Gå til innhold

Angels massasje - rangering

PepperOni

Anbefalte innlegg

På 24.8.2024 den 11.30, ordsmed skrev:

Til dere som har sendt spørsmål til Angels. Hvor kontaktet dere de? Jeg har sendt melding på WhatsApp, men ikke fått svar der. Hvor burde de kontaktes? 🤔

SMS

• Like 3
Lenke til kommentar
7 timer siden, Nikki skrev:

Hva får man om man tar standard pakke hos Angels? En påkledd dame som maser deg?

Ikke påkledd. Alltid naken. Massasje og HJ er «basispakka».

• Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Har det skjedd et eierskifte hos Angels?

Ser at hun som kalte seg Lucy er borte, hun har ikke vært synlig på lenge og var ofte innom tidligere. Det har også vært en stor utskiftning. Noen ganske få kjenninger dukker opp, men i hovedsak er det helt nye navn. Beata, som har vært en fast deltaker i ni år (sa hun, da jeg møtte henne sist), har ikke vært der på en stund. Samtidig er enkelte kjenninger innimellom hos FF.

• Like 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, Griffelen skrev:

Ser at hun som kalte seg Lucy er borte, hun har ikke vært synlig på lenge og var ofte innom tidligere. Det har også vært en stor utskiftning. Noen ganske få kjenninger dukker opp, men i hovedsak er det helt nye navn. Beata, som har vært en fast deltaker i ni år (sa hun, da jeg møtte henne sist), har ikke vært der på en stund. Samtidig er enkelte kjenninger innimellom hos FF.

Jeg var hos Beata i august. Vet ikke om du regner det som lenge siden. Det andre vet jeg ikke noe om :-) 

• Like 2
Lenke til kommentar
4 timer siden, Chen skrev:

Jeg var hos Beata i august. Vet ikke om du regner det som lenge siden. Det andre vet jeg ikke noe om :-) 

Jeg var også på besøk hos henne da, mener jeg. Tidlig i august. Det begynner jo å bli to måneder siden.

• Like 2
Lenke til kommentar
9 timer siden, Griffelen skrev:

Det har vel alltid vært litt rotasjon hos Angels. Lucy har lange perioder hvor hun ikke masserer, men nå har det gått veldig lenge siden sist ja. Nela er jo en «veteran» som er der nå, men ellers er det mye nytt, enig i det. Lucy er vel den som driver Angels, og sist jeg sjekket bodde hun i Oslo.

• Like 4
Lenke til kommentar
18 timer siden, Griffelen skrev:

Jeg var også på besøk hos henne da, mener jeg. Tidlig i august. Det begynner jo å bli to måneder siden.

Beata er for øyeblikket i Gøteborg. Du har ikke lyst på en tur til Liseberg da? 😀

• Like 2
  • Haha 4
Lenke til kommentar

Alexa (som jeg mener er den beste de har i stallen) skulle komme i går, sendte melding. Det var kansellert, og nå var hun plutselig ikke der likevel. Håper hun dukker opp under FF eller noe annet senere

• Like 2
Lenke til kommentar

Jeg trodde jeg skulle få det vanskelig å velge mellom Alexa og Ella FF, men begge to avlyste Norge. Ja ja, får spare de pengene da :-) 

• Like 2
Lenke til kommentar

Beata er i Oslo nå. Ingen endring på admin siden i Angels, men det vil komme en del nye fjes utover høsten. Kan være fint det... Ellers jobber flere av Angels og FF damene for seg selv og hos andre studios i forskjellige byer i Norge, samt Gøteborg og Stockholm. 

• Like 4
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Hadde en session med Laura igjen, og joda, det var fortsatt top notch. Hun er en gøyal dame med glimt i øyet, og kommer hele tiden med litt sånne tørre småvittige kommentarer. Massasjen var like bra som sist…mye touching av intime områder og i body to body delen driver hun og aker seg opp og ned ryggen min med masse olje, først med fronten, deretter med rumpa. Blikket vårt møtes av og til, og da småler vi begge to. Til slutt sier hun: « nå må du lukke øynene». Double Lingam med bra oppbygging begge gangene. Veksler mellom ren jobbing med penis før hun involverer puppene i større og større grad etterhvert.Kroppen hennes er utrolig god å ta på. Slank og myk med store flotte pupper. Nei, dette var samme standard som sist, så det var ingen fluke…bra prostate massage ga hun også.  Nok en klokkeren 9 herfra!

• Like 2
  • Thanks 5
Lenke til kommentar
19 timer siden, PepperOni skrev:

Hadde en session med Laura igjen, og joda, det var fortsatt top notch. Hun er en gøyal dame med glimt i øyet, og kommer hele tiden med litt sånne tørre småvittige kommentarer. Massasjen var like bra som sist…mye touching av intime områder og i body to body delen driver hun og aker seg opp og ned ryggen min med masse olje, først med fronten, deretter med rumpa. Blikket vårt møtes av og til, og da småler vi begge to. Til slutt sier hun: « nå må du lukke øynene». Double Lingam med bra oppbygging begge gangene. Veksler mellom ren jobbing med penis før hun involverer puppene i større og større grad etterhvert.Kroppen hennes er utrolig god å ta på. Slank og myk med store flotte pupper. Nei, dette var samme standard som sist, så det var ingen fluke…bra prostate massage ga hun også.  Nok en klokkeren 9 herfra!

Det er så undervurdert med de små «greiene» de som er komfortable gjør. Vittige kommentarer, smålatter, det at man får beskjed om å lukke øynene for nå kommer det noe spesielt ...

Sånn tar tid å finne og bygge opp.

• Like 4
Lenke til kommentar

Måtte bare innom Nicol igjen.

Jeg klarer egentlig ikke skrive så mye mer enn at det ikke er noen annen tantra-dame som skjønner hvordan hun skal bruke hendene sine på pikken min.

Massasjen og alt det der er behagelig og mykt, men det er når vi tar neste nivå vi bare matcher så innmari. Jeg betaler selvfølgelig for å få massere henne også, og det er helt ubeskrivelig å se den våte flekken på madrassen når hun reiser seg. Denne gangen bare smilte hun og satte seg inntil meg mens hun strøk over hele kroppen, og hvisket lavt at det er så deilig å kjenne at hun blir kåt.

Da er i grunn hele forarbeidet gjort, og når hun da drar frem alle triksene i boka under lingam, så er det her i en helt annen liga. Når hun setter seg over meg i 69 og jukker frem og tilbake sånn at jeg noen ganger kan kjenne varmen fra fitta mot munnen, så må jeg for begges skyld si at det hun nå driver med er totalt livsfarlig hvis det ikke er lov for meg å fingre, slikke, eller noe annet.
Også bare fortsetter hun mens hun øker tempoet rundt pikken.

Til slutt snur hun seg og ser meg rett i øynene, spør om hun kanskje burde stoppe siden tiden nærmer seg, og roer kraftig ned. Uten at jeg egentlig vet at jeg sier det så stønner jeg ut «don't fucking stop›, og hun sakte bygger opp igjen før hun tar meg over kanten, mens hun ser meg rett i øynene.

... ja, det blir mye håndjobb-prat med henne, og jeg vil understreke at massasjen også er kjempedeilige, men vi er nå en gang kommet dit som kunde og leverandør at vi begge liker lingamen best. Etter at spruten har lagt seg og hun sakte sitter å gnir pikken mens jeg er på mitt mest sensitive, så sier hun at hun blir så våt av å se hvor hard jeg blir, og jeg får kjenne etter.

Ikke bare våt. Klissvåt.
En gang skal jeg få henne over kanten også ...

• Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, Chen skrev:

Jobber Nicol også for Angels noen ganger?

Ikke som jeg har sett. Nicol er jo et ganske vanlig navn, så man må se på bildene.

Nicol jeg snakker om er ei lita, mørk, dame fra Tsjekkia.

• Like 2
Lenke til kommentar
47 minutter siden, PeerGynt skrev:

Ikke som jeg har sett. Nicol er jo et ganske vanlig navn, så man må se på bildene.

Nicol jeg snakker om er ei lita, mørk, dame fra Tsjekkia.

Ok, siden du skrev på en tråd for Angels antok jeg at hun også jobber for Angels. Har skjønt at mange av jentene hopper mellom firma.

Ett av lokalene til Angels er særdeles fordelaktig for min del for avtale på dagtid, derfor jeg spurte :-) 

• Like 3
Lenke til kommentar

Hun jobbet også for seg selv (evt Diamond ett eller annet) i Drammen i sommer, nett lita dame fra Tsjekkia. Hadde samme opplevelse som PeerGynt på 69 uten lov å røre xD Kan anbefales.

• Like 2
Lenke til kommentar
12 minutter siden, skinstaad skrev:

Hun jobbet også for seg selv (evt Diamond ett eller annet) i Drammen i sommer, nett lita dame fra Tsjekkia. Hadde samme opplevelse som PeerGynt på 69 uten lov å røre xD Kan anbefales.

Hvem var det du møtte i Drammen?

• Like 2
Lenke til kommentar
54 minutter siden, PeerGynt skrev:

Hun skal til Drammen i løpet av denne uka sa hun, og blir der noen dager også før hun drar hjem igjen.

Hvem snakker du om nå?

• Like 2
Lenke til kommentar