Gå til innhold

Gatejenter i Stavanger


HerrSerr

Anbefalte innlegg

Drister meg på å bare stille spørsmål, siden enkelte brukere allerede har senket lista på kvaliteten her inne.

Er av og til en del afrikanske gatejenter i Stavanger. Har aldri prøvd noe med dem, men av og til prøver de få kontakt. Gjerne når en sitter og hviler seg på benkene ute ved torget. Av ren nysgjerrighet har jeg spurt om priser, men det uforståelige er at ingen vil svare. "Hvor mye koster det?" "Hvor mange penger har du?" "Hva får du vanligvis betalt?" "Det avhenger av tjenestene." "Bare glem jeg spurte, mistet interessen."

Noen som vet hva de vil ha? Hvor gode tjenestene er og hvor de utføres?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett afrikanske gatejenter i stavanger på lenge. For noen år siden var det svært mange av disse. Direkte plagsomt.

Den gang bodde de fleste i sandnes og tok toget inn til byen og plaget alt og alle rundt torget. 

Jeg gikk aldri for denne tjenesten, men så hvordan det foregikk.

Pris var alt fra 200 til 2000. Tjenestene var alt fra BJ i bil til BJ og sex i parkeringshus. 

De «gamle» gatejentene i Stavanger treffer du enda mot konserthuset. Disse har heldigvis blitt færre siden de fleste rusmisbrukere nå får bedre hjelp.

Disse ikke du for en tusenlapp (BJ i bil)

  • Like 2
Lenke til kommentar
7 minutter siden, B James skrev:

Jeg har ikke sett afrikanske gatejenter i stavanger på lenge. For noen år siden var det svært mange av disse. Direkte plagsomt.

Den gang bodde de fleste i sandnes og tok toget inn til byen og plaget alt og alle rundt torget. 

Jeg gikk aldri for denne tjenesten, men så hvordan det foregikk.

Pris var alt fra 200 til 2000. Tjenestene var alt fra BJ i bil til BJ og sex i parkeringshus. 

De «gamle» gatejentene i Stavanger treffer du enda mot konserthuset. Disse har heldigvis blitt færre siden de fleste rusmisbrukere nå får bedre hjelp.

Disse ikke du for en tusenlapp (BJ i bil)

Tror jeg møtte på moren din ved en rekke anledninger...

Lenke til kommentar
8 timer siden, B James skrev:

Jeg har ikke sett afrikanske gatejenter i stavanger på lenge. For noen år siden var det svært mange av disse. Direkte plagsomt.

Den gang bodde de fleste i sandnes og tok toget inn til byen og plaget alt og alle rundt torget. 

Jeg gikk aldri for denne tjenesten, men så hvordan det foregikk.

Pris var alt fra 200 til 2000. Tjenestene var alt fra BJ i bil til BJ og sex i parkeringshus. 

De «gamle» gatejentene i Stavanger treffer du enda mot konserthuset. Disse har heldigvis blitt færre siden de fleste rusmisbrukere nå får bedre hjelp.

Disse ikke du for en tusenlapp (BJ i bil)

Heldigvis har det blitt lite av dem for de var direkte plagsomme. Men det er av og til et par ved torget. De er ikke like kontaktsøkende etter at politiet har hatt en del aksjoner mot dem. Hvis du sitter ved torget etter kveldstid (spesielt i helgene) kan du fort bli kontaktet hvis det er noen som tråler i området, men har ikke opplevd dem som plagsomt pågående. I fjor møtte jeg ei som påstod hun var fra Brasil, men jeg regner med hun egentlig var fra Angola eller et sted med portugisisk språk. Brytningen hennes var klart afrikansk. Hun sa hun hadde leilighet, men nektet å fortelle prisene. Ville nok takket nei uansett, for jeg liker ikke gateprostitusjon, men jeg var bare interessert i hva de tror en gangbar pris er.

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 31.5.2024 den 7.53, B James skrev:

De «gamle» gatejentene i Stavanger treffer du enda mot konserthuset. Disse har heldigvis blitt færre siden de fleste rusmisbrukere nå får bedre hjelp.

Disse ikke du for en tusenlapp (BJ i bil)

Hvor nøyaktig finner man de norske gatejentene? Litt nostalgisk med bj i bil 🥰

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

De har tidligere vært i enden av Strandkaien / nedre strandgate. 

Du får jo gi en tilbakemelding om det fremdeles er noe liv der. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...