Gå til innhold

b2b erotisk massage Oslo

benny49

Anbefalte innlegg

1 time siden, Larsm skrev:

Blowjob etter massasje? Jeg betale 1500

Bare lurer. Hva skal egentlig til for å kalles en BJ i dette markedet i dag? Entusiastisk suging og slikking til utløsning? Eller litt halvhjertet og kortvarig munnbruk, supplert med håndarbeid, som til slutt blir bare runking?

I mitt hodet må en blowjob - for å være en jobb (som er utført) bety at det jobbes med munnen frem til utløsning, og egentlig med CIM (med kondom i disse tilfellene). Ellers i livet har jeg aldri tenkt at jeg har fått en blowjob hvis jeg er blitt sugd litt som en del av sexen.

Lenke til kommentar
  • 7 months later...

Jeg lurer på hva som er vanlig å få med B2B. 
Jeg var å fikk massasje fra ei thai dame, også sa jeg ja til B2B, men hun satt bare naken og runket meg.

har vært i Ukraina og fåttB2B hvor de gnir seg inntil meg med hele kroppen. det ligger jo litt i begrepet B2B.

men er ikke det vanlig å få i norge?

eller gikk jeg bare til feil sted? 

• Like 3
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Larsm skrev:

Jeg lurer på hva som er vanlig å få med B2B. 
Jeg var å fikk massasje fra ei thai dame, også sa jeg ja til B2B, men hun satt bare naken og runket meg.

har vært i Ukraina og fåttB2B hvor de gnir seg inntil meg med hele kroppen. det ligger jo litt i begrepet B2B.

men er ikke det vanlig å få i norge?

eller gikk jeg bare til feil sted? 

B2B hos tantra stedene og hos mange tilbydere så er det som du sier, de er nakne og åler opp og ned kroppen din. 

Du fikk nakenrunk ;-) 

• Like 2
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Er vanlig med massøren «gir seg på deg» men i litt forskjellig intensitet og omfang. En god b2b inneholder også gjensidig oral.

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
12 timer siden, Chen skrev:

B2B hos tantra stedene og hos mange tilbydere så er det som du sier, de er nakne og åler opp og ned kroppen din. 

Du fikk nakenrunk ;-) 

Hun hadde en jævlig bra kropp. Og jeg kunne ta hvor jeg ville. Men fortsatt litt skuffende 

• Like 3
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Larsm skrev:

Hun hadde en jævlig bra kropp. Og jeg kunne ta hvor jeg ville. Men fortsatt litt skuffende 

Noen ganger er b2b også skuffende, så jeg synes ikke du kom så dårlig ut egentlig :-) 

• Like 2
Lenke til kommentar