Gjest Skrevet Juli 3, 2024 Share Skrevet Juli 3, 2024 1 time siden, Larsm skrev: Blowjob etter massasje? Jeg betale 1500 Bare lurer. Hva skal egentlig til for å kalles en BJ i dette markedet i dag? Entusiastisk suging og slikking til utløsning? Eller litt halvhjertet og kortvarig munnbruk, supplert med håndarbeid, som til slutt blir bare runking? I mitt hodet må en blowjob - for å være en jobb (som er utført) bety at det jobbes med munnen frem til utløsning, og egentlig med CIM (med kondom i disse tilfellene). Ellers i livet har jeg aldri tenkt at jeg har fått en blowjob hvis jeg er blitt sugd litt som en del av sexen. Siter Lenke til kommentar
Hans xxx Skrevet Juli 3, 2024 Share Skrevet Juli 3, 2024 1 time siden, Larsm skrev: Hva er prisen ? Jeg mener det tidligere sto 200 euro for en time og 300 for 90 minutter. 1 Siter Lenke til kommentar
Larsm Skrevet Mars 1 Share Skrevet Mars 1 Jeg lurer på hva som er vanlig å få med B2B. Jeg var å fikk massasje fra ei thai dame, også sa jeg ja til B2B, men hun satt bare naken og runket meg. har vært i Ukraina og fåttB2B hvor de gnir seg inntil meg med hele kroppen. det ligger jo litt i begrepet B2B. men er ikke det vanlig å få i norge? eller gikk jeg bare til feil sted? 3 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mars 1 Share Skrevet Mars 1 12 minutter siden, Larsm skrev: Jeg lurer på hva som er vanlig å få med B2B. Jeg var å fikk massasje fra ei thai dame, også sa jeg ja til B2B, men hun satt bare naken og runket meg. har vært i Ukraina og fåttB2B hvor de gnir seg inntil meg med hele kroppen. det ligger jo litt i begrepet B2B. men er ikke det vanlig å få i norge? eller gikk jeg bare til feil sted? B2B hos tantra stedene og hos mange tilbydere så er det som du sier, de er nakne og åler opp og ned kroppen din. Du fikk nakenrunk 2 3 Siter Lenke til kommentar
Hang Skrevet Mars 2 Share Skrevet Mars 2 Er vanlig med massøren «gir seg på deg» men i litt forskjellig intensitet og omfang. En god b2b inneholder også gjensidig oral. 3 1 Siter Lenke til kommentar
Larsm Skrevet Mars 2 Share Skrevet Mars 2 12 timer siden, Chen skrev: B2B hos tantra stedene og hos mange tilbydere så er det som du sier, de er nakne og åler opp og ned kroppen din. Du fikk nakenrunk Hun hadde en jævlig bra kropp. Og jeg kunne ta hvor jeg ville. Men fortsatt litt skuffende 3 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mars 2 Share Skrevet Mars 2 12 minutter siden, Larsm skrev: Hun hadde en jævlig bra kropp. Og jeg kunne ta hvor jeg ville. Men fortsatt litt skuffende Noen ganger er b2b også skuffende, så jeg synes ikke du kom så dårlig ut egentlig 2 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 HOTTE JENTER PÅ SEX DATING-SIDE https://eurogirls.no/IrenaMi Gratis registrering via e-post Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg