Gå til innhold

Bruk av likes


Langbein

Anbefalte innlegg

Haha...jeg lurte på om du var begynt å bli senil og ikke hadde fått de med deg?  Men @Langbein, du ser det lille ikonet som viser hvor i rekken du er, det som er nede til venstre?  Tenker du oxo at det minner om en sædutløsning som er i fri flyt ut i løse lufta ut fra en masturbator?

Jeg er glad jeg ikke er Mentor lenger og må se dette ved siden av nicket mitt hver dag😂

langbein.png.69b4792961324e8af816d6a46fb8cd00.png

  • Haha 4
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tototre skrev:

Haha...jeg lurte på om du var begynt å bli senil og ikke hadde fått de med deg?  Men @Langbein, du ser det lille ikonet som viser hvor i rekken du er, det som er nede til venstre?  Tenker du oxo at det minner om en sædutløsning som er i fri flyt ut i løse lufta ut fra en masturbator?

Jeg er glad jeg ikke er Mentor lenger og må se dette ved siden av nicket mitt hver dag😂

langbein.png.69b4792961324e8af816d6a46fb8cd00.png

Da må vi hjelpe @Langbein ut av knipa så fort som mulig!

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

@Tototre, du ser en sædutløsning fra en vibrator. Jeg ser en herlig sprut fra ei lekker, moden latinadame etter min timinutters tungebehandling av hennes klitoris. Så jeg trives som Mentor 😀

Endret av Langbein
  • Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Langbein skrev:

@Tototre, du ser en sædutløsning fra en vibrator. Jeg ser en herlig sprut fra ei lekker, moden latinadame etter min timinutters tungebehandling av hennes klitoris. Så jeg trives som Mentor 😀

Dere er sjuke, begge to

  • Haha 5
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
8 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Da må vi hjelpe @Langbein ut av knipa så fort som mulig!

Trenger ingen hjelp, se mitt svar ovenfor til @Tototre . Stortrives som Mentor og trakter overhodet ikke etter å bli Grand Master 😀

Endret av Langbein
  • Haha 3
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Langbein skrev:

Stortrives som Mentor og trakter overhodet ikke etter å bli Grand Master 😀

Det har sneket seg inn en liten skrivefeil i setningen din.

Det skal vel stå "Stortrives som Mentor og trakter overhodet ikke LENGRE etter å blir Grand Master :-)"

  • Haha 3
Lenke til kommentar
9 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Dere er sjuke, begge to

Jeg vet det.  @Langbein er i ferd med å oppdage det etter han spilte offentlige sjakkpartier på for forum for horekunder med en som kaller seg @jegern.

Det vi har felles er at vi begge er født i forrige årtusen.  Ja, nærmere 2. verdenskrig enn år 2000.  Kanskje vi oxo er generasjon x?  Jeg er.  Begge har bil.  Det er sykt det, i våre dager!

  • Haha 5
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme jeg får hakeslepp å se @Tototre herje uke på uke med damer omtrent hver dag, det klarer ikke jeg engang som er kanskje 20 år yngre (eller er jeg eldre, hvem vet, hehe)

  • Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar

 

2 minutter siden, jegern skrev:

Jeg må innrømme jeg får hakeslepp å se @Tototre herje uke på uke med damer omtrent hver dag, det klarer ikke jeg engang som er kanskje 20 år yngre (eller er jeg eldre, hvem vet, hehe)

Ja, man kan ikke bli annet enn imponert av det som @Tototre holder på med. Den mannen må være laget av stål. 

  • Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, jegern skrev:

jasså, kjenner du meg ikke lenger nå da? jaja, sånn kan det gikk

kontekst, kjære venn.  Se det i sammenhengen.  Setningen var for utenforstående som får høre om at @Langbein er horekunde og med i en sjakklubb med fine medlemmer med rare kallenavn.

  • Haha 4
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

kontekst, kjære venn.  Se det i sammenhengen.  Setningen var for utenforstående som får høre om at @Langbein er horekunde og med i en sjakklubb med fine medlemmer med rare kallenavn.

Greit, greit, greit... men den sjakkklubben må vi ha et stiftelsesmøte på, i August kanskje?

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
19 minutter siden, Langbein skrev:

Jeg er generasjon pre- x. Vi begynner å bli gamle @Tototre. Sykt at vi fortsatt klarer å prestere på høyeste nivå.

Jeg forstår egentlig ikke hva dette prestasjonssnakket handler om?  Jeg har aldri hatt problemer med å få stå utenom et par ganger jeg var for full.  Bruker å si til de unge og uerfarne, og til noen av de eskortene jeg liker best: Det er inni hodet den beste sexen starter og slutter.

Tenker at så lenge tanken er forholdsvis klar og rask, og det hjelper sjakken med til, så er det mulighet for å holde pikken oppe oxo.  Om ikke får hun ta hendene eller munnen til hjelp for en kaldstart.  (Tør ikke tenke på sexlivet til Joe Biden etter hans opptreden tidligere i uka.  Hun Jill må jo ha tre-fire elskere, derimot)

PS

Det hjelper en god del at jeg heller ikke er så kresen på hvem jeg ligger med.  Har forstått det at ei nabojente-utseende eskorte ofte kompenserer for utseendet med bedre innsats og tenningsnivå.  Selv om jeg nyter synet av en vakker kvinne, så er de to andre elementene oxo viktige for nytelsen min.

Endret av Tototre
PS
  • Like 5
Lenke til kommentar

Vi må lære fra de beste. 

 

 

Endret av jegern
Slettet bilde av Ron Jeremy som har blitt fengselsfugl
  • Like 2
Lenke til kommentar

For min del så synes jeg det er stor forskjeller på en dag, tre dager og fem dager etter sex.

Som en transformering fra kanin -> hund -> avlshingst

  • Like 2
Lenke til kommentar
17 timer siden, Langbein skrev:

@Tototre, du ser en sædutløsning fra en vibrator. Jeg ser en herlig sprut fra ei lekker, moden latinadame etter min timinutters tungebehandling av hennes klitoris. Så jeg trives som Mentor 😀

Kan vi ta en privat samtale om teknikker på området.  Jeg vet at jeg vanligvis ikke er tålmodig nok.  Siden du er Mentor, mener jeg.

Har ellers fått bekreftet fra psykiatrien at medisinene virker som de skal nå.  Det er et godt tegn at antallet daglige poster er mer enn halvert 🤣  Hva som er botemiddelet mot besøkshyppigheten vites dog ei.

  • Like 3
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 30.6.2024 den 18.59, Langbein skrev:

Jeg har nettopp fått vite at bruk av likes gir poeng på vegen mot de ulike grader, helt opp til den høyeste graden  Grand Master. Dette er jeg ikke tilhenger av. Jeg syns at poeng skal tjenes på bakgrunn av hardt arbeid (innlegg) på vegen mot den høytidelige og ærefulle tillelen Grand Master og ikke ved å gi likes på andre sine innlegg.

Enig. Blir helt latterlig å se at noen går bananas og gir likes på alle mulige og umulige innlegg for å bli GM. Den slags grandmasters hører hjemme i en slags McDojo.

Endret av daxi
  • Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, daxi skrev:

Enig. Blir helt latterlig å se at noen går bananas og gir likes på alle mulige og umulige innlegg for å bli GM. Den slags grandmasters hører hjemme i en slags McDojo.

... og der gav du deg selv 5 poeng ekstra ved å lage et meningsløst innlegg i en tråd som er over 1 måned gammel. 5 ganger så mange poeng som en like! Var det verdt det :-)

 

 

  • Haha 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, SolanGundersen skrev:

... og der gav du deg selv 5 poeng ekstra ved å lage et meningsløst innlegg i en tråd som er over 1 måned gammel. 5 ganger så mange poeng som en like! Var det verdt det :-)

 

 

Jeg har ikke satt meg inn i hva som gir poeng eller ikke, i tilfelle det antydes at jeg er en poeng-hore. Bare irritert meg over likes som åpenbart ikke har til hensikt å like et innlegg.

Om det var verdt det? Egentlig ikke, siden jeg ikke er opptatt av poengene.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...