Gå til innhold

Byfest


lurky32

Anbefalte innlegg

Har du snakket med henne, eller hatt sex?  Lørenskog?

Bella har vært diskutert på forumet tidligere.  Jeg hadde henne med i Eskorteadventskalenderen i fjor.  Har ikke møtt henne, men hatt utstrakt kontakt og fått bilder.  Hun holder til på Lørenskog.  Bildene er mange år gamle, og hun er antakelig godt over 30 år!

Hun har ikke gode anbefalinger.  Blir omtalt som et ordinært ligg som lover mer enn hun klarer å levere.

https://eskortejenter.net/akershus/girl-profile/asian-norsk-28304.html

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Møtt henne tidligere med outcall. Ordinær stemmer bra, men funker hvis lenge siden sist. Rundt 30. Digg rumpe og små bryster. Etter noen møter kan kondom droppes. Ingen kyss desverre

  • Like 2
Lenke til kommentar

Hva er poenget her?

Dersom jeg ser noen "bekjente" i "det sivile liv", så later jeg som ingenting, er så diskret som mulig, og jeg begynner ihvertfall ikke å skravle om det på internett. Jeg vil anta at 9 av 10 "bekjente" foretrekker det slik.

  • Like 4
Lenke til kommentar
12 timer siden, lurky32 skrev:

Noen som ser noe spennende på Byfesten i dag?

Ja, Dance with a stranger på Torvet scene:-)

  • Haha 1
Lenke til kommentar
17 timer siden, lurky32 skrev:

Poenget er interessante erfaringer. Altså hele jævla poenget med forumet...

Interessante erfaringer er gøy å lese om.  I forrige uke så knullet jeg en gledespike, gikk ut og spiste en kebab, og så traff jeg henne igjen i gågata.  Kledd i treningsklær.  Hun var alene og holdt på med mobilen.  Hun så meg og jeg så henne, men vi hilste ikke, eller snakket sammen.  Kanskje vi hadde gjort det om jeg hatt tatt initiativ til det?

I går var jeg ute på lunsj med en annen gledespike.  Inne på kjøpesenteret ser jeg en arbeidskollega.  Jeg sier hei til henne, og eskorten freaker ut og går videre.  Jeg snakker med kollegaen et par minutter.  Spør om hun kan anbefale oss et spisested.  Eskorten står seks meter unna og venter.  For meg hadde det ikke gjort noe om jeg hadde måtte presentere henne som en bekjent fra utlandet.  Hun gikk helt vanlig kledd og kan oppføre seg.

  • Like 4
  • Thanks 3
  • Haha 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
På 16.6.2024 den 13.47, Tototre skrev:

[...] eskorten freaker ut og går videre. [...] Hun gikk helt vanlig kledd og kan oppføre seg.

Hvis man freaker ut høres det ikke ut som om det glir inn i normal atferd. 😉

  • Haha 3
Lenke til kommentar
19 timer siden, daxi skrev:

Hvis man freaker ut høres det ikke ut som om det glir inn i normal atferd. 😉

Enig, men det er mange måter å freake ut på.  Hun gikk inn i inkognitomodus, dro fram mobilen og lot som hun var opptatt der.  Og det var hun sikkert oxo, med å administere neste kunde som skulle ha henne etter meg.  Jeg brukte uttrykket fordi hun selv sa at hun freaket ut og ikke visste hva jeg ville at hun skulle gjøre.  Det hadde jeg heller ikke snakket med henne om.  Nå leder jeg 2-0 i antall offenlige opptredener hvor jeg treffer kjente.  Sånt er krydder i hverdagen :-) 

  • Like 6
Lenke til kommentar
På 15.6.2024 den 20.28, lurky32 skrev:

Poenget er interessante erfaringer. Altså hele jævla poenget med forumet...

Jeg tror det var flere enn meg som ikke forstod "hele jævla poenget med byfesten" og hva du mente med det.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...