Gå til innhold

Jenifer foxy - en latin-amerikansk godbit


SolanGundersen

Anbefalte innlegg

Navn: Jenifer foxy (akkurat nå er annonsen nede - sikkert i forbindelse med flytting til Lørenskog)

Pris: 1500,- for 30 minutter

Tjenester: Blowjob uten kondom og sex med kondom. GFE.

Sted: Skjetten (det står Skedsmo på RE). Flytter til Lørenskog i løpet av søndagen.

Bilder: Ekte bilder. Bildene er validert av RE. Tatoveringen på beinet stemmer overens.

Anbefales: Ja, gjerne det. Tar selv et besøk til. Planen er at hun blir i 14 dager på Lørenskog.

Språk: Snakker helt greit engelsk selv om hun sier hun kan bare litt.

Nå som Colombia har blitt haram er det på tide å sette kursen litt nordover til latin-amerika. Denne gangen gikk turen til El-Salvador. Dette ble min andre sør/latin-amerikaner. Besøkte en liten perle med navn Jenifer foxy. Hun er her sammen med Lovely_Camila. (annonsen er akkurat nå nede i forbindelse med flytting)

170004_jenifer_foxy_541d3c83_59d5cbcf.thumb.jpg.372dc36d023557659f88c7a7388bd2b6.jpg 170004_jenifer_foxy_39a17902_e5f9a848.thumb.jpg.434b9975674528a172b0667683da757e.jpg 170004_jenifer_foxy_2312b800_eae8ecf1.jpg.a75f932eae557172c45657b2edeae4e0.jpg

 

Besøker henne på Skjetten. Hun og venningen er midlertidig på dette stedet før de setter kursen til Lørenskog i løpet av søndagen. Når jeg finner ut av hvor stedet er så begynner jeg å tenke på om det er et frampek på gang her. Siste halvdel av 1800-tallet og frem til 1904 var dette stedet et fengsel. Er det i dag man skal gå på en smell? Vel, tror ikke det. Men det er pussig hvordan tankene vandrer på vei til et møte. Kunne jo vært bra timing å havne i kasjotten akkurat ved dette besøket.

Greit sted å besøke, men lite parkering i området hvis du ikke vil inn på stedets parkering med automatisk skiltgjenkjenning.

Greit å komme inn også. Hun sendte meg koden til ytterdøra når jeg bekreftet at jeg var der.

Går inn gangen og til rommet. Banker forsiktig på. Hun åpner med en gang og jeg lister meg inn. Litt velkomstsnakk før hun så møter meg med et kyss. Hun ser lekker ut. Hun skriver at hun er 38, men for meg ser hun yngre ut. Men, hun juger vel ikke på alderen oppover vil jeg tro. Vi går inn på soverommet. Soverommet har en enkel seng, ikke noe dobbeltseng her.

Vi kler av oss. Så spør hun om jeg vil ha en blowjob. Ja, litt svarer jeg. Hun ber meg bli stående og setter seg selv ned og tar tak i penis. Fører den inn i munnen uten kondom. Dette er bedre enn med kondom, det skal være sikkert og visst. Jeg blir faktisk litt redd for at dette kommer til å gå raskt. Må konsentrere meg om ikke å komme med en gang. Mulig hun merker det for hun tar en liten pause. Så fortsetter hun litt til og jeg må virkelig konsentrere meg om ikke å komme.

Deretter ber hun meg legge meg ned på sengen. Hun kommer etter og legger seg oppå meg. Det er ikke plass til å ligge ved siden av hverandre i denne enkeltsengen. Hun fortsetter å kysse og vi holder på en liten stund med det. Deretter setter hun på kondomet og setter seg på. Starter litt forsiktig før hun økter takten. Hun veksler mellom langt inne og mer i ytterkanten. Legger seg ned på magen min og begynner å kysse mens vi holder på. Tenker litt underveis der at jaggu er det flaks at kondomet er på ellers hadde dette vært avsluttet for lengst. Men må anstrenge meg litt for at dette ikke skal bli et kort møte. Hun setter seg opp igjen og rir videre. Fortsetter å veksle på hvordan hun legger trykket.

Hun snur seg så rundt, og vi fortsetter i reversed cowgirl. Det går ikke lang tid før jeg ber om vi kan bytte stilling. Så vi fortsetter i misjonær. Da får jeg mer kontroll igjen og kan nyte det hele. Har god øyekontakt underveis og litt kyssing blir det også.

Det nærmer seg avslutning og det blir en fin naturlig avslutning hvor jeg kommer inne i henne. Trekker meg ut, og hun tar av kondomet. Vi legger oss ned igjen og småprater litt  om at hun er her med en venninne og at planen er at de blir på Lørenskog i 14 dager.

Så etter en lang avslappningstid på den lille senga er jeg klar til å vandre ut i sommerkvelden igjen.

Som ble avsluttet på Byfesten i Lillestrøm. Nei, jeg la ikke merke til noen "kjente" der.

---

PS!

Annonsene deres ble akkurat tatt ned. Sikkert i forbindelse med flytting til Lørenskog. Legger de derfor med her.

RE-JeniferFox.thumb.png.c1f17778647a8d064fa4bf80381c4c2d.pngSkjermbilde2024-06-16kl_11_56_38.thumb.png.8e0f3f73af9c9184f0e5cf5963c3be0b.png

 

Endret av SolanGundersen
Annonsen ble akkurat satt inaktive i forbindelse med flytting til Lørenskog
  • Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
14 minutter siden, Langbein skrev:

Tusen takk for en herlig rapport @SolanGundersen!

Absolutt ei jente etter min smak!

Ja, etter min smak også.

Kjenner på en skummel følelse her nå. Et sug er mer, mer, mer:-)

Vel, får vel en tur innom jobben en håndfull dager og fylle opp igjen pengeboken:-)

Bra feriepengene snart er på vei:-)

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Bra feriepengene snart er på vei:-)

 

De er allerede på konto, tikket inn den 12.06. Mye å glede seg til i sommer 😀

Endret av Langbein
  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...