Gå til innhold

Massasje og tits


Kalle123

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
På 15.6.2024 den 0.33, Kalle123 skrev:

Noen som vet om noen i Akershus som har god massasje, samt store tits?

 

Vanskelig å kombinere de to forespørslene der, men Vari Oljemassasje har flotte "Tits", men kun oljemassasje.

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Aksel Hennie skrev:

Vari er nice. Du får også sprutet inni denne om du ønsker det. Milf. Hun liker sed. Flotte tits, men Gigi er bedre. Dog kun sex og ikke massasje hos G! 

Hvem er gigi og hvor holder hun til?

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Aksel Hennie skrev:

?

Da kan jeg ikke hjelpe deg!! 

IMG_2619.png


Det eneste som fremgår i disse resultatene er at «gigi» er å finne på Instagram. Så hvem av disse er det? 
 

IMG_2167.jpeg

  • Like 1
Lenke til kommentar

Da høyner jeg med hun her. Holder til i Akershus, faktisk i nærheten av Brianna. 20 år, student, tar 2000 per treff. Ingen tidsbegrensninger. Gjør alt uten. Musesprut og munnsprut. 
 

Dere finner henne på Snapchat. Lykke til boys! 

IMG_2169.jpeg

IMG_2171.jpeg

  • Like 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Rufus skrev:

Da høyner jeg med hun her. Holder til i Akershus, faktisk i nærheten av Brianna. 20 år, student, tar 2000 per treff. Ingen tidsbegrensninger. Gjør alt uten. Musesprut og munnsprut. 
 

Dere finner henne på Snapchat. Lykke til boys! 

IMG_2169.jpeg

IMG_2171.jpeg

For meg som ikke orker å være en detektiv, kan du sende meg en pm med brukernavn @Rufus

  • Like 1
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Mr.E skrev:

Ja, for det gjør det jo lettere 🤣

Ja, for det var nok sikkert meningen også ;-)

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Mr.E skrev:

For meg som ikke orker å være en detektiv

Da er du rett og slett ikke motivert nok ;-)

Litt innsats må vel til!

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

@Kalle123 syns du det ble noen gode tips?

Jeg kan ikke anbefale noen sånn generelt, men det @SolanGundersen sier om å være motivert: Handler mye om hva som skal til for å bli fornøyd.

Liker faktisk de fleste jeg treffer gjennom de vanlige eskorteannonsene.  Jeg kan tilpasse meg henne og justere forventningene mine.  Gir hun god massasje og sex, så er det viktigst for meg.  Ikke puppestørrelsen. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
16 timer siden, Pwhite skrev:

Hvem er hun siste?

har du link til begge?

Hun med bilder fra RE er aktiv i Akershus, men jeg ser henne ikke nå. Hun jobber i Maura regionen. Jeg husker ikke navnet på sjappa. Hun tilbyr full pakke, sex uten kondom ,men ikke munnsprut. 

Hun andre er jeg venn med på FB og skal sende deg linken når jeg finner den. Hun jobbet ved Christian Kiellands Plass, Waldemar Thranes gate, men kan mene at hun er tilbake i Thailand nå. Hun også tilbyr sex uten kondom "for faste kunder" Hun har litt norsk kropp og ikke Thai kropp. Kan lett se for meg at hun kan bli gravid raskt. Veldig deilig mus som suger pikken til seg. Jeg reflekterte over dette de gangene jeg hadde henne. 

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
45 minutter siden, Aksel Hennie skrev:

Veldig deilig mus som suger pikken til seg. Jeg reflekterte over dette de gangene jeg hadde henne. 

En reflektert mann, du! 

  • Haha 4
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...