Gå til innhold

Vanessa Hot


LoveOWO

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, LoveOWO skrev:

Vel vel. 

Jeg har tatt sjansen på et besøk i morgen. 

Rapport kommer 

Gleder meg til den:-)

  • Like 3
Lenke til kommentar

Besøk gjennomført. 

Flott og nydelig jente. Ganske så høy, rundt 170 kanskje. Helt super lokasjon hvis du holder på den kanten av Oslo. Det er for langt unna meg til at jeg drar så langt igjen. 

Puppene er størrelse A. Men nippler var større enn rosiner. Hun var veldig sensitiv og ble oppriktig glad når pupper fikk min oppmerksomhet. Hun smakte godt nedentil, og ble plaskvåt på kort tid. 

Hun ga meg en skikkelig god owo i mange minutter. Og hennes muntlig står til 20 i stil. Over til 69 og det ble nesten for mye safter fra henne. 

Hun fant så frem en kondom. Heldigvis ikke jordbær typen. Da ble det litt forskjellige stillinger. 

Alt i alt en veldig god og leken jente. Flink i engelsk. Selv om spansk er hovedspråk. 

Gikk fornøyd ut til bilen etter nesten 2 timer. Hadde kun bestilt og betalt 3k for 1 time. 

2500 + 500 for owo. 

  • Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
11 minutter siden, LoveOWO skrev:

Flott og nydelig jente.

Så bra, har lurt litt på omtalene av henne på Re, men da tror jeg vi sier at de er verifisert. Kjekt at det også finnes mørke jenter som leverer .

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, LoveOWO skrev:

Besøk gjennomført. 

Flott og nydelig jente. Ganske så høy, rundt 170 kanskje. Helt super lokasjon hvis du holder på den kanten av Oslo. Det er for langt unna meg til at jeg drar så langt igjen. 

Puppene er størrelse A. Men nippler var større enn rosiner. Hun var veldig sensitiv og ble oppriktig glad når pupper fikk min oppmerksomhet. Hun smakte godt nedentil, og ble plaskvåt på kort tid. 

Hun ga meg en skikkelig god owo i mange minutter. Og hennes muntlig står til 20 i stil. Over til 69 og det ble nesten for mye safter fra henne. 

Hun fant så frem en kondom. Heldigvis ikke jordbær typen. Da ble det litt forskjellige stillinger. 

Alt i alt en veldig god og leken jente. Flink i engelsk. Selv om spansk er hovedspråk. 

Gikk fornøyd ut til bilen etter nesten 2 timer. Hadde kun bestilt og betalt 3k for 1 time. 

2500 + 500 for owo. 

Nydelig rapport!

Takker!

  • Like 1
Lenke til kommentar

Glemte forresten å si at jeg fikk en helt ok massasje etter sex også. Kun på ryggen vel og merke. Ikke noe profesjonell massasje. Men ikke noe verre enn ei lita thai jente som bruker en flaske olje hver gang. 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...