Mannemannen Skrevet Mars 17 Share Skrevet Mars 17 13 timer siden, Lasse6969 skrev: Noe nye oppdateringer på Yiia?🤓 Kan ikke du ta en for laget, og gi oss en status ☺️ 3 Siter Lenke til kommentar
Lasse6969 Skrevet Mars 17 Share Skrevet Mars 17 10 timer siden, nelson2 skrev: Hun er vel rikelig omtalt flere plasser, jeg har ikke besøkt henne, tenker bare at 4500 pr time er i overkant uansett hvor bra hun er. Det er oppgitt forskjellige aldre, men hun er uansett ingen babe lengre, mere Milf nu. Tenker det samme. For 4500 kan jeg møte 2 jenter på samme dag eller 2 timer med en som har bra service. 2 Siter Lenke til kommentar
Lasse6969 Skrevet Mars 17 Share Skrevet Mars 17 6 timer siden, Mannemannen skrev: Kan ikke du ta en for laget, og gi oss en status ☺️ Tro meg. Har veldig lyst, men prisen får meg til å klø i hode😂😂 2 Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet Mars 17 Share Skrevet Mars 17 Så etterlysningen står seg fortsatt: Ingen slenger en god, beskrivende anmeldelse på disken. Synd. Men dama er her mye så det burde være hold i pris/ytelse. 1 Siter Lenke til kommentar
Lasse6969 Skrevet Mars 17 Share Skrevet Mars 17 6 minutter siden, karsten skrev: Så etterlysningen står seg fortsatt: Ingen slenger en god, beskrivende anmeldelse på disken. Synd. Men dama er her mye så det burde være hold i pris/ytelse. Hun har vært lenge i Norge nå.Tror hun er en av de eskortene som har vært lenge i Norge uten å reise. Tjent sikkert bra og sikkert gjort sakene sine. Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mars 18 Share Skrevet Mars 18 Det er flere som har skrevet om henne. Prøv å søk litt rundt så finner du sikkert noe. En venn fortalte meg at han var veldig fornøyd. 1 Siter Lenke til kommentar
karsten Skrevet Mars 18 Share Skrevet Mars 18 Jeg har søkt. Alle er visst fornøyde... Merkelig at hun som visstnok er helt vill i nikkersen ikke har en seriøs beretning her på forumet. 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Mars 18 Share Skrevet Mars 18 (endret) 1 time siden, karsten skrev: Merkelig at hun som visstnok er helt vill i nikkersen Jeg kan hjelpe deg å konspirere, kanskje de som har besøkt henne har tatt den omtalte nesepilsen sammen med henne og ikke helt kan redegjøre for hva slags tjenester som ble utført. Endret Mars 18 av nelson2 4 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg