Gå til innhold

Bentenorsk


jegern

Anbefalte innlegg

Tre Red Flags: hun er en norsk 20-åring, sier hun er nordlending, men jobber outcall i Bergen, og sist: Hun er den som har lagt ut de deiligste videosnuttene i en annonse hittil i år på RE.  Den siste filmen er jo hardcore!  Snodig at det kommer opp et navn sammen med filmene, men har ikke fått noe fornuftig treff på søk.

Erfaringsmessig er dette scam.  Det er et par hvor hun stiller opp på bilder og film, og så er det typen som organiserer mobilen, kontakter, bilder, annonse, filmklipp og mottak av penger.  Noen som vet om hun skal ha betalt på forskudd?  Selv et lite beløp på under 500 kr til taxi for å komme til dit du vil ha henne, er for noen et stort nok motiv til å drive på med slikt.  

Er hun ekte?  Kanskje.  Men husk at vi BETALER ALDRI FORSKUDD.  Om hun sier at hun ikke har penger til taxi, så svar at hun må selge seg billig til en nabo eller venn for å få arbeidskapital.  Under er faksimile av ann. hennes.  3k for en time outcall er helt innenfor om hun er ekte.  Uvanlig at sexarbeidere har fire filmklipp.  Men er det en hen, så forklarer det.

leneberg.png.3ff57c134ef58da731e90e9a3427251b.png

Jeg tipper at annonsen er borte innen søndag kveld.  Så dere får raske på, karer i Bergen!

@jegern, stalltipset mitt er at hen føyer seg inn i tråden til @Idawshttps://www.noresk.com/forum/emne/10460-for-godt-til-å-være-sant/

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
47 minutter siden, Tototre skrev:

Snodig at det kommer opp et navn sammen med filmene, men har ikke fått noe fornuftig treff på søk.

Samme navn som i filmen kommer opp som innehaver av telefonnummeret.

  • Like 3
Lenke til kommentar
46 minutter siden, nelson2 skrev:

Samme navn som i filmen kommer opp som innehaver av telefonnummeret.

Det vil jeg si er et Red Flag.  De fleste norske jenter i den alderen har god kunnskap om hvordan de skal skjule seg online.  Dette er nok en gutt, eller?  Enten er hun med på scammen, eller så misbruker han nummeret og bildene hennes.

Det hadde ikke vært vanskelig for meg å lage en lignende annonse.  

  • Like 2
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

VIRKER DET Å VÆRE FOR GODT TIL Å VÆRE SANT, JA, SÅ ER DET DET!

Ja men, kan du være heeeeelt sikker på det.

Det er jo såååå fristende at jeg bare mååååå ta sjansen. Tenk om det er sant...

 

Hjernen vår lurer oss ettertrykkelig hvis bare muligheten til en passe belønning er til stede.

Da er det greit at vi har hverandres erfaringer å spille på.

Lenke til kommentar
9 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Ja men, kan du være heeeeelt sikker på det.

Det er jo såååå fristende at jeg bare mååååå ta sjansen. Tenk om det er sant...

Hjernen vår lurer oss ettertrykkelig hvis bare muligheten til en passe belønning er til stede.

Da er det greit at vi har hverandres erfaringer å spille på.

Ja, psykologien i dette er enestående.  Når vi får servert akkurat det vi aller mest ønsker oss, så vil vi så gjerne tro at det er rett.  Bente som annonserte her manglet kun tilbud om sex uten kondom.  Da henger tungen ut av munnen på noen av de ivrigste mennene når de sikler over annonsebildene hennes.  Selv om det ved nærmere ettertanke er usannsynlig at berta vil levere noe som helst.  Hun kan selvsagt være ekte, siden ingen har møtt henne.  Men hun bør kanskje endre litt i annonsen med hensyn til navn, gjenkjjennelighet, og skrive klart at hun ikke kommer til å be om noe forskudd.  Da hadde jeg kanskje kontaktet henne.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Hadde ikke besøkt henne uansett siden det er i Bergen, men jeg vet jo at vi sikler etter norske unge damer alle sammen her så da måtte jeg poste det. Det må da være noen her som har tatt kontakt som har noe interessant å melde? Ble det forskudd og lureri eller ble det treff? Eller ble det bare surr og ingen eller få tjenester ble levert?

  • Like 2
Lenke til kommentar

problemet er disse type annonsene dukker opp og forsvinner neste 1-2 dag. det var en anmeldelse om at det var lureri. bedre å prøve sugardaters eller sånne type dritt hvis du vil ha norsk kjøtt, bedre for norske økonomien også :grin:

  • Like 2
Lenke til kommentar
51 minutter siden, mrstorms skrev:

Fikk svar før annonsen ble vekke;

Har nok faste nå, annonsen forsvinner i morgen 🩷

OK, kan jo forstå strategien: Bestemme seg for et antall kunder, og når.tilstrekkelig har meldt seg tar hun ned annonsen.  Slipper mye mas da.

@mrstorms fikk du vite noe om betingelser?  Virker det som om hun er legit?  Har du truffet henne?

Kan være fint å få avklart så vi ikke fortsetter å disse henne her.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Hun skreiv i tillegg

Litt sent ute , beklager

Men utenom det så fikk jeg ikke mere info, heller ikke truffet.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...