Gå til innhold

Beste uten kondom i Oslo.

JoeRoganJosh

Uten kondom  

153 stemmer

1. 1. Syntes du sex uten kondom med ei prostituert er risikofylt?

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Dirty Harry skrev:

Det sies ofte av barebackerne at det er lav risiko fra kvinne til mann, men hvordan vet dere at ikke en annen fyr akkurat spruta dosen i henne rett før?

For meg høres dette risikabelt ut

De har vel gjennomført en full risikoanalyse og funnet ut at nytelse og spenning overstiger risikoen for varig mèn og uhelse. 

Av og til er ikke analysen verdt papiret den er skrevet på, ikke sant @Aksel Hennie? Var ikke du en tur i Ski i høst? 
Ble det varig uhelse?

• Sad 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, jegern skrev:

Dette navnet Lørraine dukker det stadig opp nye annonser av, med forskjellige stavelser av det samme navnet. Lukter scam lang vei.

Var det jeg trodde å. Tekstet henne og spurte om pris og verifiseringsbilde. 3k for FP og hu sendte bilde uten drama. Så ganske legit ut!
Så forhåpentligvis vil noen ta en for laget, skulle gjerne ha gjort det selv, men venter på en spesifikk jente.

• Like 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, SolanGundersen skrev:

De har vel gjennomført en full risikoanalyse og funnet ut at nytelse og spenning overstiger risikoen for varig mèn og uhelse. 

Av og til er ikke analysen verdt papiret den er skrevet på, ikke sant @Aksel Hennie? Var ikke du en tur i Ski i høst? 
Ble det varig uhelse?

Jeg fikk en hissig dose klamydia! Noe jeg mistenker at jeg overførte til en annen eskorte i interim perioden fra smitte til utflod. 7 dagers kur fikset dette. 

Lenke til kommentar
9 timer siden, SolanGundersen skrev:

Ble det varig uhelse?

Om noen har behov har jeg mange ulike skjemaer innen risikoanalyse og risikostyring som lett kan modifiseres til å passe denne bransjen også 💪👍

• Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Lukas666 skrev:

Om noen har behov har jeg mange ulike skjemaer innen risikoanalyse og risikostyring som lett kan modifiseres til å passe denne bransjen også 💪👍

ja takk, trenger det til en episode av Håndbok for horekunder som @SolanGundersen stadig etterlyser.  Har tenkt å skrive litt i juleferien.

@Aksel Hennie det tryggeste for alle parter, oxo for oss andre horebukker, er at du tar deg en karenstid etter hver utløsning.  I akkurat så mange dager det tar før symptomene merkes.  Ellers så bruker du kondom i den perioden (ah, det blir jo det samme som karensdager for deg, det jo!)

Lenke til kommentar
38 minutter siden, Tototre skrev:

ja takk, trenger det til en episode av Håndbok for horekunder som @SolanGundersen stadig etterlyser.  Har tenkt å skrive litt i juleferien.

@Aksel Hennie det tryggeste for alle parter, oxo for oss andre horebukker, er at du tar deg en karenstid etter hver utløsning.  I akkurat så mange dager det tar før symptomene merkes.  Ellers så bruker du kondom i den perioden (ah, det blir jo det samme som karensdager for deg, det jo!)

Tar alltid med egen kondom. Må ha rett størrelse.

Mange jenter har små kondomer med vilje slik at jr kveles. Tror mange spekulerer i dette slik at det blir mindre jobb for dem og fortere ferdig.

Tester jevnlig og ingen symptomer her nei.

• Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 10.12.2024 den 12.03, Lukas666 skrev:

Tar alltid med egen kondom. Må ha rett størrelse.

Pussig at alle som frekventerer disse forumene har utstyr som er betydelig større enn gjennomsnittet 🤣🤣🤣🤣

• Haha 4
Lenke til kommentar
1 time siden, JoeRoganJosh skrev:

Tototre pleide alltid å oppfordre til sex uten kondom.
Savner han allerede. 

Penisen min er forresten veldig mye større en gjennomsnittet.
Mange sier det er den største de har sett.

Jeg er helt sikker på at min er større enn din. I tillegg er det ikke plass til alt spermet i en stor kondom når jeg kommer. Vanligvis blir jenta litt overrasket når hun tar det av og det flyter over og fingrene hennes dekkes med cum. Hun tror kondomet er ødelagt,  men blir fornøyd og overrasket  når hun skjønner at kondomet er helt.

Noen andre som opplever dette?

Endret av Harry Hole
  • Like 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar
6 timer siden, homserr skrev:

Moren din kjører BB. Hun er full av HIV. 

Stemmer det og hu havnna i grava etter at du smitta henne for et par år siden. Dust!!!! Prøv å hold forumet på et litt mer voksent nivå!!

• Like 3
Lenke til kommentar
På 10.12.2024 den 18.33, SolanGundersen skrev:

Hæææ, det nekter jeg å tro. Har aldri opplevd å få for små kondomer :-)

Jo de er for små, den gang jeg var ung var det noen amerkanske som var brukbar, alt i butikken er for smått. Nå kjører jeg kun BB. 

• Like 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, homserrr skrev:

Hun kjører BB med hvem som helst og har gjort det i årevis. Den fitta må være så infisert at det er helt jævlig. 

Hun var helt ok inntil du kom med en råten pikk.

Lenke til kommentar