Gå til innhold

Mature Manuella


Monse

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner til om denne jenta fortsatt reiser i Norge? Hun tilbør mange slags tjenester (også fetish-vennlige), og ga utmerket service. I følge profilen hennes var hun spansk. Gledet meg til neste gang hun skulle komme, men har ikke klart å finne annonsen hennes på over ett år nå.

  • Like 3
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Tenker du på Manuella sweet? Spansk milf som har slanka seg, gir gfe og holder til på vestkanten. Er her ofte hun

Endret av Savitar
  • Like 4
Lenke til kommentar

Jeg må sjekke når jeg ser annonsen hennes aktiv igjen. Men hvis dette er henne (hentet fra Google bildesøk) så tror jeg det er en annen. Hun jeg ser etter er litt eldre og har litt større pupper. Takk for tips uansett.

 

image.png.db4497a6b503ff23c38cfb144c1b9b60.png

  • Like 2
Lenke til kommentar

Dette var forøvrig ett av profilbildene hennes i følge kontaktlista mi (men dette er nok også uansett et "illustrasjonsbilde").

image.png.f30e22d52c4d019ab39d3633f29e6a98.png

  • Like 2
Lenke til kommentar
20 minutter siden, Monse skrev:

Dette var forøvrig ett av profilbildene hennes i følge kontaktlista mi (men dette er nok også uansett et "illustrasjonsbilde").

image.png.f30e22d52c4d019ab39d3633f29e6a98.png

Nei da vet jeg ikke, men manuella sweet kan anbefales. Er henne du delte bilde av over, flott milf. Muligheter for god utvidet meny ved gjenbesøk.

  • Like 1
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...