Gå til innhold

Grand Master: @SolanGundersen


Tototre

Grand Master (GM)  

9 stemmer

  1. 1. Vet du hvordan det er mulig å bli GM med færre enn 500 poster publisert?

    • ja
      6
    • nei
      3
  2. 2. Hvor mange GM er det i forumet pr i dag, 29.06.24?

    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      4
    • 4
      2
    • 5
      3
  3. 3. Hvem tror du blir neste GM?

    • Karsten
      4
    • Langbein
      1
    • Jegern
      3
    • ZezehRealBack
      1
    • Møringen66
      0


Anbefalte innlegg

@SolanGundersen har rykket opp i det gjeveste selskap.  Så langt sammen med @Revenger og meg.  Listen til venstre er foreløpig ganske uvanlig for forummedlemmer.  Gratulerer, SolanGundersen!

Nå er det mange som har blitt Mentor, og derfra er det kun en liten sprut innom Veteran før de blir GM de oxo!  Jeg påstår at det er mye bedre kvalitet på forumet nå enn for et år siden! GM.png.2e037727da796c3fe5a746b6c0dd101e.png 

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Sånn i forhold til hvem som kanskje blir neste GM ser jeg nå i statistikken at @ShamanDureX har lagt inn en langspurt.  Nå er han Mentor, men det varer ikke lenge før han blir Veteran.  Derfra er veien kort siden han har funnet koden.  Han skulle aboslutt vært med i spørreundersøkelsen her, men nå er det for seint for denne gang.

  • Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Sånn i forhold til hvem som kanskje blir neste GM ser jeg nå i statistikken at @ShamanDureX har lagt inn en langspurt.  Nå er han Mentor, men det varer ikke lenge før han blir Veteran.  Derfra er veien kort siden han har funnet koden.  Han skulle aboslutt vært med i spørreundersøkelsen her, men nå er det for seint for denne gang.

Veteran takk.

  • Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
1 minutt siden, ShamanDureX skrev:

Veteran takk.

Det gikk fort for deg

(er det sånn når du er med damer oxo, eller tyr du til ekte, tantriske opplevelser som de skal huske?)

Endret av Tototre
  • Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar
20 timer siden, Tototre skrev:

Sånn i forhold til hvem som kanskje blir neste GM ser jeg nå i statistikken at @ShamanDureX har lagt inn en langspurt.  Nå er han Mentor, men det varer ikke lenge før han blir Veteran.  Derfra er veien kort siden han har funnet koden.  Han skulle aboslutt vært med i spørreundersøkelsen her, men nå er det for seint for denne gang.

Hva er koden?

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Å like alle mine innlegg slik at jeg får 10k i nettsamfunnsomdømme og kommer til horehimmelen som eneste mann i år.  De slipper kun inn en fra hver avdeling hvert år.  I fjor ble ingen fra noresk.com funnet verdig grunnet manglende omdømme.

@SolanGundersen ble noe mislikt pga likes-spammingen sin.

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Tototre skrev:
12 minutter siden, Tototre skrev:

Å like alle mine innlegg slik at jeg får 10k i nettsamfunnsomdømme og kommer til horehimmelen som eneste mann i år.  De slipper kun inn en fra hver avdeling hvert år.  I fjor ble ingen fra noresk.com funnet verdig grunnet manglende omdømme.

@SolanGundersen ble noe mislikt pga likes-spammingen sin.

Er ikke her for å få venner!

Så det går helt fint:-)

  • Like 4
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Tototre skrev:

Å like alle mine innlegg slik at jeg får 10k i nettsamfunnsomdømme og kommer til horehimmelen som eneste mann i år.  De slipper kun inn en fra hver avdeling hvert år.  I fjor ble ingen fra noresk.com funnet verdig grunnet manglende omdømme.

@SolanGundersen ble noe mislikt pga likes-spammingen sin.

Du har vel fått merke litt på MISLIKT her på forumet du også om jeg ikke tar helt feil:-)

  • Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar

 Skjønner @Tototre  Nå fikk du nettopp en like fra meg på dette innlegget ditt. Så da er du ett skritt nærmere evig lykke.

Endret av Langbein
  • Like 1
  • Thanks 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar
5 timer siden, Langbein skrev:

 Skjønner @Tototre  Nå fikk du nettopp en like fra meg på dette innlegget ditt. Så da er du ett skritt nærmere evig lykke.

Ja, jeg er ikke så langt unna nå 🤣

  • Like 4
Lenke til kommentar
På 30.6.2024 den 17.30, Langbein skrev:

 Skjønner @Tototre  Nå fikk du nettopp en like fra meg på dette innlegget ditt. Så da er du ett skritt nærmere evig lykke.

Ja, regner med at jeg må forlenge sommerferien om målet på 10k inntreffer før den egentlig skulle være slutt!  Oppe i 8399 nå 😂

Omdmmejuli.thumb.png.b701bf69f349aab62113b539691b7712.png

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...