Gå til innhold

Førstegangsprøver Stavanger


Pappakroppen

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Ness skrev:

Hun har holdt på i Finland en god stund, så det kan godt henne at vi har god tid til å spare litt penger. Hvis du kun har råd til ett treff nå ville jeg besøk Sofiia - hun flytter til Oslo snart og blir boende der fremover. Mary Elissa bor fast i Stavanger, så du har god tid til å oppleve henne også.

Ja, det blir definitivt Sofiia nå en av de kommende dagene. Nå lurer jeg bare om jeg skal gå for deepthroat. Når jentas vanlige BJ er så som så, så virker det som om at deepthroaten hennes også blir det ... Når det er sagt – med jenter som er så vakre så blir jeg mindre "kravstor". Både med vanlige jenter og eskortejenter så kompenserer utseende i betydelig grad for min del. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
6 minutter siden, REfan skrev:

Ja, det blir definitivt Sofiia nå en av de kommende dagene. Nå lurer jeg bare om jeg skal gå for deepthroat. Når jentas vanlige BJ er så som så, så virker det som om at deepthroaten hennes også blir det ... Når det er sagt – med jenter som er så vakre så blir jeg mindre "kravstor". Både med vanlige jenter og eskortejenter så kompenserer utseende i betydelig grad for min del. 

Jeg ser den og kan si meg enig, ihvertfall når de er såpass flotte som Sofiia. Uansett så var det veldig deilig å ha sex med henne og jeg er kanskje mer kresen på BJ enn de fleste - er en annen kar på forumet som har anmeldt henne og han nevnte ikke noe om det annet enn at hun leverte som avtalt: 

Håper, og tror, du får en fin tid med henne. Kos deg!

  • Like 3
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 16.6.2024 den 22.36, Ness skrev:

Jeg ser den og kan si meg enig, ihvertfall når de er såpass flotte som Sofiia. Uansett så var det veldig deilig å ha sex med henne og jeg er kanskje mer kresen på BJ enn de fleste - er en annen kar på forumet som har anmeldt henne og han nevnte ikke noe om det annet enn at hun leverte som avtalt: 

Håper, og tror, du får en fin tid med henne. Kos deg!

Fy faen, du køddet ikke om hun her. Smellvakker jente med en kropp som er helt utrolig flott. Helt fantastisk. 

Og mht. BJ – det viser seg at om du betaler de 500 ekstra for deepthroat ... da får du deepthroat så det holder. Helt ned. Veldig wow-faktor. Jeg er noenlunde større enn snittet, så det kan telles på én hånd hvor mange som har gjort det i så heftig grad.

Veldig proff, men genuint avslappet og vennlig. Helt super jente. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...