Gå til innhold

Bruk av likes


Langbein

Anbefalte innlegg

1 time siden, SolanGundersen skrev:

Jegern, medlem siden februar 2011

Tusen takk for gode ord! men en liten korrektsjon, jeg er faktisk veldig ny i det gamet her i forhold til andre, har vært horebukk siden oktober/november i fjor, og registrert på forumet her siden februar i år mener jeg. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, jegern skrev:

Og nå har jeg vært på kontraskjæret og sett fotballkamper og drekki meg dritings, skål!

God prioritering:-)

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
3 minutter siden, jegern skrev:

Tusen takk for gode ord! men en liten korrektsjon, jeg er faktisk veldig ny i det gamet her i forhold til andre, har vært horebukk siden oktober/november i fjor, og registrert på forumet her siden februar i år mener jeg. 

Da blir jo statistikken en helt annen.

Beklager så mye!!!

Tolket "Februar 11" som i 2011.

Da er det jo en anseelig menge innlegg du har kommet med.

Du har vært i gamet noen måneder mer enn meg. Vil si det har vært en bratt læringskurve og jeg har satt pris på dine innlegg og at du deler dine erfaringer.

  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Det er bra. Og så må vi ikke glemme det viktigste av alt -> nedlegg så mange pene damer du kan før du ikke kan det lenger. Er vel ikke noe som er viktigere enn det? Ha det moro! Livet er kort.

  • Like 2
  • Haha 4
Lenke til kommentar

Og så møter du på det trollet i døra noen ganger, da er det bare å snu og prøve blan b og c. De latinene med Sabrina og co er faktisk ekte, dem må dere prøve.

  • Thanks 3
Lenke til kommentar

@jegern har bare vært medlem av forumet i 4 måneder. "Februar 11" betød ikke "Februar 2011". Takk for korrigering, Jegern.

 

Så hans over 650 innlegg er godt jobbet!

Det vil si han har over 160 innlegg hver måned.

Takk for dine bidrag, jeg setter pris på dem.

 

Endret av SolanGundersen
tydeliggjøring
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
22 minutter siden, jegern skrev:

Og så møter du på det trollet i døra noen ganger, da er det bare å snu og prøve blan b og c. De latinene med Sabrina og co er faktisk ekte, dem må dere prøve.

Har du noen linker til de jentene? 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Er flere inne i samme leilighet. Når jeg var der åpnet de dørene bare så jeg kunne se dem, de ville sikkert ha trekant

  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Har en mistanke om at de to andre er på Lillehammer om dagen.

Stemmer det? @jegern

Skjermbilde2024-07-02kl_01_00_51.png.cd81cb1680bf85946aec7326c638d473.png

 

Endret av SolanGundersen
tegnfeil
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 30.6.2024 den 19.22, SolanGundersen skrev:

Ja, jeg er helt enig at alle skal få skrive akkurat hva de vil. Økt aktivitet skaper mer engasjement som skaper mer godt innhold!

Tull, tøys og småsnakk får frem gull innimellom. SÅ, ja til det!

Se her ja! Akkurat som jeg skrev i starten på denne tråden her. Tull, tøys, småsnakk (pluss noen småfrekke "fornærmelser") kan også føre til at det graves frem noen gullkorn.

På side tre i tråden kommer @jegern med godbitene:-) TAKKER!!!

  • Like 2
Lenke til kommentar

Nå må jeg komme meg til sengs her.

Har ikke råd til å miste morgendagens inntekt.

Det kommer noen "ikke budsjetterte" utgifter i slutten av uken her, @jegern :-)

  • Like 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, SolanGundersen skrev:

Har ikke råd til å miste morgendagens inntekt

Konsulent? Ja altså man må tjene mye penger for å gjøre det vi gjør 😊

Endret av jegern
  • Haha 4
Lenke til kommentar

E d tiktok æ e blitt m i? Ka svarte hjelpe nån likes fra eller tell, på et lukka forum? Æ skjønne at d e stas å bli GM, men om dem e kommet dithen, så har dem nok vært både fysisk akitv i markedet og verbalt aktiv i forumet og fortjener...

 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

@SolanGundersen Jeg har faktisk vært medlem her siden 2013 med et annet nick, sikkert sammen med noen andre her på forumet. I 2017 ble forumet kjøpt av dansker, og da var jeg vekke noen måneder før jeg meldte meg inn igjen med mitt nye nick Langbein. Jeg slettet mitt gamle nick, og da forsvant alle mine innlegg. Det har vært 11 herlige år som offisiell horekunde. Uoffisielt har jeg vært horekunde siden 2005, da jeg hadde mi første kjøpedame. Neste år har jeg 20 års jubileum.

  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
19 timer siden, SolanGundersen skrev:

 

Det vil si han har over 160 innlegg hver måned.

 

Det vil si fem innlegg i snitt pr dag. Slett ikke verst, @jegern. Snart går du @Tototre i næringa.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Langbein skrev:

@SolanGundersen Jeg har faktisk vært medlem her siden 2013 med et annet nick, sikkert sammen med noen andre her på forumet. I 2017 ble forumet kjøpt av dansker, og da var jeg vekke noen måneder før jeg meldte meg inn igjen med mitt nye nick Langbein. Jeg slettet mitt gamle nick, og da forsvant alle mine innlegg. Det har vært 11 herlige år som offisiell horekunde. Uoffisielt har jeg vært horekunde siden 2005, da jeg hadde mi første kjøpedame. Neste år har jeg 20 års jubileum.

Takker for at du deler!

Blir jo bedre kjent med deg da:-)

Håper det er greit at jeg disset deg litt :-)

Og at jeg kjørte på med nesten tredve innlegg i denne tråden her.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
19 minutter siden, Langbein skrev:

Det vil si fem innlegg i snitt pr dag. Slett ikke verst, @jegern. Snart går du @Tototre i næringa.

Og etter mye tøys og tull om GrandMaster og slik i starten på denne tråden kom jo @jegern opp med noen gode tips til  helgebesøk. Det kan jo være gull verdt for noen hver de neste dagene. Vil tro de latinerdamene får kjørt seg i den nærmeste tiden :-) 

Det beviser jo også @Tototre sitt poeng om hvis vi skriver om litt av hvert så vil det generere mer nyttig informasjon for alle. Alt må ikke være to the point hele tiden.

 

Endret av SolanGundersen
skrivefeil
  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
6 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Takker for at du deler!

Blir jo bedre kjent med deg da:-)

Håper det er greit at jeg disset deg litt :-)

Og at jeg kjørte på med nesten tredve innlegg i denne tråden her.

Det er jo bare hyggelig Solan. Vinn vinn for alle. 😀

Endret av Langbein
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, SolanGundersen skrev:

Det beviser jo også @Tototre sitt poeng om hvis vi skriver om litt av hvert så vil det generere mer nyttig informasjon for alle. Alt må ikke være to the point hele tiden.

Dette er en del av fagområdet mitt som jeg jobber med.  Det er helt idiotisk å holde seg til den gammeldagse modellen som forumet har holdt seg til de siste årene (fra starten).  Flere korte innlegg fra flere brukere genererer oxo langt mer av nyttige data over tid fordi dete tiltrekker flere brukere til å skrive siden terskelen for å skrive senkes betydelig.

Så ja, @AfterDawn et forum som ligner mer på tiktok enn dagens forum vil være et bedre forum enn det vi deltar på i dag.  Jeg vil at alle som stiller spørsmål om kjøpedamer skal kunne få gode, begrunnede svar i løpet av et døgn.  Vi er der på østlandet noen ganger, men ellers i landet mangler det fortsatt engasjerte deltakere.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Beskjed til dere som får mange likes fra meg nå. Det skyldes at jeg nå blar meg gjennom gårdagens horekundeinnlegg som jeg ikke fikk lest i går. Beklager til dere som eventuelt  blir irritert av dette, lover at  jeg skal bli flinkere til å lese innleggene hver dag.

  • Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...