223 Skrevet November 23 Share Skrevet November 23 Prøvde Julia. Gir det 7/10. Så absolutt innafor, men med store ekte pupper så kommer det også heng og hennes hang endel mer enn jeg liker. Ellers leverte hun sakene bra, men ikke noe utenom det vanlige på angels. 1 1 Siter Lenke til kommentar
tutti Skrevet November 23 Share Skrevet November 23 1 time siden, 223 skrev: Prøvde Julia. Gir det 7/10. Så absolutt innafor, men med store ekte pupper så kommer det også heng og hennes hang endel mer enn jeg liker. Ellers leverte hun sakene bra, men ikke noe utenom det vanlige på angels. Å trekke 3 poeng for litt puppe-heng var da voldsomt. Har selv lært å bli glad i litt heng. Det fører en nærmere Newton. 3 4 Siter Lenke til kommentar
brucew Skrevet November 28 Share Skrevet November 28 Ser at Beatka er tilbake, ser ut til å være nye eller ikke tidligere brukte bilder. Og noe sier meg at hun har mistet noen kg. Noen som kan bekrefte eller avkrefte? Eller er det bare innbilning fra min side? 1 Siter Lenke til kommentar
James78 Skrevet November 28 Share Skrevet November 28 Det stemmer! Nye bilder og er nå under 48 kg...! Bør ikke gå ned mer nå mener jeg, men det er ikke opp til meg å bestemme... Skal snart hjem en tur men kommer tilbake med Nela for 4-hånds massasje til en hyggelig penge om du spør meg! Kommer også 2 nye jenter før jul som ser meget lovende ut! Elise og Valerie! 😍 2 Siter Lenke til kommentar
Karsten Skrevet Lørdag klokken 13:42 Share Skrevet Lørdag klokken 13:42 (endret) På 28.11.2024 den 10.31, brucew skrev: Ser at Beatka er tilbake, ser ut til å være nye eller ikke tidligere brukte bilder. Og noe sier meg at hun har mistet noen kg. Noen som kan bekrefte eller avkrefte? Eller er det bare innbilning fra min side? Enig med deg. Besøkte henne tidlig i høst og hun har snudd kilotrenden... 👍😈 Jeg synes hun var bedre før.. Nå har hennes lingam endret seg fra fantastisk håndarbeid til litt mer som ukonsentrert bongotrommespilling.. Så det blir nok ikke mer tromming for min del. Endret Lørdag klokken 13:58 av Karsten 1 Siter Lenke til kommentar
PepperOni Skrevet Lørdag klokken 17:30 Forfatter Share Skrevet Lørdag klokken 17:30 3 timer siden, Karsten skrev: Enig med deg. Besøkte henne tidlig i høst og hun har snudd kilotrenden... 👍😈 Jeg synes hun var bedre før.. Nå har hennes lingam endret seg fra fantastisk håndarbeid til litt mer som ukonsentrert bongotrommespilling.. Så det blir nok ikke mer tromming for min del. Uffda…bongotrommepilling isf lingam høres ikke ut som en god trend nei…hun har jo alltid vært veldig søt og sharp. Trist hvis det er slutt. 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Lørdag klokken 18:14 Share Skrevet Lørdag klokken 18:14 Jeg besøkte Beata tidligere i høst, og var veldig fornøyd. Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen, men det betyr jo ikke at @Karsten tar feil. Det må også sies at jeg har besøkt henne bare en gang, så kan ikke si noe om standarden har gått opp eller ned. De nyeste bildene hennes viser også at hun har blitt veldig tynn, kan heller ikke huske at hun var så tynn i høst. Det som er helt sikkert er at hun var veldig søt og boblende. Veldig trivelig og man føler seg velkommen. 3 Siter Lenke til kommentar
Karsten Skrevet Lørdag klokken 19:12 Share Skrevet Lørdag klokken 19:12 56 minutter siden, Chen skrev: Jeg besøkte Beata tidligere i høst, og var veldig fornøyd. Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen, men det betyr jo ikke at @Karsten tar feil. Det må også sies at jeg har besøkt henne bare en gang, så kan ikke si noe om standarden har gått opp eller ned. De nyeste bildene hennes viser også at hun har blitt veldig tynn, kan heller ikke huske at hun var så tynn i høst. Det som er helt sikkert er at hun var veldig søt og boblende. Veldig trivelig og man føler seg velkommen. Helt enig med deg i beskrivelsen av henne. Fantastisk personlighet. Og vi alle er jo forskjellige. Bra du nyter massasjen til Beata 👍🙂 1 1 Siter Lenke til kommentar
Karsten Skrevet Lørdag klokken 19:14 Share Skrevet Lørdag klokken 19:14 1 time siden, PepperOni skrev: Uffda…bongotrommepilling isf lingam høres ikke ut som en god trend nei…hun har jo alltid vært veldig søt og sharp. Trist hvis det er slutt. Det er bare slik det er for meg @PepperOni. @Chen har det jo annerledes. 1 Siter Lenke til kommentar
Jonny Skrevet Mandag klokken 10:11 Share Skrevet Mandag klokken 10:11 Hei Jeg er administrator for et chatterom for utleieboliger for jenter i Skandinavia. Jeg ser etter folk som ønsker å leie leilighet, konfidensielt, daglig, ukentlig i store byer i Norge. 1000 nok ett rom per dag. Detaljer via WhatsApp +37258932215 Siter Lenke til kommentar
jazmin Skrevet i går, 19:08 Share Skrevet i går, 19:08 https://vipurl.pro/hotlady Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg