Gjest Skrevet November 5, 2024 Share Skrevet November 5, 2024 1 minutt siden, Xcon skrev: Men, for semantikkens skyld, tenker du at om en eskorte gifter seg, er hun gone forever, mens om hun får seg samboer, så er det midlertidig? Virker som det ikke lenger har noen betydning. Virker nesten mer som ekteskapet er en trigger for å gå fra hverandre 🥴 Spørreundersøkelse kan du gjerne lage, jeg er for lat. Er fristet til spørreundersøkelsen, men en annen dag. Sa bevisst gifte. Vurderte å inkludere samboerskap. For noen eskorter er det et mål å finne en prins som kan redde dem fra livet de lever. De tenker svært tradisjonelt, og ser på ekteskapet som sikrere, på tross av skilsmissestatistikken. Romantisk i sin tilnærming. Så er det oxo mange eskorter som forlater mannen og går tilbake til yrket. Et par kjente årsaker er mangel på penger og spenning. Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet November 5, 2024 Share Skrevet November 5, 2024 12 timer siden, Oslomann77 skrev: For å si det slik - jeg ville aldri delt livet mitt med en kvinne som har blitt pult av 50 menn. 400 er helt vanvittig uaktuelt. Jeg datet i sin tid en nydelig, ung og kul jente. Da hun fortalte at hun hadde ligget med 100 menn ble det tvert slutt gitt. Fy og fysj! Det er jo du som har et problem. Ikke kvinnen. Du har overhodet ikke noe med hvor mange andre puler. Håper du finner deg ei dame som har pult 500 menn. I ren nytelse. Og forteller det til deg rett før du dør. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet November 5, 2024 Share Skrevet November 5, 2024 Akkurat nå, Idaws skrev: Det er jo du som har et problem. Ikke kvinnen. Du har overhodet ikke noe med hvor mange andre puler. Håper du finner deg ei dame som har pult 500 menn. I ren nytelse. Og forteller det til deg rett før du dør. Selvfølgelig har jeg en rett til å nekte kvinner som frastøter meg enhver form for kontakt. Jeg skal ha biler, båter, hytter og boliger andre menn bare kan drømme om. Da skal selvfølgelig dama mi være kronen på verket, og være fullstendig uoppnåelig for alminnelige middelmådigheter. Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet November 5, 2024 Share Skrevet November 5, 2024 10 minutter siden, Idaws skrev: Det er jo du som har et problem. Ikke kvinnen. Du har overhodet ikke noe med hvor mange andre puler. Håper du finner deg ei dame som har pult 500 menn. I ren nytelse. Og forteller det til deg rett før du dør. Av syfilis?🥴 1 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet November 5, 2024 Share Skrevet November 5, 2024 38 minutter siden, Oslomann77 skrev: Jeg skal ha biler, båter, hytter og boliger andre menn bare kan drømme om Har du ikke bil? 4 Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet November 5, 2024 Share Skrevet November 5, 2024 16 minutter siden, jegern skrev: Har du ikke bil? Jo, og ikke en ræva Volvo stasjonsvogn som deg, din stusselige faen! 😂 2 1 Siter Lenke til kommentar
Xcon Skrevet November 5, 2024 Share Skrevet November 5, 2024 Én horebukk kaller en annen horebukk "stusselig"🤔 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet November 5, 2024 Share Skrevet November 5, 2024 13 minutter siden, Oslomann77 skrev: Jo, og ikke en ræva Volvo stasjonsvogn som deg, din stusselige faen! 😂 Så du har tatt lappen, det er bra! 2 2 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 5, 2024 Share Skrevet November 5, 2024 11 minutter siden, Xcon skrev: Én horebukk kaller en annen horebukk "stusselig"🤔 @Oslomann77 er i en egen klasse for horebukker som benekter horeriet. I fare for å virke svært gammel nå, da jeg var barn, så var horebukker de mennene som lå med andre menns kvinner. Eller med mer enn en kvinne. Og der kvalifiserer jo Oslomann. Men jeg har sansen for hans onelinere, og at han finner forumet underholdende. Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet November 6, 2024 Share Skrevet November 6, 2024 28 minutter siden, Xcon skrev: Én horebukk kaller en annen horebukk "stusselig"🤔 Men så er jeg da altså ikke horebukk. Jeg ser på dere med fascinasjon og finner strabasene deres fornøyelige å lese om. Litt som en tur i zoologisk hage for å se på sjimpansene i apeburet. 1 Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 6, 2024 Share Skrevet November 6, 2024 1 minutt siden, Oslomann77 skrev: Men så er jeg da altså ikke horebukk. Jeg ser på dere med fascinasjon og finner strabasene deres fornøyelige å lese om. Litt som en tur i zoologisk hage for å se på sjimpansene i apeburet. Min definisjon av en horebukk er en mann som ligger med en kvinne uten å være gift med henne. Sånn var det på 1970-tallet, ser du. Før samboerskap og likekjønnede forhold ble vanlig (det sistnevnte var faktisk forbudt). Har du hatt sex med så mange som du hevder så kvalifiserer du til hederstittelen du oxo! Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet November 6, 2024 Share Skrevet November 6, 2024 17 minutter siden, Tototre skrev: Min definisjon av en horebukk er en mann som ligger med en kvinne uten å være gift med henne. Sånn var det på 1970-tallet, ser du. Før samboerskap og likekjønnede forhold ble vanlig (det sistnevnte var faktisk forbudt). Har du hatt sex med så mange som du hevder så kvalifiserer du til hederstittelen du oxo! Ja, legger man denne utdaterte definisjonen til grunn, så. Jeg er absolutt en praktiserende puler. Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet November 6, 2024 Share Skrevet November 6, 2024 2 timer siden, Oslomann77 skrev: Da skal selvfølgelig dama mi være kronen på verket, og være fullstendig uoppnåelig for alminnelige middelmådigheter. Menn som måler damer på utseende og antall sexpartnere er ofte meget dårlige partnere. Og endte som oftest opp med damer som er utro. Jeg har pult endel slike damer. Samtlige var gift med menn som snakker helt likt som deg. Så hvis du noen gang finner ei som er villig, så bør du kanskje ansette en PI som kan følge henne døgnet rundt. 😉 1 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet November 6, 2024 Share Skrevet November 6, 2024 2 timer siden, Oslomann77 skrev: Jeg skal ha biler, båter, hytter og boliger andre menn bare kan drømme om. Da skal selvfølgelig dama mi være kronen på verket, og være fullstendig uoppnåelig for alminnelige middelmådigheter. Du høres ut som min bror. Han måler også lykke i penger. Og han har litt penger. Men han er også venneløs og sover på sofaen på trass og nekter å flytte mens den uoppnåelige og perfekte dama hans går på dates og lever livet. Selv må han ty til sexarbeidere siden de fleste damer synes han er en kødd. Heter du Robert? 1 3 Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet November 6, 2024 Share Skrevet November 6, 2024 5 timer siden, Idaws skrev: Du høres ut som min bror. Han måler også lykke i penger. Og han har litt penger. Men han er også venneløs og sover på sofaen på trass og nekter å flytte mens den uoppnåelige og perfekte dama hans går på dates og lever livet. Selv må han ty til sexarbeidere siden de fleste damer synes han er en kødd. Heter du Robert? Har rundt 200 damer jeg har fått likes eller matchet med på datingapper. La ur skjermbilde som dokumenterte dette i en tidligere tråd. Så det finnes menn der ute som kvinner faktisk ønsker å ha sex med, helt frivillig. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet November 6, 2024 Share Skrevet November 6, 2024 1 time siden, Oslomann77 skrev: Har rundt 200 damer jeg har fått likes eller matchet med på datingapper. La ur skjermbilde som dokumenterte dette i en tidligere tråd. Så det finnes menn der ute som kvinner faktisk ønsker å ha sex med, helt frivillig. Ja, vi har hørt at det fins slike som deg. Husker ikke prosenten i samfunnet, men noen svært få menn kan få sex med nesten alle kvinner fordi de er så ettertraktet. Og mange av kvinnene tror de har sjanse hos denne personen, men det har de jo ikke. Så de ligger rundt med disse, som om de ikke er nøye i forhold til STD er noen av de verste smittesprederne. For selvfølgelig får de sex uten om de krever det. Sånn sett er kjøpedamer vanligvis mye tryggere. Om de da ikke er traffickingofre som må selge uten dom. Siter Lenke til kommentar
Pipelort Skrevet November 6, 2024 Share Skrevet November 6, 2024 (endret) 3 timer siden, Oslomann77 skrev: Har rundt 200 damer jeg har fått likes eller matchet med på datingapper. La ur skjermbilde som dokumenterte dette i en tidligere tråd. Så det finnes menn der ute som kvinner faktisk ønsker å ha sex med, helt frivillig. Beklager språket men du skriver mye bullshit Oslomann. Jeg hadde på det meste 800 likes og matcher på Tinder, 150 på Happn og en drøss på den som er på facebook. Disse likes og matcher spiller null og niks i datingsammenheng. Veldig mange damer på disse appene bare trykker likes og gjør ikke noe mer en det.De damene som man faktisk får kontakt med på for eks tinder er damer som puler rundt uten og en gang ha næringsvett til å ta betalt for det. Så å bruke likes og matcher som målestokk for hvor attraktiv du er har ingen verdi. Jeg er en av de heldige som kan gå inn på omtrent hvilken som helst bar og sjekke opp en dame. Ikke fordi jeg ser så jævlig bra ut, men fordi jeg har noe mellom ørene og vet hvordan man skal kurtisere en dame, noe jeg tviler sterkt på at du kan noe om. For utifra måten du omtaler både deg selv og damer her inn på forumet så virker du som en som er veldig usikker på seg selv, umoden og med lav selvtillit. Du skriver som en incell rett og slett, jeg kan selvsagt ta feil men det er noe med det og lese mellom linjene Endret November 6, 2024 av Pipelort 5 3 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet November 6, 2024 Share Skrevet November 6, 2024 (endret) 2 timer siden, Tototre skrev: Husker ikke prosenten i samfunnet, men noen svært få menn kan få sex med nesten alle kvinner fordi de er så ettertraktet ---- https://qz.com/149342/the-uncomfortable-racial-preferences-revealed-by-online-dating Endret November 6, 2024 av Tukleren 1 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet November 6, 2024 Share Skrevet November 6, 2024 16 timer siden, Oslomann77 skrev: Jo, og ikke en ræva Volvo stasjonsvogn som deg, din stusselige faen! 😂 I tillegg til fin bil har du også et ganske rævva menneskesyn! Lykke til med å holde på din "uoppnåelige" madonna. 4 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet November 6, 2024 Share Skrevet November 6, 2024 9 timer siden, Oslomann77 skrev: Så det finnes menn der ute som kvinner faktisk ønsker å ha sex med, helt frivillig. Det her minner meg om Sølvpilen 2.0 3 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet November 6, 2024 Share Skrevet November 6, 2024 16 timer siden, Oslomann77 skrev: Jo, og ikke en ræva Volvo stasjonsvogn som deg, din stusselige faen! 😂 Gå og vask munnen din med såpe, gutt! 2 2 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet November 6, 2024 Share Skrevet November 6, 2024 9 timer siden, Oslomann77 skrev: Har rundt 200 damer jeg har fått likes eller matchet med på datingapper. La ur skjermbilde som dokumenterte dette i en tidligere tråd. Så det finnes menn der ute som kvinner faktisk ønsker å ha sex med, helt frivillig. Normale mennesker har ikke behov for å skryte av hvor mange damer som liker dem. Det er noe umodne tenåringer driver med. Igjen beviser du at du måler lykke i hva andre synes om deg basert på hvor mye penger du har eller hvor suksessfull du framstår. 5 Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet November 6, 2024 Share Skrevet November 6, 2024 17 timer siden, Oslomann77 skrev: Har rundt 200 damer jeg har fått likes eller matchet med på datingapper @Oslomann77har kanskje «litt» dobbelmoral.., selv kan han knulle hundrevis, mens den han skal ha som sin fru skal være jomfruelig? I tillegg er det verdt å nevne at du «bunkrer» i dating appene, er du trolig ikke den første som har bunkret.. jeg kjenner flere damer som er i disse appene, og flesteparten av dem møter, og knuller 2-3 ulike menn i uken i årevis før de kanskje treffer en og annen de blir seriøse med.. og alle de treffer får servert den samme løgnen om at de ikke har møtt noen på årevis.., at de kanskje har hatt sex med 4stk totalt hele livet 😏 og alle menn tror dem. (Disse damene aner ikke hva jeg driver med.., for de er ikke verd mine betroelser.., slike damer er i mine øyne luddere…) jeg får hvertfall betalt for å nyte deilig og variert sex 🤷♀️ på en måte får jo ludderne også betalt, i form av middag, drinker og konserter. Jeg investerer heller i nedbetaling på lån, venner, familie og fremtid. Så ja.., verden inklusive @Oslomann77, vil bedras 🤷♀️😘 5 1 Siter Lenke til kommentar
Oslomann77 Skrevet November 7, 2024 Share Skrevet November 7, 2024 14 timer siden, Pipelort skrev: Beklager språket men du skriver mye bullshit Oslomann. Jeg hadde på det meste 800 likes og matcher på Tinder, 150 på Happn og en drøss på den som er på facebook. Disse likes og matcher spiller null og niks i datingsammenheng. Veldig mange damer på disse appene bare trykker likes og gjør ikke noe mer en det.De damene som man faktisk får kontakt med på for eks tinder er damer som puler rundt uten og en gang ha næringsvett til å ta betalt for det. Så å bruke likes og matcher som målestokk for hvor attraktiv du er har ingen verdi. Jeg er en av de heldige som kan gå inn på omtrent hvilken som helst bar og sjekke opp en dame. Ikke fordi jeg ser så jævlig bra ut, men fordi jeg har noe mellom ørene og vet hvordan man skal kurtisere en dame, noe jeg tviler sterkt på at du kan noe om. For utifra måten du omtaler både deg selv og damer her inn på forumet så virker du som en som er veldig usikker på seg selv, umoden og med lav selvtillit. Du skriver som en incell rett og slett, jeg kan selvsagt ta feil men det er noe med det og lese mellom linjene Jeg har da aldri gitt uttrykk for at alle horekunder er betahanner. Jeg har ligget med langt over 100 damer gratis, men kjenner menn som har tre ganger så mange. Bra for dem Nå er det også mange faktorer som spiller inn på antallet. Bruker man svært mye tid på jobb og gymmet, golfbanen, etc blir det mindre tid å sjekke damer osv. Hva angår dine kognitive ferdigheter er de med ekstremt stor grad av sannsynlighet vesentlig lavere enn min. Men det er nå så. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg