Gå til innhold

Miss Charlotte


Hans xxx

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fått anledning til å besøke henne ennå (ambisjon høyere enn gjennomføringsevne), men har via et par pm fått bekreftet at det er god grunn til gode tilbakemeldinger. 
Hun liker at det tar god tid og at man har en rolig tilnærming så leverer hun veldig bra. 
Hun ønsker min 1,5 timer virker det som og du må nok regne med minimum 500kr+ opp i pris.  

  • Like 2
Lenke til kommentar

Da jeg møtte henne for et par år siden gav hun meg en helt fantastisk GFE. Jeg syntes også hun så veldig mye bedre ut enn de anonyme bildene viser, og hun har en helt nydelig personlighet, oppegående, blid og kul dame, som jeg plutselig ble minnet på at jeg må møte igjen. 

Så her er jeg enig med Johannes og deler ut en 9/10

  • Like 3
Lenke til kommentar

Her kan jeg gi en kort og grei rapport.
Jeg tror hun er den søteste og mest imøtekommende jeg har møtt innenfor dette området. Det er ikke uten grunn hun har 43 gode tilbakemeldinger og alle stemmer. 
Dog er nok veien til målet nå via tantra som innledning.  (Vet ikke om det er forhandlingsbart) 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...