Gå til innhold

Outcall


Lurer1

Anbefalte innlegg

Hva skjer med alle annonser som kommer nå hvor:

1. Pris ikke er oppgitt.

2. De gjør kun outcall.

Det er jo totalt uaktuelt å ta noen av disse hjem selvsagt og hotel føles av en eller annen grunn ikke trygt ut det heller når det gjelder disse jentene. 

Ser for meg at du får mafiaen på døra rimelig kjapt, nesten bedre å dra dit og "bli tatt"

  • Like 3
Lenke til kommentar

Ta outcall til hotell.  Møt henne utenfor og følg henne opp.  Har aldri hatt problemer med det.  Litt verre å oppgi romnummer og sitte der og vente.

Mange av de som kommer nå er, og vil være mobile.  Det er enklere om sommeren, og de slipper å sitte inne i en leilighet å vente.  Mye bedre for jentenes psykiske helse😂

  • Like 4
Lenke til kommentar

Ok, synes det var litt mistenkelig. Men orker nok ikke betale for hotel OG frøken. Da er det nok å velge mellom hos de som driver med incall.

Of topic. Det at du bruker Android,  sannsynligvis Samsung?

Før du sperrer meg og sletter alle spor på forumet! Min antakelse kommer av at du har ekstra mellomrom etter punktum.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Så paranoid er jeg ikke.  Det skal andre ting til fornat jeg blokkerer brukere.  Tror jeg legger inn extra med.vilje fordi jeg er så gammel.  Men disse forbannede puntumene sniker seg av og til inn i setningnrne.  Og så skriver jeg feil med vilje for at de som kjenner tekstenr mine andre steder ikke skal kjenne så lett igjen.  Men klart, puttuæer du alt i en KI i dag så er det mange av oss som sitter i outingsaksa, om du vil kalle det det.

Outcall er en extra kostnad, men kan være verdt det.  Du har f.eks full kontroll over stedet.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...