Gå til innhold

Sexy statsråd Oddmund Hoel


Tototre

Statsrådens utvalgte!  

13 stemmer

  1. 1. Hvem tror du er den aktuelle ekspedisjonssjefen han klinte med?

    • 1
      0
    • 2
      2
    • 3
      5
    • 4
      3
    • 5
      3
  2. 2. Om du hadde vært statsråd og kunne velge fritt, hvem ville du hatt med deg hjem for sex? (mulig å velge alle)

    • 1
      2
    • 2
      3
    • 3
      7
    • 4
      8
    • 5
      5


Anbefalte innlegg

Senterpartiet slår til igjen!

Enoksen, Gjelsvik og Hoel er tre menn, i statsrådposisjon, som har utnyttet sin stilling til å kline med andre. Om de alle tre har hatt sex har vi ikke fått vite. Oddmund Hoel, som ble refset i går, var i et heftig ettermøte med en ekspedisjonssjef på et utested for tre uker siden. Personen var med på det frivillig. Kunne vært artig å lese meldingene de har sendt hverandre siden da.

Det kan ha vært en av disse fem:

Eks.thumb.png.915efa98565cea13bc2dc67d1b506001.png

 

Lenke til kommentar

Enoksen hadde vel sex? Han sa jo at han hadde vært en slags seksuell mentor :)) En fantastisk rollebeskrivelse som har inspirert meg i mine møter med yngre sugarbabes 🤪

  • Haha 6
Lenke til kommentar
9 minutter siden, Kneipp skrev:

Enoksen hadde vel sex? Han sa jo at han hadde vært en slags seksuell mentor :)) En fantastisk rollebeskrivelse som har inspirert meg i mine møter med yngre sugarbabes 🤪

Synes egentlig situasjonen fremstår spesiell. Hun var 19 år, myndig, stemmerett, kan kjøre bil, kjøpe eiendom, avgjøre landets fremtid ved valg, og så videre. Men velge å ha sex, selv om dette er for lengst lovlig ved hennes alder, nei det var altså upassende.

Attpåtil var hun altså utro mot samboeren sin, med Enoksen.

 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0GAP9o/forsvarsministeren-beklager-seksuell-relasjon-med-ung-kvinne-jeg-gikk-over-grensa

 

Og 15 år etter dette her, så driver hun å går til media og sutrer om at hun behøver psykolog. Det hele fremstår nesten komisk

Endret av Donald Trump
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Enig! Enoksen var egentlig en fyr jeg ikke var spesielt enig med, men her steg han voldsomt i gradene. «Seksuell mentor» bør egentlig være en beskyttet tittel på linje med f.eks. siviløkonom.

  • Like 5
Lenke til kommentar
32 minutter siden, Tototre skrev:

På diverse SoMe blir det sagt at det er nr 4, blondinen.

Noe annet ville vært skuffende. Denne Hoel stiger i anseelse, men mangler litt på Enoksen-nivå. Med mindre det dukker opp mer snacks om noen dager.

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar

Hehe...minister Oddmund Hoel svarer jo som en erfaren horekunde:

– Trodde du at ingen andre kjente til det?

– Ja. Det gjorde jeg.

– Håpte du bare at ingen skulle finne det ut?

– Ja.

  • Haha 4
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Og en fortsettelse jeg hadde tenker hadde vært hakket mer interessant:

- Hvem oppdager dere?

- En sekretær

Hva gjorde du da?

- Inviterte sekretæren med på trekant. Endte med at statsministeren kom inn da begge damene sugde meg samtidig på kontoret

Endret av Karsten
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...