Gå til innhold

Kan du tenke deg å gifte deg med en eskorte ?

Gjest

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg forstår fortsatt ikke hva dette har med meg å gjøre?
Opplys meg gjerne om Indisk kultur?
Arrangert ekteskap forekommer, men ikke med andre familie medlemmer.
Indere har alltid vært fredelige i Kongeriket Norge, og for så vidt over hele verden.
Det er 1,4 milliarder mennesker i India, å ta alle under en kam er rasisme.

Fortell meg gjerne hva jeg gjorde som åpnet døren for at du skulle legitimere å være rasist?

Du er herved lyst i band fra alle Indiske restauranter i Kongeriket.

Det er ikke rasisme, men generalisering. Det er greit for jeg spiser lite indisk mat.

Lenke til kommentar
31 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Emdelig en tråd som sporer helt av, igjen. 

@JoeRoganJosh det er kun Paven som kan bannlyse.

Det er jo oxo svært langt mellom indiske restauranter i Norge.  De fleste er pakistanske 😂 

Å være horekune er nesten på linje med å være rasist, så det kan ikke være så ille, du må bare holde det hemmelig. 

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

Emdelig en tråd som sporer helt av, igjen. 

@JoeRoganJosh det er kun Paven som kan bannlyse.

Det er jo oxo svært langt mellom indiske restauranter i Norge.  De fleste er pakistanske 😂 

Å være horekune er nesten på linje med å være rasist, så det kan ikke være så ille, du må bare holde det hemmelig. 

Thank you cum again, som hun Indiske prostituerte sa.

De fleste thai damer er rasister, så er ikke så rart at mange her ender opp hos dem.

Er ikke uten grunn at det forekommer mindre rasisme blant personer med høy utdanning.
Det er tapere uten utdanning som skriker høyest om at vi tar jobbene deres/ damene deres.
Må vell si at jeg driter i hvilken hudfarge legen min har, så lenge han tar riktige beslutninger.
De damene som heller velger meg fremfor dere, var aldri deres damer i utgangspunktet.
De er fri og tilhører ikke dere.

• Thanks 2
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Vi er ikke alle rasister, noen av oss har stor interresse i persiske/Indiske eskorter. Du har kanskje noen tips. Ja jeg vet at London er stedet, men jeg trenger noe her i Norge.  Tar gjerne PM hvis du har noen tips

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, JoeRoganJosh skrev:

De fleste thai damer er rasister, så er ikke så rart at mange her ender opp hos dem.

Grunnen til at en del thai er skeptiske er oppførselen til noen indiske turister i Thailand. Dette gjelder spesielt arbeiderklassen som kommer på morotur uten midler til kjøpe seg det de ønsker. Når de da i samlet flokk prøver seg med aggressiv pruting på damene, deler en øl på 5 mann i go-go baren osv.. er det ikke rart at oppfatningen om indiske menn blir litt påvirket🙂

Har du cash å bruke og normal folkeskikk får du ingen problemer med rasisme i Thailand uansett hvilken hudfarge du har.

• Like 1
Lenke til kommentar
14 minutter siden, Dag_driver skrev:

Grunnen til at en del thai er skeptiske er oppførselen til noen indiske turister i Thailand. Dette gjelder spesielt arbeiderklassen som kommer på morotur uten midler til kjøpe seg det de ønsker. Når de da i samlet flokk prøver seg med aggressiv pruting på damene, deler en øl på 5 mann i go-go baren osv.. er det ikke rart at oppfatningen om indiske menn blir litt påvirket🙂

Har du cash å bruke og normal folkeskikk får du ingen problemer med rasisme i Thailand uansett hvilken hudfarge du har.

Hva er galt med å dele en øl på 5 mann?
Alle har ikke like høy toleranse som vikinger.

Hva er galt med 5 menn på 1 dame?
til og med @Tototre er en stor tilhenger av pruting.

Vi har cash å bruke, men vi er kaster ikke penger for svin.

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
49 minutter siden, MysteryGuy skrev:

Vi er ikke alle rasister, noen av oss har stor interresse i persiske/Indiske eskorter. Du har kanskje noen tips. Ja jeg vet at London er stedet, men jeg trenger noe her i Norge.  Tar gjerne PM hvis du har noen tips

Vi har ikke et undergrunns marked for prostituerte i Norge.
Dette er konspirasjoner som @Tototre står bak.

• Haha 1
Lenke til kommentar
10 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg forstår fortsatt ikke hva dette har med meg å gjøre?
Opplys meg gjerne om Indisk kultur?
Arrangert ekteskap forekommer, men ikke med andre familie medlemmer.
Indere har alltid vært fredelige i Kongeriket Norge, og for så vidt over hele verden.
Det er 1,4 milliarder mennesker i India, å ta alle under en kam er rasisme.

Fortell meg gjerne hva jeg gjorde som åpnet døren for at du skulle legitimere å være rasist?

Om du er i fra India så har de jo flere religioner der. Det med søskenbarn gifting og flere koner er jo stort sett ikke uvanlig i blant muslimer. Både Pakistan og Bangladesh lå vel under India tidligere i historien og etter det jeg vet så er det mange muslimer i India som den nest største religion. Hva det er blant hinduer vet jeg for lite om. Men jeg vet jo at prostitusjon er utbrett i India med bordeller. Det som jeg da tenker. Hvorfor er her ikke indiske damer som selger i Norge? Kunne det være noe å tenke på? Vi fikk jo inn kinesiske for 2 år siden. Muslimske damer som selger har jeg til dags dato ikke registrert i Norge bortsett i fra Tyrkiske damer.  Tyrkia som er et Muslimsk land der er det/var det bordeller. Når en mann kan ha flere koner så vil det jo bli mangel på tilgang til ei kvinne for mange. Det er jo mangel på villige damer i Norge for tidligere tiders "sex plikt" er jo borte for lengest i norske ekteskap. Derfor dekker disse damene på RE et stort behov. Når da Thai damene stenger fargede og særlig muslimer ute så synes jeg det er rart at ikke noen har skjønt sin besøkelsestid og importert kvinner i fra Mitt Østen, Pakistan og India. Eller operere de i et lukket miljø som vi andre ikke får innblikk i og tilgang til?

Lenke til kommentar
9 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Stakkars mann, men til din informasjon så har jeg høyere IT-utdanning.

Det begynner å bli gammelt å kalle all kritikk rasisme, og det samme at de med lite eller ingen utdannelse er "dumme".

Nå begynner vi vel å skli tilbake til giftemål med eskorter også, bare noen dager til nå så.

Endret av Thermos
Lenke til kommentar
1 time siden, Jan Moen skrev:

Om du er i fra India så har de jo flere religioner der. Det med søskenbarn gifting og flere koner er jo stort sett ikke uvanlig i blant muslimer. Både Pakistan og Bangladesh lå vel under India tidligere i historien og etter det jeg vet så er det mange muslimer i India som den nest største religion. Hva det er blant hinduer vet jeg for lite om. Men jeg vet jo at prostitusjon er utbrett i India med bordeller. Det som jeg da tenker. Hvorfor er her ikke indiske damer som selger i Norge? Kunne det være noe å tenke på? Vi fikk jo inn kinesiske for 2 år siden. Muslimske damer som selger har jeg til dags dato ikke registrert i Norge bortsett i fra Tyrkiske damer.  Tyrkia som er et Muslimsk land der er det/var det bordeller. Når en mann kan ha flere koner så vil det jo bli mangel på tilgang til ei kvinne for mange. Det er jo mangel på villige damer i Norge for tidligere tiders "sex plikt" er jo borte for lengest i norske ekteskap. Derfor dekker disse damene på RE et stort behov. Når da Thai damene stenger fargede og særlig muslimer ute så synes jeg det er rart at ikke noen har skjønt sin besøkelsestid og importert kvinner i fra Mitt Østen, Pakistan og India. Eller operere de i et lukket miljø som vi andre ikke får innblikk i og tilgang til?

Midtøsten kjøtt (muslimer) er forbidden fruit. Det er å bare glemme. De har fine damer der ja.  Disse latinske byrå jentene ser ut som arabere jo, bedre kropp også.

du kan be om de kan ha på hijab hvis det frister.

• Thanks 1
Lenke til kommentar

@JoeRoganJosh og @shawty lo det fins i Norge oxo om en bare leter og har de rette kontaktene.  Det er jeg sikker på!  Kall det gjerne en konspirasjonsteori, men jeg kan ikke tenke meg at at det ikke fins minst en "tante" i det pakistanske miljøet i Oslo som bare selger seg til sine egne.  Først og fremst pga. språkbarrierene.

Jeg har hatt sex med mange muslimske kvinner, til og med i Marokko og Egypt.  Så kom med info, dere som har intel, please.

Lenke til kommentar
22 timer siden, Jan Moen skrev:

He he - hva pokker hadde du ventet. Innleder en et forhold til ei som selger sex så slutter ikke hun med det. Men hun kan være et strålende godt og bra menneske selv om hun selger sex. 

Jeg sa aldri at det var en negativ utfordring min herre. Sloppy seconds er alltid moro :)

Lenke til kommentar
2 timer siden, Jan Moen skrev:

Wow du har mye på hjertet. Mye hat, du må ha blitt traumatisert av noen muslimer som ung.
Jeg er ikke muslim. Det har jeg påpekt flere ganger, fremdeles driver du å snakker om Islam.

1 time siden, Thermos skrev:

Stakkars mann, men til din informasjon så har jeg høyere IT-utdanning.

Det begynner å bli gammelt å kalle all kritikk rasisme, og det samme at de med lite eller ingen utdannelse er "dumme".

Nå begynner vi vel å skli tilbake til giftemål med eskorter også, bare noen dager til nå så.

Er du ikke rasist da?
Jeg trodde du var en stolt rasist med bein i nesa!
Ikke en som klager over å bli kalt rasist.

Rasisten kommer i alle former og farger.

Lenke til kommentar
4 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Wow du har mye på hjertet. Mye hat, du må ha blitt traumatisert av noen muslimer som ung.
Jeg er ikke muslim. Det har jeg påpekt flere ganger, fremdeles driver du å snakker om Islam.

Er du ikke rasist da?

Om du oppfatter dette som rasisme når jeg stiller spørsmål om religion og kultur så stakkars deg og min erfaring - vi hvite europeere er bare amatører når det gjelder rasisme. Asiatere derimot,. De er ekspertene der. Hvorfor emigrerte du ikke til Korea eller Japan, hvorfor til Norge? 

Lenke til kommentar
5 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Er du ikke rasist da?

Dette blir for dumt, kommentaren gikk på dette med å slenge rundt seg med begrepet rasist som er en litt enkel måte å forsøke å kneble et argument på. Eller "brunbeise" som det også kalles. Det er gjerne brukt av venstresiden som mener de har enerett på moral. Vi får heller diskutere eskorter, og giftemål igjen.

Lenke til kommentar
5 timer siden, Thermos skrev:

Dette blir for dumt, kommentaren gikk på dette med å slenge rundt seg med begrepet rasist som er en litt enkel måte å forsøke å kneble et argument på. Eller "brunbeise" som det også kalles. Det er gjerne brukt av venstresiden som mener de har enerett på moral. Vi får heller diskutere eskorter, og giftemål igjen.

Nå er du rasist igjen, det går bra.
Jeg skal ikke bruke det imot deg.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
49 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Beklager, hun er forelsket i meg også!
Kan vi ikke dele på henne?
Det er normalt i mange kulturer.

Jo det er greit. Jeg deler henne med ganske mange allerede😅

• Thanks 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
1 time siden, jegern skrev:

Dette er jeg også interessert i, er litt kjedelig med bare østeuropeere og latinaer (selv om det er mye bra nå)

Utlendingene vil ha alt det vi får tilgang på, men vil ikke dele sine egne perler med oss!

Lenke til kommentar