pianotiger, Skrevet Januar 1 Share Skrevet Januar 1 6 timer siden, James78 skrev: Begge deler! Både intim massasje og sensuelle berøringer av erogene soner underveis. Kan sikkert være lurt å fortelle hva man like best før/underveis for å få det best mulig! Selv om det fleste jentene hos Angels vet hva en mann generelt liker... Da jeg var hos Nela for lenge siden, var det første gang hos Angels. Hun spurte i starten om jeg hadde noen fantasier eller noe, og jeg bare sa at jeg ville ha vanlig massasje. Men hva legger de i "fantasier", liksom? Kan man be om spesielle ting, som å snakke underveis, bli sett på, strøket på, hvordan de skal oppføre seg, si hvor man ønsker å avslutte osv osv? 4 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Januar 3 Share Skrevet Januar 3 https://norges-dates.no/join Siter Lenke til kommentar
Olemartin123 Skrevet Januar 5 Share Skrevet Januar 5 (endret) Noen som har noen erfaringer med Agnes? Fersk hos Angels Endret Januar 5 av Olemartin123 1 Siter Lenke til kommentar
mhm Skrevet Januar 11 Share Skrevet Januar 11 Da er Natálie prøvd. Virket noe reservert og rolig, men det er sånn jeg liker. Veldig vakker kropp (som jo alle der har). Massasjen var mest stryking, men ble veldig fornøyd med avslutningen. Forresten: kan noen fortelle meg om brystene til Laura inneholder silikon? Virker litt sånn ut fra bildene. 3 Siter Lenke til kommentar
PepperOni Skrevet Januar 11 Forfatter Share Skrevet Januar 11 8 timer siden, mhm skrev: Forresten: kan noen fortelle meg om brystene til Laura inneholder silikon? Virker litt sånn ut fra bildene. Ja de er nok det, men de er ikke påfallende silikonaktige i utseendet. Var hos henne i går og jeg faktisk litt usikker plutselig, men jeg tror de er det. 1 1 Siter Lenke til kommentar
223 Skrevet Januar 11 Share Skrevet Januar 11 12 timer siden, mhm skrev: Da er Natálie prøvd. Virket noe reservert og rolig, men det er sånn jeg liker. Veldig vakker kropp (som jo alle der har). Massasjen var mest stryking, men ble veldig fornøyd med avslutningen. Forresten: kan noen fortelle meg om brystene til Laura inneholder silikon? Virker litt sånn ut fra bildene. Laura har knallharde silikonpupper. Skjønner ikke hvordan noen er i tvil om at de er silikon. Siter Lenke til kommentar
Amir3 Skrevet Januar 12 Share Skrevet Januar 12 1 time siden, 223 skrev: Laura har knallharde silikonpupper. Skjønner ikke hvordan noen er i tvil om at de er silikon. Akkurat som mora di. Siter Lenke til kommentar
Helios Skrevet Januar 12 Share Skrevet Januar 12 Spørsmål om Angels tjenester vs Femme fatale pakke 2 Hvor mye gjør Angels av det i grunnpakken er shared shower og b2b ekstra hos Angels eksempelvis? Hvilken av dem begge er det beste alternativet kun på tjenester utført ( ikke personen da det handler med om kjemi) 3 Siter Lenke til kommentar
PepperOni Skrevet Januar 13 Forfatter Share Skrevet Januar 13 På 12.1.2025 den 0.17, 223 skrev: Laura har knallharde silikonpupper. Skjønner ikke hvordan noen er i tvil om at de er silikon. Knallharde er de definitivt ikke😅 Siter Lenke til kommentar
223 Skrevet Januar 13 Share Skrevet Januar 13 6 timer siden, PepperOni skrev: Knallharde er de definitivt ikke😅 Jo.. Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Januar 13 Share Skrevet Januar 13 48 minutter siden, 223 skrev: Jo.. Min erfaring er at hvis puppene føles litt harde ut i stående stilling, blir de enda hardere når dama bøyer seg over deg. Kanskje noen bedre enn meg i fysikk kan forklare hvorfor 1 Siter Lenke til kommentar
PepperOni Skrevet Januar 13 Forfatter Share Skrevet Januar 13 (endret) 1 time siden, 223 skrev: Jo.. 💩 Endret Januar 13 av PepperOni Siter Lenke til kommentar
PepperOni Skrevet Januar 13 Forfatter Share Skrevet Januar 13 52 minutter siden, jegern skrev: Min erfaring er at hvis puppene føles litt harde ut i stående stilling, blir de enda hardere når dama bøyer seg over deg. Kanskje noen bedre enn meg i fysikk kan forklare hvorfor Hvis det ikke er noe fettlag mellom hud og silikonpute så blir de automatisk harde. Det er uansett ikke meningen at man skal klemme de i stykker…alt kommer an på hvordan operasjonen har vært og størrelsen på brystet kontra puten. Laura har definitivt et fettlag utenpå silikonputen…å påstå noe annet er bare feil. 2 1 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Januar 15 Share Skrevet Januar 15 https://norges-dates.no/join Siter Lenke til kommentar
James78 Skrevet Januar 26 Share Skrevet Januar 26 På tide å få denne tråden fram igjen. Ang puppene til Laura, er de fikset på, men på en veldig bra måte! Og de er overhode ikke steinharde! Ferdig snakket! 4 Siter Lenke til kommentar
fjell Skrevet Februar 27 Share Skrevet Februar 27 Var hos Viki i november. Og var egentlig godt fornøyd med runden jeg fikk. Dette var andre gang hos Angels. Første gang var hos Lena. Viki leverte egentlig bra. Ser at Viki snart er tilbake. Er det noen andre som har prøvd Viki og kan sammenligne henne med andre? Vurderer om jeg skal ta turen til Viki igjen eller prøve en annen. 2 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Mars 1 Share Skrevet Mars 1 HOTTE JENTER PÅ SEX DATING-SIDE https://eurogirls.no/IrenaMi Gratis registrering via e-post Siter Lenke til kommentar
benny49 Skrevet Mars 3 Share Skrevet Mars 3 jeg besøgte Alexa da hun var her, en ualmindelig dejlig 90 min havde bestilt spa procedure, men det var hun ikke med på. så hun tilbød en stiptease istedet. hvilket jeg ikke fortrød, det var frækt virkelig dejlig krop og meget sexet 69 virew og meget snakkesalig og god engelsk anbefaling herfra hun sagde hun var fra spanien 2 2 Siter Lenke til kommentar
benny49 Skrevet Mars 3 Share Skrevet Mars 3 På 8.11.2024 den 20.23, Chen skrev: Da har jeg fått testet Nela. Hun er flott, hyggelig og supersøt. Av Angels massørene har jeg hatt Alexa, Beata og Nela. Nela er den beste til massere av de tre. hejsa hvad var dit indtryk af alexa? jeg syntes hun var god, og snakkede godt engelsk. og berørings villig 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mars 3 Share Skrevet Mars 3 (endret) 14 minutter siden, benny49 skrev: hejsa hvad var dit indtryk af alexa? jeg syntes hun var god, og snakkede godt engelsk. og berørings villig Alexa er helt knall! Hun er ung, flott og flink til å massere. Hun hadde en teknikk hvor hun brukte lårene sine til å massere, det var veldig deilig. Fun fact, jeg anmeldte faktisk Alexa i min aller første post i forument! Endret Mars 3 av Chen Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mars 3 Share Skrevet Mars 3 Fun fact 2. Det var faktisk din tråd om Erotisk massage anbefalinger som var fikk meg til å bestemme meg for å bidra i forumet 3 2 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 HOTTE JENTER PÅ SEX DATING-SIDE https://eurogirls.no/IrenaMi Gratis registrering via e-post Siter Lenke til kommentar
fjell Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 Skal ha meg en tur på Femme Fatale eller Angels neste uke. Er det noen som kan dele erfaringer med noen av disse: Viki (Angels), Sofie (Angels), Victoria (Angels) eller Linda (FF) eller Nikol (FF). Kan ikke besøke mer enn av disse og det er ikke lett å velge. 2 Siter Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet Mars 6 Share Skrevet Mars 6 På 4.3.2025 den 22.38, fjell skrev: Skal ha meg en tur på Femme Fatale eller Angels neste uke. Er det noen som kan dele erfaringer med noen av disse: Viki (Angels), Sofie (Angels), Victoria (Angels) eller Linda (FF) eller Nikol (FF). Kan ikke besøke mer enn av disse og det er ikke lett å velge. Opplegget er så og si identisk. FF er litt mer value for money hvis du velger alt. 2. Men grensene går samme sted, dvs. ikke sex. Hvem som passer deg best handler om din smak mht. utseende (noe du kan styre) og den kjemi dere får (noe du ikke kan styre). 5 1 Siter Lenke til kommentar
Nysjerigper Skrevet Mars 20 Share Skrevet Mars 20 På 6.3.2025 den 8.58, Blyanten skrev: Opplegget er så og si identisk. FF er litt mer value for money hvis du velger alt. 2. Men grensene går samme sted, dvs. ikke sex. Hvem som passer deg best handler om din smak mht. utseende (noe du kan styre) og den kjemi dere får (noe du ikke kan styre). Får du ikke boobjob på ff men ikke på Angels? Når de sier boobjob på ff, mener de type tittyfucking nesten? 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg