️ Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 3 minutter siden, Kayzer skrev: Det er fordi jeg er så sykelig opptatt av deg, Tototre ❤️ Ja, ja,...vi må alle ha noe å være opptatt av. Har jo visst at jeg har en fanklubb, men oxo en del fiender, eller hatere. Eskortene liker meg heldigvis så lenge jeg betaler. Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 1 time siden, Langbein skrev: Interessant å se at det fortsatt skrives i tråden om likes som jeg opprettet i juni. Betyr vel da at noen fortsatt er opptatt av likes. @Langbein Det minner meg litt om "Geitekillingen som kunne telle til 10" Noen tror det gjør vondt å få en thanks eller like. "Nå liket han meg også" La oss ta ham, sa oksen til kalven. 2 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 22, 2024 Share Skrevet Oktober 22, 2024 På 19.10.2024 den 13.50, SolanGundersen skrev: @Langbein Det minner meg litt om "Geitekillingen som kunne telle til 10" Noen tror det gjør vondt å få en thanks eller like. "Nå liket han meg også" La oss ta ham, sa oksen til kalven. @SolanGundersen kan du forklare meg hva jeg gjør som tiltrekker alle tullingene her på forumet? Det er greit nok at mange syns jeg skriver for mye svada, for det er heldigvis mange som oxo forstår hensikten med det. Det merkelig er de copycatene som popper opp nå og da. Vil de ha de samme damene som jeg har meg med? Da er det jo bare å kontakte dem og betale? Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 22, 2024 Share Skrevet Oktober 22, 2024 Jeg er vanligvis ikke gjerrig på å dele kontaktinfo og tips. Vel, kanskje jeg vil bli det mot noen som har vært ufyselige. Men dere vet hvem dere er, så dere tar heller ikke kontakt. Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Oktober 22, 2024 Share Skrevet Oktober 22, 2024 10 minutter siden, Tototre skrev: Det merkelig er de copycatene som popper opp nå og da. Vil de ha de samme damene som jeg har meg med? Da er det jo bare å kontakte dem og betale? Høres ut som tatt fra en skrekkfilm. Stalker som går drastisk til verks. Besker alle du har besøkt. 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 23, 2024 Share Skrevet Oktober 23, 2024 4 timer siden, Tototre skrev: @SolanGundersen kan du forklare meg hva jeg gjør som tiltrekker alle tullingene her på forumet? Det er greit nok at mange syns jeg skriver for mye svada, for det er heldigvis mange som oxo forstår hensikten med det. Det merkelig er de copycatene som popper opp nå og da. Vil de ha de samme damene som jeg har meg med? Da er det jo bare å kontakte dem og betale? Du er vell det nærmeste de kommer en fars figur. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 23, 2024 Share Skrevet Oktober 23, 2024 3 timer siden, ShamanDureX skrev: Du er vell det nærmeste de kommer en fars figur. Du kan være inne på noe. Noen eskorter jeg treffer har oxo daddy issues. Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Oktober 23, 2024 Share Skrevet Oktober 23, 2024 17 timer siden, Tototre skrev: @SolanGundersen kan du forklare meg hva jeg gjør som tiltrekker alle tullingene her på forumet? Det er greit nok at mange syns jeg skriver for mye svada, for det er heldigvis mange som oxo forstår hensikten med det. Det merkelig er de copycatene som popper opp nå og da. Vil de ha de samme damene som jeg har meg med? Da er det jo bare å kontakte dem og betale? Å stikke hodet frem tiltrekker seg oppmerksomhet av ymse slag sånn generelt. Så har vi jo puristene som bare vil ha fakta i stikkordsform. Helst så kort som mulig, blottet for alt mulig annet. For dem vil du fremstå som en torn i øyet. Så har du dem som rammes av leveringsproblemer for enkelte medisiner. Når apotekene går tom og leverandøren ikke kan skaffe mer så tyter jo personligheten(e) frem. Da blir det jo ekstra trykk på tastaturet hos enkelte. Da er jo du et enkelt offer å kanalisere frustrasjonen sin til. Ref din synlighet og alltid tilstedeværelse Kanskje fullmåne påvirker noen. Har ikke forsket så nøye på når bølgene med drit kommer på forumet. Men den er jo på en måte repeterende og følger nok et visst mønster. Det var fullmåne 17. oktober så kanskje det var noe i den forbindelse. Sin egen misnøye projiseres over til den som er mest synlig der hvor man bruker mest tid? Enklere å plassere det på deg enn å se det hos seg selv. Vel, mulighetene er mange og når du er så synlig vil mye falle din vei også tror jeg. Vil tro at om du spør en hvilken som helst kjent person så kommer det nok mye drit i innboksen. Spør en hvilken som helst dame som stikker frem hodet (da gjerne en med innvandrerbakgrunn). 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg