Theoneandonly Skrevet Juni 5, 2024 Share Skrevet Juni 5, 2024 None som har erfaring med hva som tilbys? 1 Siter Lenke til kommentar
TerjeNilsen Skrevet Juni 5, 2024 Share Skrevet Juni 5, 2024 Sarpsborg Original Thaimassasje? Litt spa-følelse når man kommer inn der. Det er et slags venteværelse/salong og der sitter alle slags folk. Alt fra eldre ektepar til ungdommer, venninnegjenger osv. Folk som genuint trenger massasje og behandling for diverse helseproblemer. Proft sted, med diplomer på veggene osv. Hvis man opptrer diskret kan man få hj som avslutning, men jeg blir meget overrasket hvis de tilbyr noe mer. Det kan jeg faktisk ikke tenke meg. 1 Siter Lenke til kommentar
Theoneandonly Skrevet Juni 6, 2024 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2024 Ok. Takk for svar. Beliggenheten er jo relativt diskret, så det kunne vært et fint alternativ hvis tilbudet hadde vært mer spennende 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg