Gå til innhold

SD-SB


Amy GFE

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg leter etter en snill og generøs sugardaddy i Oslo/ Øst Akershus-området. Jeg har tidligere erfaring med et lignende forhold, men dessverre måtte vi gå fra hverandre.

Litt om meg: 32år gammel, søt og omsorgsfull kvinne. Jeg er smart, men jeg kan snakke like engasjert om realityshow som om bioteknologi. Jeg har bodde i Norge i 3år, snakker litt norsk og flytende engelsk. Jeg setter pris på gode samtaler og vin og verdsetter en mann som liker å dele sine interesser. Jeg har naturlige store bryster og litt ekstravekt etter graviditet (det er livet, ikke sant?).  

Om du er en generøs mann som ønsker selskap og gode stunder med en som vet å sette pris på livet, så ta gjerne kontakt.

Ser frem til å høre fra deg!

snapchat er amy.sugarbabby 😅

AB1C8B6C-8470-47DC-9035-72009EC88349.jpeg

9ABBF93F-AA85-45E6-9BF3-84DE1A81E675.jpeg

  • Like 7
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
På 28.6.2024 den 21.33, Tototre skrev:

I will give u an answer later tonight 😘  U have nothing to fear.  As long as u also speak English, all should be good👍

Oi, sorry, I didn’t see your answer here 🫣 

But as I said in our privates, I do speak English pretty fluently 🙈

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...