Gå til innhold

Er Tototre politimann?


tutti

Tror du Tototre er politimann?  

39 stemmer

  1. 1. Tror du Tototre er politimann?

    • Ja
      12
    • Nei
      27


Anbefalte innlegg

Håper Tototre tar dette på en god måte, og ja jeg er en paranoid jævel så er fullt mulig at jeg er på bærtur her.

Det første cluet ligger i navnet. Tototre, 112 - "223"

 Synes den er litt artig 😄

Så har vi den legendariske masteroppgaven til politimesteren som han tilfeldigvis ramlet over. 

 

På et tidspunkt så spurte jeg han direkte på DM om han jobber i politiet. 

Svaret jeg fikk var:

LOL

nei, i et kreativt yrke hvor jeg snakker og skriver. Har blitt flink til å google med årene.

Hva jobber du med?


Jeg må si jeg syntes det var interessant at han tok med google biten da jeg aldri spurte han om noe mer enn "Jobber du i politiet?"
Kanskje han følte det var mistenkelig at han fant den masteroppgaven? Hva vet jeg. 

Legg også merke til at han normalt skriver veldig korrekt, med stor forbokstav osv. Mens her så bruker han ungdommelig språk som "LOL" og nesten et bevisst valg om å starte første setning med liten forbokstav. Kjent strategi når man skal skjule identitet. 

 

Det neste punktet er hans nye rolle som moralpoliti. Må jo si jeg er enig i innholdet i budskapet hans, og synes at selv vi som kjeltringer skal ha en form for moralkompass. 
Men det er jo interessant at han følger linjen som politiet offisielt kjører på med.

Et eksempel:

2 timer siden, Tototre skrev:

Vi i moralpolitiet melder oss på for å forsvare våre egne, ulovlige interesser.  Skal prøve å forklare: Det er nesten ingen norske eller vesteuropeiske jenter som jobber som eskorter i Norge lenger.  Det er i alle fall langt færre enn for 10 år siden.  Nå er det heller ikke så mange russiske, etter at de russerne som måtte ha visum for å jobbe her ikke lenger får det.

Hva er det så jeg forsvarer?

Jo, hvis det er færre sexkunder som besøker de østeuropeiske, asiatiske og søramerikanske sexarbeiderne som er her på turne, reiser fra by til by, jobber 24/7, har operatører, halliker og bakmenn, så blir det bedre arbeidsforhold og inntjening for de som jobber selvstendig.  Det er et sterkt prispress i mange områder i dag.  Sex i en halvtime for 1k eller lavere er gi-bort-pris!  Dette gjøres for å skvise ut konkurrenter. Og det er de som ikke er med i bandene som ryker ut først.  De velger bort Norge som marked siden de tjener for lite her i forhold til i andre land.  Og så er det oxo argumentet om at disse som er mulige ofre for trafficking tiltrekker seg onkels oppmerksomhet i langt større grad. 

Det bør jo være relevant for de fleste horekunder å vite litt om hva det er som foregår?  Eller vil du stikke hodet i sanden og late som om alt er fryd og gammen bare du får betalt en deilig ungjente for å få tømt deg?

Et annet med statistikk jeg ikke var kjent med selv, og igjen ungdommelige "oxo":
 

2 timer siden, Tototre skrev:

Kan jo oxo ta med at det ikke er så rart at mange ikke bryr seg, for det er jo ikke mors beste barn som kjøper sex heller.  Selv om mange horekunder ikke begår andre typer lovbrudd, så er det likevel sånn at det blant horekunder er en større prosentandel som oxo gjør andre lovbrudd, som de faktisk har vært fengslet for, enn i befolkningen som helhet.  Mange av de bryr seg ikke om Fair Trade Eskorten.  Flere av dem er jo oxo halliker, og vil derfor ha denne diskusjonen dit peppern gror.

 

Og til slutt har vi jo den klassiske oppfordringen til kriminell aktivitet. Der det blir påstått at dette har lav strafferamme 😄
Fin måte for politiet å komme nærmere på hallikene hvis noen skulle avsløre seg selv. 

  

På 4.1.2024 den 20.57, Tototre skrev:

Håndbok for horekunder

I tillegg fins det noen alternative inntektskilder som kan være aktuelle for noen horekunder:

  • Å leie ut sted til en eller flere gledespiker. (Vanlig med betaling i blandingsøkonomi av sex og cash).
  • Å rekruttere en eller flere jenter og starte hallikvirksomhet.
  • Annen kriminell aktivitet som fortrinnsvis har stort utbytte og lav straff om en skulle være så uheldig å bli tatt og dømt.

Typiske spørsmål når en legger igjen mange anmeldelser på forskjellige forum for sexkjøp: Nå ønsker jeg ikke at du utleverer noe personlig, som kan knyttes mot deg; men hvordan får du råd til alle treffene? Har du noen gode råd, til noen som ønsker å tjene mer penger, for å ta flere treff??????

 

Legg merke til siste setning, alt du sier kan og vil bli brukt mot deg.

Holdningskampanje internt etter en infiltrering av et nettsamfunn er jo ikke en utenkelig strategi fra politiets side. 

Jeg heller mest mot at han ikke er politimann, men bare veldig aktiv og dermed lett å ta "out of context".
Eller tar jeg feil?
Hva tror du?

Endret av tutti
  • Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar
5 timer siden, tutti skrev:

Jeg heller mest mot at han ikke er politimann

Jeg tror du skal fortsette å tenke slik. En politimann ville aldri tatt initiativet til å lage en håndbok for horekunder. Tenk hvordan det ville sett ut på forsiden av VG.

  • Like 3
Lenke til kommentar

John Galt tror ikke Tototre er fra politiet. Politiet skal fange kriminelle og være ansvarlig for å føre bevisbyrden, og det vil være totalt uetisk og mot retningslinjene for politiet å føre oss inn i kriminalitet.
 

JG tror vi alle skal ta høyde for at før eller senere kommer det en gravejournalist som vil ta sitatene våre ut av kontekst og stille oss i verst mulig lys. Om Tototre er et alias fra politiet, så vil det ikke se spesielt bra ut for de.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg er den eneste som hvet hva 223 driver med utenfor horekunder coaching?😂

@Langbein,vet du også?

La den konspirasjon start..😂😂😂

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
32 minutter siden, ZezeeRealBack skrev:

Jeg er den eneste som hvet hva 223 driver med utenfor horekunder coaching?😂

@Langbein,vet du også?

La den konspirasjon start..😂😂😂

Jeg har ingen aning, @ZezeeRealBack. Visk meg i øret hva @Tototre driver med utenfor noresk. Eller kanskje jeg tar meg en tur til Tigerstaden så får du og jeg og @Tototre og @jegern snakke ut om horebransjen og livet generelt over et par glass øl eller flere 😀😎

Endret av Langbein
  • Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Takk for det @Langbein, mye mulig jeg er i tigerstaden på ettersommeren uansett.  Men jeg er usikker på intensjonene deres, det er rett og slett for mange skinkeryttere

på Noresk; image.thumb.jpeg.8b1e92011935cbe4897a5cf1e6e2675b.jpeg

  • Like 1
  • Haha 6
Lenke til kommentar
3 timer siden, Langbein skrev:

Jeg har ingen aning, @ZezeeRealBack. Visk meg i øret hva @Tototre driver med utenfor noresk. Eller kanskje jeg tar meg en tur til Tigerstaden så får du og jeg og @Tototre og @jegern snakke ut om horebransjen og livet generelt over et par glass øl eller flere 😀😎

Jaaa…Noresk Årsmøte

🙌🏻🤩

@TototreHovedaktiviteten vil være en skuffelse for de som tror han er en  politiagent som infiltrerer på å gjøre en etterforskning. Enten jobber han ikke for media.
Han allerede sagt,han skriver i fritid.

😊

  • Like 5
Lenke til kommentar
På 17.6.2024 den 2.50, tutti skrev:

Det første cluet ligger i navnet. Tototre, 112 - "223"

 Synes den er litt artig 😄

Jeg trodde først at nicket handlet om at han var en en entusiast innenfor skyting/skytesport: kaliber .223. Men det viste seg å handle om bandet ToTo...

Referansen til nødnummer 112 tror jeg er skivebom...

  • Like 2
Lenke til kommentar

Vi i politiet kan avkrefte at brukeren "Tototre" jobber i politiet. 

Men vi kan bekrefte at brukeren "tutti" lider av både paranoia og livlig fantasi. 

  • Haha 6
Lenke til kommentar

Har møtt han, hyggelig ung herremann som driver en kebab sjappe på Stovner. Han har spesial tilbud på kebabmiddag nå for tiden, du får med 0,5 l drikke for kun 99kr. Anbefaler den røde dressingen med litt ekstra mais og agurk. 

  • Like 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar

Nei.

Jeg har møtt @ZezeeRealBack og gjort dybdeintervju 😁👍

Langt fra uniformskledd.  Kun en vanlig hobbybruker.  Ingen andre lovbrudd så langt jeg kan huske, selv om jeg nok begynner å bli litt senil.  Men langt fra så ille som Joe Biden.

  • Haha 7
  • Confused 1
Lenke til kommentar
På 21.6.2024 den 8.24, Tototre skrev:

selv om jeg nok begynner å bli litt senil.  Men langt fra så ille som Joe Biden.

Han derre Biden er jo moden for limfabrikken, men jeg synes det er imponerende at han har en eskortedame som visepresident

  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Donald Trump skrev:

Han derre Biden er jo moden for limfabrikken, men jeg synes det er imponerende at han har en eskortedame som visepresident

Det er bedre enn å være gift med en.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...