Gå til innhold

Ny Grand Master: @ShamanDureX


Tototre

Anbefalte innlegg

Gratulerer @ShamanDureX!

Dette var på tide.  Tidligere i vinter sendte jeg deg en alvorsmail om fordelene ved å holde på minst et nick til dette toppnivået.  Det gir deg fordeler de andre ikke har noen anelser om.  Velkommen til The Fantastic Four

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
28 minutter siden, Tototre skrev:

Gratulerer @ShamanDureX!

Dette var på tide.  Tidligere i vinter sendte jeg deg en alvorsmail om fordelene ved å holde på minst et nick til dette toppnivået.  Det gir deg fordeler de andre ikke har noen anelser om.  Velkommen til The Fantastic Four

Gratulasjoner fra meg også til @ShamanDureX med oppnådd Grand Master tittel. Godt jobbet!

Hvilke privilegier utløses når man oppnår den høyeste graden her på forumet?

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Langbein skrev:

Hvilke privilegier utløses når man oppnår den høyeste graden her på forumet?

Er akkurat nå tilbake fra fullt sponset langhelg med absolutt alle rettigheter!

Ble hentet av sjåfør og damer torsdag kveld!

Puh! skal bli godt å komme tilbake på jobben i morgen og slappe av litt!

  • Like 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar
7 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Er akkurat nå tilbake fra fullt sponset langhelg med absolutt alle rettigheter!

Ble hentet av sjåfør og damer torsdag kveld!

Puh! skal bli godt å komme tilbake på jobben i morgen og slappe av litt!

Du kan glede deg, @ShamanDureX

Bilen er nok på vei til deg nå!

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, SolanGundersen skrev:

Er akkurat nå tilbake fra fullt sponset langhelg med absolutt alle rettigheter!

Ble hentet av sjåfør og damer torsdag kveld!

Puh! skal bli godt å komme tilbake på jobben i morgen og slappe av litt!

Forrige helg var jeg på sponset horetur til Hamburg.  Virkelig en opplevelse for minnebøkene. @Donald Trump planlegger nå en tur til Praha for meg.  Limosiner med sotede ruter er del av forspillene sammen med sexarbeiderne.

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Tototre skrev:

Forrige helg var jeg på sponset horetur til Hamburg.  Virkelig en opplevelse for minnebøkene. @Donald Trump planlegger nå en tur til Praha for meg.  Limosiner med sotede ruter er del av forspillene sammen med sexarbeiderne.

Slik var helgen min:-) Fin premie for å bli GrandMaster. PS! ikke si noe til de andre da:-) De blir bare så misunnelige.

Skjermbilde2024-06-30kl_23_03_52.png.68e59413b73c1ef22be606b82c204b6d.png

Endret av SolanGundersen
  • Like 4
Lenke til kommentar

Nå er det helt riktig som @SolanGundersen hevder over at det fins mange seksuelle fordeler for en GM.  Kanskje det er det @Revenger fordyper seg i om dagen lg natta?

Baksiden er at det oxo forplikter.  Jeg skal sørge for at både @ShamanDureX og SolanGundersen får nok å gjøre, om de vil?  Hevneren rår jeg ikke lenger med.

  • Haha 3
Lenke til kommentar
På 1.7.2024 den 14.54, Tototre skrev:

o Hevneren rår jeg ikke lenger med.

Hvor befinner @Revenger seg? Har ikke sett han her på lenge. Kanskje han er ute på hevntokt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
22 minutter siden, shawty lo skrev:

https://www.noresk.com/forum/emne/10899-hvorfor-skjermdump-spør-thorm/?do=findComment&comment=65621

spoiler! sophia taylor har ikke kommet i juni, tipper revenger har pensjonert seg som min tidligere beste venn @Burt_Reynolds?

 

Ryktene hos Grand masterne er at @Revenger koser seg på en strand i et varmt land, med en ung dame som serverer han alt han ønsker seg.

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Et annet rykte som ikke bare er et rykte,  men som vil manifistere seg på forumet i løpet av en ukes tid:

"GMs anbefaling etter en weekend med vill sex"

Dette er nå mulig siden vi er flere aktive Grand masters som dekker (be-) et større antall eskorter og massører enn noen gang tidligere i http://www.noresk.com s historie.  Hvis det ikke allerede var i bruk av noen andre, så kunne vil vil sagt at vi jobber for "å dele godene!"

Denne spalten kommer i tillegg til Ukas Sexy, hvor dere alle kan sende inn kandidater.  Og GMs anbefaling etter en weekend med vill sex vil kanskje bare inneholde et navn hver gang den publiseres.  Det blir oxo en annen dag enn torsdag.

Endret av Tototre
link Ukas Sexy
  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
43 minutter siden, Tototre skrev:

Et annet rykte som ikke bare er et rykte,  men som vil manifistere seg på forumet i løpet av en ukes tid:

"GMs anbefaling etter en weekend med vill sex"

Dette er nå mulig siden vi er flere aktive Grand masters som dekker (be-) et større antall eskorter og massører enn noen gang tidligere i http://www.noresk.com s historie.  Hvis det ikke allerede var i bruk av noen andre, så kunne vil vil sagt at vi jobber for "å dele godene!"

Denne spalten kommer i tillegg til Ukas Sexy, hvor dere alle kan sende inn kandidater.  Og GMs anbefaling etter en weekend med vill sex vil kanskje bare inneholde et navn hver gang den publiseres.  Det blir oxo en annen dag enn torsdag.

Nå, @Langbein 

Nå skjønner du kanskje hvorfor jeg er ivrig for å få deg til å blir GrandMaster. Prøver å pushe @jegern oppover også :-)

Kjenner allerede på presset som @Tototre legger på oss nye GM's. Han nevnte her for et par dager siden at han skulle gi @ShamanDureX og meg noen ekstra oppgaver. Lite ante jeg at det var dette han pønsket på. Fra nå av må jeg ut i Stor-Oslos underverden og jobbe. Men ikke tenk på det. Det er slutt på den tiden hvor man har gjort dette for egen nytelses skyld. Fra i morgen den dag skal vi ut og jobbe for dere! Det er bare å glede seg til mandag!

Det kan være greit å få flere GrandMasters å dele jobben med :-)

Endret av SolanGundersen
føyd til siste setning
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar
23 timer siden, SolanGundersen skrev:

Fra i morgen den dag skal vi ut og jobbe for dere! Det er bare å glede seg til mandag!

Sånn!

Da var jobben gjort for denne gang :-) 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...