Gå til innhold

Kan du tenke deg å gifte deg med en eskorte ?

Gjest

Anbefalte innlegg

Mange har blitt forelsket i kvinnene vi besøker. At denne kvinnen har blitt sprutet inni av 1000+ menn er helt akseptabelt for oss. Det er personen og ikke historien som står i fokus. Har du vært nær til å innlede noe seriøst eller fridd til en eskorte ?

Jeg kom nær en gang, men vi var for forskjellige når alt kom til alt.  

Lenke til kommentar

friends with benefits gig med ei hore er mer fristende enn ekte forhold/være gift.

HELT UFRISTENDE  for meg  å være i ekte forhold med ei aktiv gledespike. tenk på henne gjøre seg klar, legger  på sminke for å ta imot ladninger hehe. 

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Ja.

True story. En kvinde i København fra Ungarn ble testet. Hun var fantastisk vakker, petit, små bryster, langt mørkt hår. Jeg tok med blomster, parfyme, vin ++ Etterhvert begynte vi å tekste daglig, Facetime, snakket sammen ganske ofte. Etter kanskje ett år tenkte jeg at dette var litt i overkant. Så jeg tonet det hele ned. Reduserte aktivitet og treff.

Til slutt fikk jeg avskjed pr WA. Nå hører jeg at hun har kommet seg ut av miljøet og bransjen. Håper det stemmer. Det er mange her som ler av det og sier "en gang hore alltid hore". Håper det er feil..

(Merker at jeg begynner å skrive dansk igjen. 1/2 dansk og ælsker det smukke, yndige land).

Endret av Karsten
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Karsten skrev:

Ja.

True story. En kvinde i København fra Ungarn ble testet. Hun var fantastisk vakker, petit, små bryster, langt mørkt hår. Jeg tok med blomster, parfyme, vin ++ Etterhvert begynte vi å tekste daglig, Facetime, snakket sammen ganske ofte. Etter kanskje ett år tenkte jeg at dette var litt i overkant. Så jeg tonet det hele ned. Reduserte aktivitet og treff.

Til slutt fikk jeg avskjed pr WA. Nå hører jeg at hun har kommet seg ut av miljøet og bransjen. Håper det stemmer. Det er mange her som ler av det og sier "en gang hore alltid hore". Håper det er feil..

(Merker at jeg begynner å skrive dansk igjen. 1/2 dansk og ælsker det smukke, yndige land).

Hvor gammel var hun?

Lenke til kommentar
7 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Har du vært nær til å innlede noe seriøst eller fridd til en eskorte ?

Herregud, nei.

Dersom det viste seg at en dame hadde fortid som eskorte så ville ikke det nødvendigvis være en dealbreaker.

Men noe slags forhold til en aktiv eskorte vil selvfølgelig være utenkelig.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt forelsket i et par eskorter det siste halve året, men har skjult det ganske godt ovenfor dem. Heldigvis avtar følelsene etterhvert, etter man slutter å se dem.

• Like 4
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

Alenemor uten barn er nok å foretrekke.

Ja,for alenemor med barn kan bli for slitsomt.Etter blind date med en slik en måtte jeg evakuere til Finnsnes hotell før neste buss hjem dagen etter...🥲

Lenke til kommentar
41 minutter siden, jegern skrev:

Oi, kjenner du henne fra et annet sted eller var det bildene som fristet? :)

Kun bildene som fristet.  Fikk et øyeblikks innskytelse her.  Og så ligner hun kanskje litt på noen av de eskortene keg treffer?

Lenke til kommentar

Tja, i stedet for å gifte meg med en eskorte/tidligere eskorte, kunne jeg tenke meg et sugardaddy light arrangement med en alenemor i alderen 25-35 år, store pupper og villig rompe, som har barnepass annenhver uke og som vil bli glad for et mnd, fast tilskudd på 6k.  Slike damer fins 😁

Lenke til kommentar
26 minutter siden, Amy GFE skrev:

Er det spørsmål? 😉 

Kjære @Amy GFE jeg treffer deg gjerne for å finne ut om vi kan finne ut av noe sammen.  Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har vært hos deg tidligere, men beliggenheten din er perfekt.  Og uansett vil det bli mer oppmerksomhet rundt ditt ønske om en ordning med en, eller flere menn, når vi to tar denne samtalen her i stedet for i private meldinger (PM).  Åpenhet om de ting det kan være åpenhet om!  @jegern er kanskje oxo interessert?

PS

Jeg er ikke så inne i hva som skjer i dagens realityshows, men følger litt med på tiktok, så hawk tuah-girl fikk jeg med meg samme dagen.  Forøvrig akademiske interesser, samt en fornyet glød for å spille sjakk, etter at @Revenger, @jegern og @Langbein ble med på det her på forumet på http://www.noresk.com.  Noen syns nok jeg bruker for mye tid her på forumet, men jeg kan forsikre deg at det ikke går ut over mine damebesøk.

Lenke til kommentar
14 timer siden, Karsten skrev:

Ja.

Har lagt merke til at en del av de som kommenterer på RE virker veldig forelsket i jentene. Det er veldig lett hvis hun er flink i GE, men glem aldri kompass i denne hobbyen for det kan koste deg dyrt, noe jeg selv har erfart.

De fleste av disse jentene som kommer fra enten sør-amerika, øst-europa eller Asia har alternativer for å tjene penger til livets opphold, men under mye verre forhold som fysisk slitsomt arbeid, møkkete fabrikkarbeid eller veldig lange dager i service-bransjen. Men de har alternativer.

Endret av Thermos
  • Like 1
Lenke til kommentar
18 timer siden, Tototre skrev:

Åpenhet om de ting det kan være åpenhet om!  @jegern er kanskje oxo interessert?

Jeg er åpen for det meste, men jeg har spesifikke fysiske krav til eskorter, som er enda viktigere med SD opplegg. Det er viktigere for meg enn tjenester som leveres. Derfor står jeg over denne med mindre jeg får sett ekte bilder av pupp, mage, rompe og ansikt, og liker det jeg ser 🙂

• Like 1
Lenke til kommentar
11 minutter siden, jegern skrev:

Jeg er åpen for det meste, men jeg har spesifikke fysiske krav til eskorter, som er enda viktigere med SD opplegg. Det er viktigere for meg enn tjenester som leveres. Derfor står jeg over denne med mindre jeg får sett ekte bilder av pupp, mage, rompe og ansikt, og liker det jeg ser 🙂

Hun inviterer på kaffeprat for at tilbudet kan verifiseres.  Det er bare å sende PM du oxo.  Dette seiler opp til å bli et aktuelt samtaleemne ser jeg nå.

Lenke til kommentar