Gå til innhold

Tototre i Tyskland!


ShamanDureX

.  

15 stemmer

  1. 1. Hva gjør tototre i Hamburg?

    • Puler hore og ferier.
    • Jobber og puler horer.
    • Puler horer og utvikler forretnings imperiet.


Anbefalte innlegg

@Karsten, du vet at det ikke er jeg som har dratt i gang denne tråden, men det er riktig ar Reperbahn har vært nevnt her nede, faktisk av meg, et par ganger, men responsen fra reisefølget har vært kjøligere enn temperaturen i lufta, som har ligget på et parogtjue grader pluss.  

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tototre skrev:

@Karsten, du vet at det ikke er jeg som har dratt i gang denne tråden, men det er riktig ar Reperbahn har vært nevnt her nede, faktisk av meg, et par ganger, men responsen fra reisefølget har vært kjøligere enn temperaturen i lufta, som har ligget på et parogtjue grader pluss.  

 

Responsen fra reisefølget ift Reper..?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg tilbød en omvisning siden jeg har vært her før.  Det var ikke av interesse.  Kvinnelig sådan.  

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar

For bortimot 20 år siden prøvde Lillestrøm å bli intellektuell vennskapsby med Stockholm, men svenskene avslo fordi de mente Lillestrøm ikke hadde noe å tilby dem.

Nu er det sånn at @Tototre skriver litt og har fått mandat til å utvikle Hamburg til å bli Horevennskapsby med Lillestrøm,

  • Haha 4
Lenke til kommentar

Hva skjedde i Hamburg?

  1. Puler hore og ferier. 7
  2. Jobber og puler horer. 2
  3. Puler horer og utvikler forretnings imperiet. 2
Pkt. 3 var nærmest virkeligheten, selv om det nok er litt for stort å kalle det forretningsimperiet.  I stedet var det en teambuildingskonferanse med innlagt fysisk trening flere timer hver dag.  Hvor jeg hadde personlig trener, uten at det var sex.  Lenge siden føttene har gått så mange skritt på så få dager.  I februar kom en personlig assistent inn i hverdagen som nå var deltaker (og fysisk trener) :
Sitat

Vel, for en tid tilbake etterlyste jeg en blond sekretær for å hjelpe til meg kombinert BJ og skriving.  Nå ser det ut til at jeg får en assistent med store pupper.  Men hun er ikke blond.  Frynsegoder som kommer med oppdraget etter det jeg forstår.

https://www.noresk.com/forum/emne/10088-feilpostet-innlegg/?do=findComment&comment=52690

Så hele hamburgturen dreide seg om henne: Norskkurs i frie omgivelser.  Og planlegging av Den Norske Horekundekonferansen 2025, som skal være i nettopp Hamburg.  Undertegnede og @Kaxda vil holde innlegg, og det blir innslag av live sex og burlesk.  Et godt tips til andre som tenker på lignende ting: Å sove med noen du ikke har sovet med før kan være slitsomt om (når du må) du vil sove, så jeg ordner eget rom for å få hvile ut :-) 

Tur og opphold var sponset av http://www.noresk.com

 
Endret av Tototre
fysisk trener
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
20 timer siden, nelson2 skrev:

For bortimot 20 år siden prøvde Lillestrøm å bli intellektuell vennskapsby med Stockholm, men svenskene avslo fordi de mente Lillestrøm ikke hadde noe å tilby dem.

Nu er det sånn at @Tototre skriver litt og har fått mandat til å utvikle Hamburg til å bli Horevennskapsby med Lillestrøm,

Helt korrekt!

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...