Gå til innhold

b2b erotisk massage Oslo

benny49

Anbefalte innlegg

Beklager, men kanskje jeg skulle. Eller ikke. Etter en rad kjipe erfaringer har jeg begynt å tro at dette markedet er blitt helt ubrukelig.

Gjennom vårhalvåret har jeg vært innom mange. Angels én gang, Femme Fatale tre ganger, Pimpa, Patricia-31, Diamond, Coffee og Safari... Generelt inntrykk er at de enten er umotiverte, de kjeder seg og det synes (de fleste), eller det jukses med tiden (P-31) eller drives mersalg (P-31). Unntakene er Coffee (var veldig bra, men umulig å få ny time som passer) og Safari (men Strømmen er litt langt, dessuten har jeg vært der så mye). Har forsøkt Star Tantric, men ingen ledige timer passer min agenda på dagtid. Monique står på listen og er uprøvd, men jeg vet nesten ikke om jeg gidder dette mer. Prisene går opp, helt selvfølgelige tjenester koster ekstra, og generell service går ned.

Det burde være mulig å levere litt tett, flørtende approach, en massasje av noenlunde kvalitet, en mengde teasing og en spenstig erotisk B2B for en timepris på 1800-2000 svart. Men tydeligvis ikke.

Da blir jo spørsmålet: Finnes det noen eskorter som også kan massere og gi heftig B2B og som gidder å fylle en time med denne typen lek? Men de markedsfører jo sex, de er jo eskorter, og de andre kvalitetene lar seg sjelden lese ut av annonsene - eller de er der bare som skalkeskjul.

Lenke til kommentar
10 minutter siden, Griffelen skrev:

Beklager, men kanskje jeg skulle. Eller ikke. Etter en rad kjipe erfaringer har jeg begynt å tro at dette markedet er blitt helt ubrukelig.

Gjennom vårhalvåret har jeg vært innom mange. Angels én gang, Femme Fatale tre ganger, Pimpa, Patricia-31, Diamond, Coffee og Safari... Generelt inntrykk er at de enten er umotiverte, de kjeder seg og det synes (de fleste), eller det jukses med tiden (P-31) eller drives mersalg (P-31). Unntakene er Coffee (var veldig bra, men umulig å få ny time som passer) og Safari (men Strømmen er litt langt, dessuten har jeg vært der så mye). Har forsøkt Star Tantric, men ingen ledige timer passer min agenda på dagtid. Monique står på listen og er uprøvd, men jeg vet nesten ikke om jeg gidder dette mer. Prisene går opp, helt selvfølgelige tjenester koster ekstra, og generell service går ned.

Det burde være mulig å levere litt tett, flørtende approach, en massasje av noenlunde kvalitet, en mengde teasing og en spenstig erotisk B2B for en timepris på 1800-2000 svart. Men tydeligvis ikke.

Da blir jo spørsmålet: Finnes det noen eskorter som også kan massere og gi heftig B2B og som gidder å fylle en time med denne typen lek? Men de markedsfører jo sex, de er jo eskorter, og de andre kvalitetene lar seg sjelden lese ut av annonsene - eller de er der bare som skalkeskjul.

det gir god mening.

hvis jeg havde været i oslo, ville jeg forsøge, hun virkede sød over whatsapp. og sælger ikke sex skrev hun.

taler godt engelsk, over skrift

og tilader mutual touch hvis kemien er ret

• Like 1
Lenke til kommentar
47 minutter siden, Griffelen skrev:

På hvilken måte skilte Coffee seg ut?

• Like 1
Lenke til kommentar

Jeg var hos Angels og endte beklageligvis opp med en av de to som gjerne kjører 4 hand. Det var sørgelig. Totalt uerfarent og gjennomførte lingam som en sovjetisk bryter. 

Nei takk. Ikke igjen.

Lenke til kommentar
1 time siden, Karsten skrev:

Jeg var hos Angels og endte beklageligvis opp med en av de to som gjerne kjører 4 hand. Det var sørgelig. Totalt uerfarent og gjennomførte lingam som en sovjetisk bryter. 

Nei takk. Ikke igjen.

Hvem var du hos? Min erfaring hos Angels er at det er litt forskjellig nivå på de ulike massørene.

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Karsten skrev:

Nei takk. Ikke igjen.

Hvilken salong er dette i Oslo?

• Like 1
Lenke til kommentar
På 20.6.2024 den 8.58, PepperOni skrev:

Hvem var du hos? Min erfaring hos Angels er at det er litt forskjellig nivå på de ulike massørene.

Veldig forskjellig. Jeg har én fav der: Beata. Ut over hun så pleier jeg å holde meg borte.

Lenke til kommentar
På 22.6.2024 den 7.58, Karsten skrev:

Hva mener du? Det finnes ingen adresse før du har en avtale. Det er ikke et glorete skilt på gata...

Betyr det at damene opererer fra forskjellige leiligheter i Oslo?
Eller har de flere forskjellige "salonger" i byen med massasjerom / avlukker?

• Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Janers skrev:

Bare Thaier som har salonger med skilt.

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Karsten skrev:

Bare Thaier som har salonger med skilt

Takk for tilbakemelding, men det var ikke helt svar på mine spørsmål. 
(Og jeg kjenner godt til konseptet med thai-salonger.) 

• Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Janers skrev:

Noen holder til fra faste leiligheter mens andre kan bytte adresse innimellom. 

Har for eksempel møtt samme dame i to forskjellige leiligheter

• Like 3
Lenke til kommentar

Det er typisk noen adresser som roterer…ikke noe rart i det. Jeg tror de har noen adresser som brukes for nykommere mens noen adresser er for de som har vært der før

• Like 2
Lenke til kommentar

Igjen dukker en Angels-jente opp hos Femme Fatale. Er det frilansere som har kortvarige avtaler her og der? Beata har jo også drevet solo i Bergen. Eksemplene er mange. Stort sett er det muligens slik at de rutinerte på +/- 30 år er tryggere på den bra servicen enn de nye, yngste som ofte er sky og tilbakeholdne?

Lenke til kommentar

Bare et spørsmål: Er Angels og FF samme "konsern"? Når jenter flytter rundt, og en på Angels faktisk omtales som en Femme Fatale, kan det tyde på copy/paste av samme person. Det er kjent i næringslivet at man oppretter en egen konkurrent i et marked, for å fylle en plass som en reell konkurrent ellers kunne ha tatt. 

Endret av Griffelen
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er samme konsern. 
jeg kjenner heller ikke igjen at noen av de som er hos FF nå har vært hos A. 
men jeg har tatt feil før. 
det er ei som jeg ikke husker navnet på har vært hos FF men hun har jeg ikke sett hos A etter det. 

• Like 1
Lenke til kommentar