Gå til innhold

Hva skal jeg svare?


Idaws

Anbefalte innlegg

Tips til videre samtale? 
Jeg får så mange av disse at jeg vurderer kjønnsskorrigerende kirurgi å deretter starte som eskorte. 
 

Skjermbilde 2024-06-29 kl. 17.29.13.png

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Har du vurdert et annet nick?

På den annen side, det at du får slike spørsmål må jo bety at noen menn her på forumet finner det du skriver seksuelt pirrende.... jeg får ikke slike spørsmål.

  • Haha 6
Lenke til kommentar
34 minutter siden, Idaws skrev:

Tips til videre samtale? 
Jeg får så mange av disse at jeg vurderer kjønnsskorrigerende kirurgi å deretter starte som eskorte. 
 

Skjermbilde 2024-06-29 kl. 17.29.13.png

Trodde du var en femboy

  • Haha 7
Lenke til kommentar
2 timer siden, Tototre skrev:

Har du vurdert et annet nick?

På den annen side, det at du får slike spørsmål må jo bety at noen menn her på forumet finner det du skriver seksuelt pirrende.... jeg får ikke slike spørsmål.

Har brukt dette nicket i mer enn 15 år på diverse horeforum. 
Og det er jo bare å sjekke opp noen innlegg jeg har skrevet for å skjønne at jeg overhodet ikke er ei dame. 
Men sånn kan det gå når man tenker med det lille hodet. ;) 

  • Like 2
  • Haha 4
Lenke til kommentar
På 29.6.2024 den 20.14, Idaws skrev:

Har brukt dette nicket i mer enn 15 år på diverse horeforum. 
Og det er jo bare å sjekke opp noen innlegg jeg har skrevet for å skjønne at jeg overhodet ikke er ei dame. 
Men sånn kan det gå når man tenker med det lille hodet. ;) 

Hvor mange horeforum er det...? Kan du utdype..?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Stakkars @TomX er jo usikker på om du faktisk er jente. Mulig han har hatt crush på en Ida en gang? Uansett så er det jo litt sært å spørre om på PM. Og hva håper han du skal svare? Det er enda mer skummelt å tenke på...

  • Like 2
Lenke til kommentar
29 minutter siden, Karsten skrev:

Hvor mange horeforum er det...? Kan du utdype..?

Det har vært 2-3 forum de siste 15 årene. Men det er bare dette igjen. Pluss en usøkbar tråd på Reddit der de mest paranoide sitter. De som tror at politet overvåker oss å sitter å venter i buskene når vi besøker sexarbeidere. 

På vegne av politiet kan jeg avkrefte dette. Vi har andre ting å bruke pengene på. Som mord, overgrep, vold osv. 

  • Like 1
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
10 timer siden, Stein skrev:

TomX er klar😁😁😂😂😂

Ja jeg er det men men burde være en klinikk på Gol i såfall 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
1 time siden, TomX skrev:

Men er det upassende ? kan jeg jo slutte 

Har du funnet noe i innleggene mine som tilsier at jeg er kvinne og selger sex eller massasje? 

 

Skjermbilde 2024-07-04 kl. 11.41.14.png

Endret av Idaws
  • Like 1
Lenke til kommentar
35 minutter siden, Idaws skrev:

Har du funnet noe i innleggene mine som tilsier at jeg er kvinne og selger sex eller massasje? 

 

Skjermbilde 2024-07-04 kl. 11.41.14.png

Kunne du ikke bare sendt en priv mld til @TomX å forklart at du ikke er en dame 

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Telemarkmann1 skrev:

Kunne du ikke bare sendt en priv mld til @TomX å forklart at du ikke er en dame 

Kunne ikke Tom bare gjort bitte litt research å lest 2-3 av innleggene mine før han sendte meg PM? 

  • Like 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Idaws skrev:

Kunne ikke Tom bare gjort bitte litt research å lest 2-3 av innleggene mine før han sendte meg PM? 

Jo, kunne jo det

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...