Gå til innhold

Beste uten kondom i Oslo.

JoeRoganJosh

Uten kondom  

160 stemmer

1. 1. Syntes du sex uten kondom med ei prostituert er risikofylt?

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Villdyret skrev:

Fy faen for en dust. Skjønte ikke dette før nå. Lav IQ

Ja, han driver bare med tull. Sendte meg pm istad at han skal spamme ned hele forumet

• Haha 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Hvordan er det med kondomfrie damer i Oslo om dagen? Kina jentene er jo borte vekk. I dag er her bare 5 annonser men det er jo flere som ter uten. Uten å annonsere dette. Alle uten Lořŕee som jeg ikke har kontaktet har lagt prisen for høy. Da er det Thai Massasje pris uten massjen og sikkerheten en får der. Søkes det på Creampie så er det mer lovende ut for da ble det 8 til. Kunne godt tenkt meg +44 7401489687 Alexandra 01 om jeg kommer til Oslo om hun er der når jeg kommer dit. Noen som har fylt henne opp?

• Like 2
Lenke til kommentar
53 minutter siden, Jan Moen skrev:

Kina jentene er jo borte vekk.

Hva med disse fra Malaysia/Filippinene/Ikke oppgitt? Vet ikke hva de tilbyr men de konkurrerer vel med kineserne?

Var en her som sa det var noe Romania tull men vi har ikke ytterligere bekreftelse på det.

Du kan jo ta kontakt for å finne ut hva menyen er...

Endret av Tukleren
  • Like 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tukleren skrev:

Hva med disse fra Malaysia/Filippinene/Ikke oppgitt? Vet ikke hva de tilbyr men de konkurrerer vel med kineserne?

Var en her som sa det var noe Romania tull men vi har ikke ytterligere bekreftelse på det.

Du kan jo ta kontakt for å finne ut hva menyen er...

Det er greiere å gå etter tips for jeg vet at når en først er i Oslo så går tiden om en ikke har ei grei dame med grei adresse. Pluss reserve for det er enn en gang at hun første svarer når en passerer Drammen. 

• Haha 1
Lenke til kommentar