Gå til innhold

Beste uten kondom i Oslo.

JoeRoganJosh

Uten kondom  

153 stemmer

1. 1. Syntes du sex uten kondom med ei prostituert er risikofylt?

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, bps skrev:

Ryktene sier at hu egt er 50+? Hu ser jo grise digg ut

Grise digg 50 år gammel bestemor med HIV, herpes og HPV. 

Håper dere dyppern i dette narkovraket en etter en og smitter hverandre. 

Lenke til kommentar
På 29.12.2024 den 19.39, bps skrev:

Ryktene sier at hu egt er 50+? Hu ser jo grise digg ut

Hu er grisedigg også! Besøkte henne i juli 24 når hun var på besøkte i oslo for noen korte dager. Hun er i slutten av 20 årene. Det meste var lov, men av en merkelig grunn likte hun ikke å bli fingra. Og jeg har som har kortklippte negler.

• Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
6 timer siden, Mekkern skrev:

Hu er grisedigg også! Besøkte henne i juli 24 når hun var på besøkte i oslo for noen korte dager. Hun er i slutten av 20 årene. Det meste var lov, men av en merkelig grunn likte hun ikke å bli fingra. Og jeg har som har kortklippte negler.

Ja, men hun elsker å bli slikket lenge

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 9.12.2024 den 13.18, thorm skrev:

Både Luluwu og Kiki benekter BB. Det er heller ikke de du møter når du kommer dit.

Sprøtt.

De sender sms-er hvor det står at sex uten kondom er en tjeneste de tilbyr, men for en halv høvding over timeraten.

• Like 1
Lenke til kommentar
På 29.12.2024 den 19.59, Amir3 skrev:

Grise digg 50 år gammel bestemor med HIV, herpes og HPV. 

Håper dere dyppern i dette narkovraket en etter en og smitter hverandre. 

Hun skal være i slutten av 20-årene, i følge annonsen og bildene.

Du får ikke HIV av BB med en eskorte. Da er du i så fall helt astronomisk og legendarisk uheldig, opp og i mente. Jo, du kan kanskje få det av noen fra Afrika eller Kina, for alt jeg vet. Her i Norden har alle med HIV så lav "viral count", dvs de har null virus sirkulerende i blod eller andre kroppsvæsker, at smitte i praksis er umulig. Dersom du har sex med ei fra annen verdensregion med en ganske annen standard, er sjansen drøyt 1 mot 150, i verste fall. Altså såvidt over en halv prosents sjanse og minst 99% sjanse for at du ikke får det.

Herpes må man som horebukk regne med å få før eller siden uansett, enten oppe, nede, eller begge stedene. Samme gjelder om du kjører diverse ONS via Tinder og/eller utelivet, osv, eller kjører intimtreff med kolleginner på jobb osv. Om man vil være 99% sikker på å aldri få det, må man gifte seg med ei som er jomfru og unngå all deling av flasker og glass osv i festlig sammenheng, typisk på fest eller ute på byen.

HPV vet jeg ikke helt med, men sjansen er klart tilstede. De fleste som smittes merker ingenting, før infeksjonen er renset ut av immunforsvaret. Noen få prosent utvikler, typisk etter mange år, en eller annen kreftform, f.eks strupekreft, pga sleiking av skritt på dame som bærer den smitten.

Ps. Moralisering på tomgang i sånne tråder er et gigantisk gjesp. Voksne folk står fritt til å ta de risikoene de ønsker i sine liv, særlig når de er mye nærmere døden enn fødselen allerede i utgangspunktet...

Endret av Satyr
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
På 11.12.2024 den 22.29, Harry Hole skrev:

Jeg er helt sikker på at min er større enn din. I tillegg er det ikke plass til alt spermet i en stor kondom når jeg kommer. Vanligvis blir jenta litt overrasket når hun tar det av og det flyter over og fingrene hennes dekkes med cum. Hun tror kondomet er ødelagt,  men blir fornøyd og overrasket  når hun skjønner at kondomet er helt.

Noen andre som opplever dette?

Fint om de suger den helt ren, etter noe sånt.... Men litt mye forlangt med damer fra RE, gjerne.

Lenke til kommentar
17 minutter siden, Satyr skrev:

Du får ikke HIV av BB med en eskorte. Da er du i så fall helt astronomisk og legendarisk uheldig, opp og i mente. Jo, du kan kanskje få det av noen fra Afrika eller Kina, for alt jeg vet. Her i Norden har alle med HIV så lav "viral count", dvs de har null virus sirkulerende i blod eller andre kroppsvæsker, at smitte i praksis er umulig. Dersom du har sex med ei fra annen verdensregion med en ganske annen standard, er sjansen drøyt 1 mot 150, i verste fall. Altså såvidt over en halv prosents sjanse og minst 99% sjanse for at du ikke får det.

Herpes må man som horebukk regne med å få før eller siden uansett, enten oppe, nede, eller begge stedene. Samme gjelder om du kjører diverse ONS via Tinder og/eller utelivet, osv, eller kjører intimtreff med kolleginner på jobb osv. Om man vil være 99% sikker på å aldri få det, må man gifte seg med ei som er jomfru og unngå all deling av flasker og glass osv i festlig sammenheng, typisk på fest eller ute på byen.

HPV vet jeg ikke helt med, men sjansen er klart tilstede. De fleste som smittes merker ingenting, før infeksjonen er renset ut av immunforsvaret. Noen få prosent utvikler, typisk etter mange år, en eller annen kreftform, f.eks strupekreft, pga sleiking av skritt på dame som bærer den smitten.

Ps. Moralisering på tomgang i sånne tråder er et gigantisk gjesp. Voksne folk står fritt til å ta de risikoene de ønsker i sine liv, særlig når de er mye nærmere døden enn fødselen allerede i utgangspunktet...

Hold kjeft. Du er årsaken til at jeg begynte spammingen og fikk Tototre fjernet fra forumet. At du av alle her inne kommer med et slikt innlegg er så latterlig at jeg har ikke ord!

Lenke til kommentar
2 timer siden, Satyr skrev:

Jeg liker det du skriver @Satyr, stå på!

• Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
18 timer siden, Amir3 skrev:

Hold kjeft. Du er årsaken til at jeg begynte spammingen og fikk Tototre fjernet fra forumet. At du av alle her inne kommer med et slikt innlegg er så latterlig at jeg har ikke ord!

Jobben vår er ikke ferdig @Amir30 @Amir3

følgende brukere må også tas:

@JoeRoganJosh @ZezeeRealBack @Otono @jegern

vi har allerede eliminert disse (kun et fåtalls utdrag)

@totore @apeesel @alpdlp @shamandurex 

• Like 2
  • Confused 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, bps skrev:

Jobben vår er ikke ferdig @Amir30 @Amir3

følgende brukere må også tas:

@JoeRoganJosh @ZezeeRealBack @Otono @jegern

vi har allerede eliminert disse (kun et fåtalls utdrag)

@totore @apeesel @alpdlp @shamandurex 

Godt skrevet.

Vi trenger flere som bumper eldgamle innlegg, skriver stygge meldinger i innboksen til nye medlemmer osv. 

Fortsett arbeidet! Stolt av dere. 

Lenke til kommentar
1 time siden, Otono skrev:

Tenker jeg bøyer meg i støvet og sier farvel her. 🙏

det er derfor man har hiv fordi joeRogan fortalte mig på PM at han har sex med otono hver gang han vil treffe

Han er en fast kunde og han har kontrol over hende!!!! 

Otono bør fortælle sandheden om han er din klient eller ikkje

Lenke til kommentar
3 timer siden, Otono skrev:

Tenker jeg bøyer meg i støvet og sier farvel her. 🙏

Best å gjøre vennen. This is not good at all. All the time tagging and saying things its just from videregående skole. 

Lenke til kommentar
13 minutter siden, alex skrev:

Best å gjøre vennen. This is not good at all. All the time tagging and saying things its just from videregående skole. 

den grise og beskidte ældre mand talte

Jig troede du gik fordi pigen blokerede dig og hu foretrækker smukke mænd som mig

ud herfra

du er en taber

du mistede @Otono for aldti

Lenke til kommentar
43 minutter siden, alex skrev:

Yes very good. Leave the forum.

• Haha 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Amir3 skrev:

Yes very good. Leave the forum.

him most du yt. Leave the forum

taper

grise

ældre mand

i aften har min ven @Amir3og jig skal møde med hu

hans sidste kommentar pä RE hans klient lavede en cocktail!!!

fransk dansk og gresk og en anden lavede ridning og det er ikke på hende liste hu tilbyder!

du holder bestemt ikke mere end 2 minutter under sex

dü ved ikke kördan dü skal kneppe med en pige

du er ældre

gris

og hu elsker dig ikke

du skal acceptere det nu!!!!! dü send ikke flere beskeder til hu pä PM

du er blokeret

kan du se at hun ikke kommenterer dig? 

kom med os en dag, så knepper vi din røv

du vil aldrig møde hende og det gør vi  seneire i afdten

held og lykke og forlad dette forum nu!!

Lenke til kommentar