Gjest Skrevet Juli 2, 2024 Share Skrevet Juli 2, 2024 Haha...jeg lurte på om du var begynt å bli senil og ikke hadde fått de med deg? Men @Langbein, du ser det lille ikonet som viser hvor i rekken du er, det som er nede til venstre? Tenker du oxo at det minner om en sædutløsning som er i fri flyt ut i løse lufta ut fra en masturbator? Jeg er glad jeg ikke er Mentor lenger og må se dette ved siden av nicket mitt hver dag😂 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Juli 2, 2024 Share Skrevet Juli 2, 2024 5 minutter siden, Tototre skrev: Haha...jeg lurte på om du var begynt å bli senil og ikke hadde fått de med deg? Men @Langbein, du ser det lille ikonet som viser hvor i rekken du er, det som er nede til venstre? Tenker du oxo at det minner om en sædutløsning som er i fri flyt ut i løse lufta ut fra en masturbator? Jeg er glad jeg ikke er Mentor lenger og må se dette ved siden av nicket mitt hver dag😂 Da må vi hjelpe @Langbein ut av knipa så fort som mulig! 2 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juli 2, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2024 (endret) @Tototre, du ser en sædutløsning fra en vibrator. Jeg ser en herlig sprut fra ei lekker, moden latinadame etter min timinutters tungebehandling av hennes klitoris. Så jeg trives som Mentor 😀 Endret Juli 2, 2024 av Langbein 2 3 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Juli 2, 2024 Share Skrevet Juli 2, 2024 1 minutt siden, Langbein skrev: @Tototre, du ser en sædutløsning fra en vibrator. Jeg ser en herlig sprut fra ei lekker, moden latinadame etter min timinutters tungebehandling av hennes klitoris. Så jeg trives som Mentor 😀 Dere er sjuke, begge to 1 4 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juli 2, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2024 (endret) 8 minutter siden, SolanGundersen skrev: Da må vi hjelpe @Langbein ut av knipa så fort som mulig! Trenger ingen hjelp, se mitt svar ovenfor til @Tototre . Stortrives som Mentor og trakter overhodet ikke etter å bli Grand Master 😀 Endret Juli 2, 2024 av Langbein 1 3 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Juli 2, 2024 Share Skrevet Juli 2, 2024 2 minutter siden, Langbein skrev: Stortrives som Mentor og trakter overhodet ikke etter å bli Grand Master 😀 Det har sneket seg inn en liten skrivefeil i setningen din. Det skal vel stå "Stortrives som Mentor og trakter overhodet ikke LENGRE etter å blir Grand Master " 1 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 2, 2024 Share Skrevet Juli 2, 2024 9 minutter siden, SolanGundersen skrev: Dere er sjuke, begge to Jeg vet det. @Langbein er i ferd med å oppdage det etter han spilte offentlige sjakkpartier på for forum for horekunder med en som kaller seg @jegern. Det vi har felles er at vi begge er født i forrige årtusen. Ja, nærmere 2. verdenskrig enn år 2000. Kanskje vi oxo er generasjon x? Jeg er. Begge har bil. Det er sykt det, i våre dager! Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juli 2, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2024 Jeg er generasjon pre- x. Vi begynner å bli gamle @Tototre. Sykt at vi fortsatt klarer å prestere på høyeste nivå. 3 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juli 2, 2024 Share Skrevet Juli 2, 2024 Jeg må innrømme jeg får hakeslepp å se @Tototre herje uke på uke med damer omtrent hver dag, det klarer ikke jeg engang som er kanskje 20 år yngre (eller er jeg eldre, hvem vet, hehe) 3 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juli 2, 2024 Share Skrevet Juli 2, 2024 18 minutter siden, Tototre skrev: med en som kaller seg @jegern. jasså, kjenner du meg ikke lenger nå da? jaja, sånn kan det gikk 2 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Juli 2, 2024 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2024 2 minutter siden, jegern skrev: Jeg må innrømme jeg får hakeslepp å se @Tototre herje uke på uke med damer omtrent hver dag, det klarer ikke jeg engang som er kanskje 20 år yngre (eller er jeg eldre, hvem vet, hehe) Ja, man kan ikke bli annet enn imponert av det som @Tototre holder på med. Den mannen må være laget av stål. 3 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 2, 2024 Share Skrevet Juli 2, 2024 2 minutter siden, jegern skrev: jasså, kjenner du meg ikke lenger nå da? jaja, sånn kan det gikk kontekst, kjære venn. Se det i sammenhengen. Setningen var for utenforstående som får høre om at @Langbein er horekunde og med i en sjakklubb med fine medlemmer med rare kallenavn. Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juli 2, 2024 Share Skrevet Juli 2, 2024 Akkurat nå, Tototre skrev: kontekst, kjære venn. Se det i sammenhengen. Setningen var for utenforstående som får høre om at @Langbein er horekunde og med i en sjakklubb med fine medlemmer med rare kallenavn. Greit, greit, greit... men den sjakkklubben må vi ha et stiftelsesmøte på, i August kanskje? 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 2, 2024 Share Skrevet Juli 2, 2024 (endret) 19 minutter siden, Langbein skrev: Jeg er generasjon pre- x. Vi begynner å bli gamle @Tototre. Sykt at vi fortsatt klarer å prestere på høyeste nivå. Jeg forstår egentlig ikke hva dette prestasjonssnakket handler om? Jeg har aldri hatt problemer med å få stå utenom et par ganger jeg var for full. Bruker å si til de unge og uerfarne, og til noen av de eskortene jeg liker best: Det er inni hodet den beste sexen starter og slutter. Tenker at så lenge tanken er forholdsvis klar og rask, og det hjelper sjakken med til, så er det mulighet for å holde pikken oppe oxo. Om ikke får hun ta hendene eller munnen til hjelp for en kaldstart. (Tør ikke tenke på sexlivet til Joe Biden etter hans opptreden tidligere i uka. Hun Jill må jo ha tre-fire elskere, derimot) PS Det hjelper en god del at jeg heller ikke er så kresen på hvem jeg ligger med. Har forstått det at ei nabojente-utseende eskorte ofte kompenserer for utseendet med bedre innsats og tenningsnivå. Selv om jeg nyter synet av en vakker kvinne, så er de to andre elementene oxo viktige for nytelsen min. Endret Juli 2, 2024 av Tototre PS Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juli 2, 2024 Share Skrevet Juli 2, 2024 (endret) Vi må lære fra de beste. Endret Juli 2, 2024 av jegern Slettet bilde av Ron Jeremy som har blitt fengselsfugl 3 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Juli 2, 2024 Share Skrevet Juli 2, 2024 For min del så synes jeg det er stor forskjeller på en dag, tre dager og fem dager etter sex. Som en transformering fra kanin -> hund -> avlshingst 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Juli 3, 2024 Share Skrevet Juli 3, 2024 17 timer siden, Langbein skrev: @Tototre, du ser en sædutløsning fra en vibrator. Jeg ser en herlig sprut fra ei lekker, moden latinadame etter min timinutters tungebehandling av hennes klitoris. Så jeg trives som Mentor 😀 Kan vi ta en privat samtale om teknikker på området. Jeg vet at jeg vanligvis ikke er tålmodig nok. Siden du er Mentor, mener jeg. Har ellers fått bekreftet fra psykiatrien at medisinene virker som de skal nå. Det er et godt tegn at antallet daglige poster er mer enn halvert 🤣 Hva som er botemiddelet mot besøkshyppigheten vites dog ei. Siter Lenke til kommentar
daxi Skrevet August 7, 2024 Share Skrevet August 7, 2024 (endret) På 30.6.2024 den 18.59, Langbein skrev: Jeg har nettopp fått vite at bruk av likes gir poeng på vegen mot de ulike grader, helt opp til den høyeste graden Grand Master. Dette er jeg ikke tilhenger av. Jeg syns at poeng skal tjenes på bakgrunn av hardt arbeid (innlegg) på vegen mot den høytidelige og ærefulle tillelen Grand Master og ikke ved å gi likes på andre sine innlegg. Enig. Blir helt latterlig å se at noen går bananas og gir likes på alle mulige og umulige innlegg for å bli GM. Den slags grandmasters hører hjemme i en slags McDojo. Endret August 7, 2024 av daxi 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet August 7, 2024 Share Skrevet August 7, 2024 2 minutter siden, daxi skrev: Enig. Blir helt latterlig å se at noen går bananas og gir likes på alle mulige og umulige innlegg for å bli GM. Den slags grandmasters hører hjemme i en slags McDojo. ... og der gav du deg selv 5 poeng ekstra ved å lage et meningsløst innlegg i en tråd som er over 1 måned gammel. 5 ganger så mange poeng som en like! Var det verdt det 1 1 Siter Lenke til kommentar
daxi Skrevet August 7, 2024 Share Skrevet August 7, 2024 1 minutt siden, SolanGundersen skrev: ... og der gav du deg selv 5 poeng ekstra ved å lage et meningsløst innlegg i en tråd som er over 1 måned gammel. 5 ganger så mange poeng som en like! Var det verdt det Jeg har ikke satt meg inn i hva som gir poeng eller ikke, i tilfelle det antydes at jeg er en poeng-hore. Bare irritert meg over likes som åpenbart ikke har til hensikt å like et innlegg. Om det var verdt det? Egentlig ikke, siden jeg ikke er opptatt av poengene. 3 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 Jeg bruker likes for å kvittere på innlegget, skal være mer forsiktig fra nå av. Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 39 minutter siden, Kayzer skrev: Jeg bruker likes for å kvittere på innlegget, skal være mer forsiktig fra nå av. Det samme som jeg gjør. Er kjappere å finne igjen hvor jeg har lest og ikke. Og jeg blir ikke mer forsiktig på dette... Det er ingen som blir fattigere eller får spesielt vondt av å få en like eller thanks I værste fall gjør det kanskje litt vondt i tålmodigheten deres, men såpass må de tåle 1 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 Jeg gir ikke alltid til deg da, @shawty lo Du ba spesifikt om ikke å få, og det prøver jeg å respektere (til en viss grad) 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 Husker at det var flere som reagerte på at @SolanGundersen likte alt og alle, omtrent. Jeg bryr meg ikke så mye om det lenger. Bortsett fra at jeg legger merke til det når @Kayzer har reagert 44x på innlegg fra meg siden forrige gang jeg var pålogget (det er ikke så mange timer mellom hver gang). Jeg bruker å klikke på reaksjoner når andre brukere har sitert meg, eller nevner meg i et tema. Noen ganger trenger det oppfølging, som f.eks alder på eskorten, eller om massasjen var god? Personlig liker jeg at det er et samsvar mellom hva en får og hva en mottar av andre: Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Oktober 19, 2024 Share Skrevet Oktober 19, 2024 7 minutter siden, Tototre skrev: Husker at det var flere som reagerte på at @SolanGundersen likte alt og alle, omtrent. Jeg liker fortsatt alt og alle jeg Både på forumet og jentene 1 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg