223 Skrevet Oktober 23 Share Skrevet Oktober 23 Natalia, hun brunetten som er der nå til 30.Oktober prøvde jeg forrige gang hun var her. Anbefales. Lekte mye med junior. Også før man snudde seg og var greit å ta litt på og slikke og sutte på puppene. 3 Siter Lenke til kommentar
trenbro500 Skrevet Oktober 24 Share Skrevet Oktober 24 På 21.10.2024 den 23.28, PeerGynt skrev: Nicol drar til Drammen om noen dager. Vi venter i spenning. 3 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet Oktober 24 Share Skrevet Oktober 24 På 20.10.2024 den 15.02, PeerGynt skrev: Måtte bare innom Nicol igjen. Jeg klarer egentlig ikke skrive så mye mer enn at det ikke er noen annen tantra-dame som skjønner hvordan hun skal bruke hendene sine på pikken min. Massasjen og alt det der er behagelig og mykt, men det er når vi tar neste nivå vi bare matcher så innmari. Jeg betaler selvfølgelig for å få massere henne også, og det er helt ubeskrivelig å se den våte flekken på madrassen når hun reiser seg. Denne gangen bare smilte hun og satte seg inntil meg mens hun strøk over hele kroppen, og hvisket lavt at det er så deilig å kjenne at hun blir kåt. Da er i grunn hele forarbeidet gjort, og når hun da drar frem alle triksene i boka under lingam, så er det her i en helt annen liga. Når hun setter seg over meg i 69 og jukker frem og tilbake sånn at jeg noen ganger kan kjenne varmen fra fitta mot munnen, så må jeg for begges skyld si at det hun nå driver med er totalt livsfarlig hvis det ikke er lov for meg å fingre, slikke, eller noe annet. Også bare fortsetter hun mens hun øker tempoet rundt pikken. Til slutt snur hun seg og ser meg rett i øynene, spør om hun kanskje burde stoppe siden tiden nærmer seg, og roer kraftig ned. Uten at jeg egentlig vet at jeg sier det så stønner jeg ut «don't fucking stop›, og hun sakte bygger opp igjen før hun tar meg over kanten, mens hun ser meg rett i øynene. ... ja, det blir mye håndjobb-prat med henne, og jeg vil understreke at massasjen også er kjempedeilige, men vi er nå en gang kommet dit som kunde og leverandør at vi begge liker lingamen best. Etter at spruten har lagt seg og hun sakte sitter å gnir pikken mens jeg er på mitt mest sensitive, så sier hun at hun blir så våt av å se hvor hard jeg blir, og jeg får kjenne etter. Ikke bare våt. Klissvåt. En gang skal jeg få henne over kanten også ... Du kjører jo amatørstil. Trikset er å bla frem stor bunke med sedler der og da, skal love deg at alt blir mulig for rett pris. Har pult en del angels damer opp gjennom årene, det at dem kun gjør massasje er bare tull. De fleste av dem som jobber der, er eskorter i hjemlandet og har ofte aktive annonser når dem ikke er i Norge. 2 Siter Lenke til kommentar
Bonus Skrevet Oktober 24 Share Skrevet Oktober 24 Hvor stor seddelbunke snakker vi? 2 Siter Lenke til kommentar
Savitar Skrevet Oktober 24 Share Skrevet Oktober 24 15 minutter siden, Bonus skrev: Hvor stor seddelbunke snakker vi? 3-5k 3 Siter Lenke til kommentar
høy Skrevet Oktober 25 Share Skrevet Oktober 25 (endret) 7 timer siden, Savitar skrev: 3-5k Okei! Så du bare legger pengene på bordet, og sier jeg ville ha FP Endret Oktober 25 av høy 2 Siter Lenke til kommentar
trenbro500 Skrevet Oktober 25 Share Skrevet Oktober 25 På 21.10.2024 den 23.28, PeerGynt skrev: Nicol drar til Drammen om noen dager. Har du direkte kontakt? 2 Siter Lenke til kommentar
PepperOni Skrevet Oktober 25 Forfatter Share Skrevet Oktober 25 20 timer siden, Savitar skrev: Du kjører jo amatørstil. Trikset er å bla frem stor bunke med sedler der og da, skal love deg at alt blir mulig for rett pris. Har pult en del angels damer opp gjennom årene, det at dem kun gjør massasje er bare tull. De fleste av dem som jobber der, er eskorter i hjemlandet og har ofte aktive annonser når dem ikke er i Norge. Kanskje du kan dele med oss hvem dette gjelder, siden du har så god oversikt på dette? Jeg vet ingenting om dette så har ingen forutsetning for å si den ene eller andre veien, men det er vel forskjell på damene? Noen har vel andre grenser enn andre? 2 1 Siter Lenke til kommentar
PeerGynt Skrevet Oktober 25 Share Skrevet Oktober 25 21 timer siden, Savitar skrev: Du kjører jo amatørstil. Trikset er å bla frem stor bunke med sedler der og da, skal love deg at alt blir mulig for rett pris. Har pult en del angels damer opp gjennom årene, det at dem kun gjør massasje er bare tull. De fleste av dem som jobber der, er eskorter i hjemlandet og har ofte aktive annonser når dem ikke er i Norge. ... kommer vel an på hva man vil, med tanke på om det er amatørstil eller ikke. 3 Siter Lenke til kommentar
PepperOni Skrevet Oktober 25 Forfatter Share Skrevet Oktober 25 (endret) 37 minutter siden, PeerGynt skrev: ... kommer vel an på hva man vil, med tanke på om det er amatørstil eller ikke. Alle vil vi vel leke doktor, det er bare forskjell på om man vil sette sprøyte eller få behandling av den pene sykepleieren...det er fire ganger så mange som tilbyr sprøytetjeneste som nurse pampering, så hvorfor man gidder å gå til sykepleierbutikken til dobbel pris, bare for å jobbe på, er for meg en gåte, men hver sin lyst... Endret Oktober 25 av PepperOni 3 2 Siter Lenke til kommentar
fjell Skrevet Oktober 29 Share Skrevet Oktober 29 Noen som har erfaring med Julia som kommer hos Angels i november? Lite informasjon og lite bilder på nettsiden. Tenkte å prøve massasje hos Julia på Angels eller Helen på FF. 2 1 Siter Lenke til kommentar
briljant Skrevet Oktober 29 Share Skrevet Oktober 29 Skulle til å legge inn en forferdelig anmeldelse på Birgitte som var her nylig, som sikkert kommer tilbake. For guds skyld, hold deg unna. I allefall seint på kvelden. Hun var trøtt og sliten, leverte seriøst det verste jeg har vært borti. Har faktisk aldri vært misfornøyd med Angels før, alltid fornøyd. Så det var litt sjokkerende fra A-Å. Mulig det ikke var så dårlig som jeg følte, men fordi jeg synes Angels ofte beveger seg på 8-9/10 hos de jeg har vært hos, så ble dette 2/10, og da er det eneste som trekker opp utseende/kropp. Alex (hvis det er samme som før) er det bare å booke inn når hun kommer. 1 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Oktober 29 Share Skrevet Oktober 29 5 minutter siden, briljant skrev: Skulle til å legge inn en forferdelig anmeldelse på Birgitte som var her nylig, som sikkert kommer tilbake. For guds skyld, hold deg unna. I allefall seint på kvelden. Hun var trøtt og sliten, leverte seriøst det verste jeg har vært borti. Har faktisk aldri vært misfornøyd med Angels før, alltid fornøyd. Så det var litt sjokkerende fra A-Å. Mulig det ikke var så dårlig som jeg følte, men fordi jeg synes Angels ofte beveger seg på 8-9/10 hos de jeg har vært hos, så ble dette 2/10, og da er det eneste som trekker opp utseende/kropp. Alex (hvis det er samme som før) er det bare å booke inn når hun kommer. Flaks for meg at jeg ble syk og måtte droppe å booke Brigitte. Alex, er det samme som Alexia? Alexia var veldig bra. Blir nok Nela og Julia om noen uker. 2 Siter Lenke til kommentar
briljant Skrevet Oktober 29 Share Skrevet Oktober 29 Ja, synes de skriver Alex / Alexa om hverandre. Griseflaks om du dodget en sein Birgitte-vakt i allefall. Penger spart! 2 Siter Lenke til kommentar
223 Skrevet Oktober 29 Share Skrevet Oktober 29 7 timer siden, fjell skrev: Noen som har erfaring med Julia som kommer hos Angels i november? Lite informasjon og lite bilder på nettsiden. Tenkte å prøve massasje hos Julia på Angels eller Helen på FF. Tror hun er ny. Siklet på bildene som ble lagt ut av henne på nettsiden og booket henne første kvelden hennes 11. November. Så kan si ifra hvordan det går😀 4 1 Siter Lenke til kommentar
fjell Skrevet November 8 Share Skrevet November 8 Er det noen som har anbefaling om Angels eller Femmefatale er best? Eller er det bare utfra hvilken massør en ønsker? Har prøvd Angels en gang før. 2 Siter Lenke til kommentar
223 Skrevet November 8 Share Skrevet November 8 3 timer siden, fjell skrev: Er det noen som har anbefaling om Angels eller Femmefatale er best? Eller er det bare utfra hvilken massør en ønsker? Har prøvd Angels en gang før. Ville basert det på massøsen. 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet November 8 Share Skrevet November 8 Da har jeg fått testet Nela. Hun er flott, hyggelig og supersøt. Av Angels massørene har jeg hatt Alexa, Beata og Nela. Nela er den beste til massere av de tre. Ble møtt av Nela i håndkle, etter at pengene var overlevert, hoppet jeg i dusjen. Da jeg kom tilbake så var hun naken og ventet. Så var ned på magen. Hun masserte med masse varm olje, og hun brukte puppene ganske mye. Hun var jo større enn Alexa og Beata, så her var hun bedre. Massasjen var veldig bra, enkelte ganger følte det som vanlig massasje, men så brukte hun puppene og det ble straks erotisk igjen. Etter at jeg snudde meg, så var det på med mer olje og b2b på fronten. Hun avsluttet med å halvt liggende ved siden av meg og runket sakte. Puppe var lett tilgjengelig for knaing og sutting. Deilig avslutning ble det. Siden dette er en rangeringstråd så har jeg følgende rangering. Nela 9/10 8/10 Beata 7/10 Jeg hadde vært fornøyd med å besøke alle tre igjen, de har alle sine fordeler. Nå venter jeg bare på at @223 skal besøke Julia. Fint om du kan rapportere tilbake før hun drar fra Norge Vil høre spesielt om hun har naturlige pupper 4 Siter Lenke til kommentar
James78 Skrevet November 12 Share Skrevet November 12 Jeg har også møtt de 3 damene der! Superfornøyd med alle! Hvem som er best kommer nok litt av på dagsformen, tror jeg! Men jeg kjenner Beata best, og det har sikkert noen fordeler!👍 Og er man oppattt av pupper, er det forskjell på de, helt klart!😅 3 1 Siter Lenke til kommentar
PepperOni Skrevet November 12 Forfatter Share Skrevet November 12 På 8.11.2024 den 21.23, Chen skrev: Da har jeg fått testet Nela. Hun er flott, hyggelig og supersøt. Av Angels massørene har jeg hatt Alexa, Beata og Nela. Nela er den beste til massere av de tre. Ble møtt av Nela i håndkle, etter at pengene var overlevert, hoppet jeg i dusjen. Da jeg kom tilbake så var hun naken og ventet. Så var ned på magen. Hun masserte med masse varm olje, og hun brukte puppene ganske mye. Hun var jo større enn Alexa og Beata, så her var hun bedre. Massasjen var veldig bra, enkelte ganger følte det som vanlig massasje, men så brukte hun puppene og det ble straks erotisk igjen. Etter at jeg snudde meg, så var det på med mer olje og b2b på fronten. Hun avsluttet med å halvt liggende ved siden av meg og runket sakte. Puppe var lett tilgjengelig for knaing og sutting. Deilig avslutning ble det. Siden dette er en rangeringstråd så har jeg følgende rangering. Nela 9/10 8/10 Beata 7/10 Jeg hadde vært fornøyd med å besøke alle tre igjen, de har alle sine fordeler. Nå venter jeg bare på at @223 skal besøke Julia. Fint om du kan rapportere tilbake før hun drar fra Norge Vil høre spesielt om hun har naturlige pupper Har bare vært hos Nela en gang alene (en gang var firehåndsmassasje, da var hun andre helt i en annen verden, mens Nela sto på). Nela alene var bra til hun plutselig skrudde av litt. Hun ble plutselig litt fjern. Virker som hun er bedre på litt kortere massasjer. Puppene hennes er ikke å kimse av! 3 Siter Lenke til kommentar
fjell Skrevet November 12 Share Skrevet November 12 På 29.10.2024 den 19.21, 223 skrev: Tror hun er ny. Siklet på bildene som ble lagt ut av henne på nettsiden og booket henne første kvelden hennes 11. November. Så kan si ifra hvordan det går😀 Jeg prøvde å book Julia, men fikk beskjed at hun ikke kom foreløpig. Det ble derfor booking av Viki til helgen. Flott om noen legger ut erfaring med Viki dersom noe har erfaring de første dagene. Virker som det er flere som ikke kommer. FF hadde også en som ikke kom denne uken. 3 1 Siter Lenke til kommentar
PepperOni Skrevet November 12 Forfatter Share Skrevet November 12 13 minutter siden, fjell skrev: Jeg prøvde å book Julia, men fikk beskjed at hun ikke kom foreløpig. Det ble derfor booking av Viki til helgen. Flott om noen legger ut erfaring med Viki dersom noe har erfaring de første dagene. Virker som det er flere som ikke kommer. FF hadde også en som ikke kom denne uken. Kommer ikke foreløpig? Mista hun flyet, så venter de til det er billig fly som går eller noe? Hun har jo annonse oppe nå….da er det penger tapt å ikke møte opp. 2 Siter Lenke til kommentar
James78 Skrevet November 14 Share Skrevet November 14 Julia er her nå! (og utover...) 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet November 14 Share Skrevet November 14 1 time siden, James78 skrev: Julia er her nå! (og utover...) Crap, jeg trodde jeg kunne spare litt penger siden det virket som hun ikke kom likevel. Men nå frister det jo noe jævlig 😅 2 Siter Lenke til kommentar
briljant Skrevet November 14 Share Skrevet November 14 Prøvde seriøst å booke Alexa 4-5 dager på rad uten hell. Pga litt ustabil situasjon med jobb utover kvelder, så tør jeg ikke booke før klokka er litt utpå dagen, og kun samme dag. Siden hun tydeligvis var så fullbooka, så regner jeg med noen her inne fikk gleden av det. Lucky you! Missa også Marilyn hos FF. Møkkauke! Som nevnt før tror jeg: Hold dere langt unna Birgitte når hun kommer. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg