Gå til innhold

Amantia


Subaru

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Subaru skrev:

Noen som har erfaring med en norsk jente i Oslo som kaller seg Amantia ?

Har du link til henne?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg traff Amantia i jula 23,hyggelig høy jente(180+), fin kropp ,og god service,owo og cim uten noe ekstra 

Virka litt stressa når ho kom på besøk,men det gikk fort over, ikke noe stress med tid, 2 timer vart til 3

Alt i alt for meg var det en god opplevelse,men det får være opp til hver og en om en tar sjansen på ett møte med ho for en kosestund. 

Er enig i at bloggen hennes virker litt rar innimellom. 

Har faktisk planer om prøve på møte med  ho igjen på neste Oslo tur i slutten av august 

 

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Møringen66 skrev:

Virker som at ho sliter med å få besøk fra oss kåte herrer 

Hun er ikke alene om det.  Mange falske annonser og en del som kjører med tilbud.  Pluss at det aldri før har vært så mange uprofesjonelle som kontakter meg etter et treff og ber om et nytt møte.  Tydelig at mange tjener for lite nå!  Det betyr at det er kjøpers marked😁

Amantia virker nok altfor maskulin for flere menn, og så er det den bloggen hennes, da.

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Virker mere feminin når en møter henne i real life, 

Trekker vel ned att ho ikke har incall sted og alt ho skriver på denne bloggen sin 

  • Like 3
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Møringen66 skrev:

Virker mere feminin når en møter henne i real life, 

Trekker vel ned att ho ikke har incall sted og alt ho skriver på denne bloggen sin 

Jeg har absolutt vurdert henne når hun har vært i nærheten.  Men det er litt sånn at jeg ikke liker å være psykolog for absolutt alle jeg treffer.  Noen ganger er det greit bare å ha god, sansefylt sex!

  • Like 5
Lenke til kommentar

Skal ta en for laget når det blir ny Oslo tur i slutten av august. 

Utførlig rapport etter besøket 

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...