Gå til innhold

Bruk av likes


Langbein

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Langbein skrev:

Det var også tanken bak min tråd ;)

Smart!

Ingen ting er bedre enn en liten krangel. Da stormer poengene inn. Bare spør @Tototre

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
18 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Jeg stopper denne krangelen, ingen poeng til noen av dere.

Det var ikke meningen å starte en krangel, ønsket bare å se om jeg klarte å få opp tempen en lat søndag kveld med lite aktivitet på forumet. Det gikk med bravur. Nå blir det England-Slovakia resten av kvelden.  Fortsatt god søndag!

Ps: Jeg kommer ikke til å slette noen av mine likes og poeng. De har jeg ærlig fortjent, syns jeg 😀

Endret av Langbein
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
57 minutter siden, jegern skrev:

Er enig i at det er lettjente poeng

Det er det så visst ikke. Senebetennelse i pekefinger er ikke å spøke med:-)

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Langbein skrev:

Ps: Jeg kommer ikke til å slette noen av mine likes og poeng. De har jeg ærlig fortjent, syns jeg 😀

Slapp av, jeg sa jeg ikke orket å fjerne likes jeg har gitt deg.
Men fortjent tror jeg ingen av likesa fra solan eller shaman er.

  • Haha 3
  • Confused 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, JoeRoganJosh skrev:

Slapp av, jeg sa jeg ikke orket å fjerne likes jeg har gitt deg.
Men fortjent tror jeg ingen av likesa fra solan eller shaman er.

Det er nok en god blanding på det

Det meste av mine likes realtime er gitt på bakgrunn av at noen har bidratt med informasjon eller tilstedeværelse. Hvis du ser etter så skiller jeg blant annet på Thanks og Like.

Når det gjelder bruk av gamle tråder har jeg nok vært skamløs. Der har likes sittes løst.

Men gir ikke likes når noen snakker dritt om andre eller lignende.

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
4 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Bare 22 poeng igjen til jeg blir collaborator.

Nå er det bare 21 poeng igjen:-)

Svarer du på denne så er det bare 15 igjen (lover likes på den)

Endret av SolanGundersen
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Dere asså, du er jo Grand master @SolanGundersen, du trenger ikke poengene lenger.

Jeg har jo ikke gjort dette for å bli GrandMaster:-)

Det er bare slik jeg er:-)

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, JoeRoganJosh skrev:

Takker, trenger alle poeng jeg kan få i disse tider.

Sånn, nå fikk du ett poeng til:-)

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Ness skrev:

Er det en plass man kan se hvor mange poeng som kreves for de forskjellige rangene?

Fra 13 til 14 var det 3900

Fra 12 til 13 var det 3900

Fra 11 til 12 var det 1300

Fra 10 til 11 var det 1300

Før det husker jeg ikke

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
27 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Dere asså, du er jo Grand master @SolanGundersen, du trenger ikke poengene lenger.

Si ikke det?  I enden av den utskjelte horekunderegnbuen fins det forgjettede stedet hvor de vakreste horer horer for de som har mer enn 10k, har jeg blitt fortalt.

  • Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

stedet hvor de vakreste horer horer for de som har mer enn 10k, har jeg blitt fortalt.

Alltid noe å strekke seg etter:-)

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

It is a fairy

Bildet er tegnet på Kolbotn:-)

Hos din egen Dick Fairy:-)

Endret av SolanGundersen
la inn et ekstra mellomrom (uten punktum)
  • Haha 2
Lenke til kommentar
På 30.6.2024 den 18.59, Langbein skrev:

Jeg syns at poeng skal tjenes på bakgrunn av hardt arbeid (innlegg) på vegen mot den høytidelige og ærefulle tillelen Grand Master og ikke ved å gi likes på andre sine innlegg.

Helt enig, Langbein!

Så bare for å melke ut ett ekstra innlegg av denne søndagstråden din har jeg tatt livet av litt dødtid her (det er tross alt innlegg som er hard valutta her:-)

 

Litt fun facts:

Langbein, medlem siden 20.3.2017
Har vært medlem i 7 år og 3 måneder = 87 måneder
Han har 780 innlegg
Det vil si at Langbein har 9 innlegg per måned (rundet oppover)

Han har 1342 i nettsamfunnsomdømme. Hvor mange av de tror du SolanGundersen har bidratt med?

Langbein har 6 innlegg i denne tråden her. Han har samlet 17 likes, thanks m.m i denne tråden her. Det vil si 47 poeng mot hans kommende GM.

Jegern, medlem siden februar 2011
Han har vært medlem i 13 år og 4 måneder = 160 måneder
Han har 651 innlegg
Det vil si at Jegern har 4 innlegg per måned

Han har 1600 i nettsamfunnsomdømme. Hvor mange av de tror du SolanGundersen har bidratt med?

Jegern har 3 innlegg i denne tråden her. Har har samlet 8 likes, thanks m.m I denne tråden her. Det vil si 23 poeng mot hans kommende GM.

Shawty lo, medlem siden 9. januar 2023 = 18 måneder
Han har 649 innlegg
Det vil si at Shawty lo har 36 innlegg per måned

Han har 1100 i nettsamfunnsomdømme. Hvor mange av disse tror du SolanGundersen har bidratt med? Alt for mange har du gitt tydelig beskjed om :-) Og du er jo ikke på noe run for GM. Så du skal få slippe å få så mange flere:-) 

Han har 1 innlegg her og samlet 2 likes, thanks m.m

SolanGundersen, medlem i 3 måneder
Han har 411 innlegg
Det vil si 137 innlegg per måned (noe som er ca 15 ganger flere innlegg enn Langbein per måned)

SolanG har 20 innlegg i denne tråden. Han har samlet 40 likes, thanks m.m i denne tråden her. Det vil si 140 poeng totalt.

 

Så ja, Langbein og Jegern. Fortsett å skrive innlegg.

Jeg gleder meg som alltid til å lese deres innlegg.

Jeg setter stor pris på det dere skriver og deler.

 

 

Endret av SolanGundersen
Skrivefeil
  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Hardt arbeid?  Det vanskelige er å forklare for psykologen hva noresk er for noe, og at jeg i snitt har postet 20 innlegg om dagen de siste sju månedene 😂 Og dette samtidig som noen på det selvsamme forumet anser meg for å være en av de mest seriøse 🤣

  • Haha 4
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Tototre skrev:

Hardt arbeid?  Det vanskelige er å forklare for psykologen hva noresk er for noe, og at jeg i snitt har postet 20 innlegg om dagen de siste sju månedene 😂 Og dette samtidig som noen på det selvsamme forumet anser meg for å være en av de mest seriøse 🤣

Verden går ikke under selv om det går to minutter uten at du skriver ett eller annet, @Tototre :-)

Det er ikke slik som hos lokkførerne at du har en dødmannsknapp som må trykkes inn hvert minutt for at ikke toget skal koble inn bremsene :-) 

Eller kanskje det er det. Hvis du ikke skriver x antall innlegg hver dag, så dør noresk ut. Hmm. Noe å tenke på.

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...