Gå til innhold

Hva fan skjer


Lurer1

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, totoen skrev:

Nei så smart og kreativ er jeg ikke :/ sitter tross alt å skriver dritt på et forum bestående av tilbakestående horebukker

Hva forventer du?

 

Og jeg som trodde vi alle pulte mødrene våres.. Men hva vet vel jeg 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
1 time siden, HerrSerr skrev:

Nei det gjør du ikke.

Fikk ikke Zezeh en eller annen privat melding fra en personlighet som skulle "krige" litt for henne på forumet om han fikk reduserte priser for besøk? Hvem var den brukeren nå igjen?

Denne var egentlig ment til deg @ZezeeRealBack, hvem var den brukeren som skulle "krige" for deg på forumet hvis han fikk reduserte priser?

  • Haha 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, totoen skrev:

Bro dafaque blir ikke mer morro enn du skaper selv, er du misfornøyd med underholdninga her så gjør bedre selv eller stikk til TikTok 

Meh 🤷‍♂️ Er for gammel for TikTok, i likhet med deg.

Lenke til kommentar
1 minutt siden, totoen skrev:

Jævla retard du er for gammel for å kjøpe horer også dra til Thailand sjef 

Jeg er så gammel at jeg bevisst later som du bruker komma og punktum på riktige plasser..

Lenke til kommentar
2 minutter siden, aspdasjfpajfpqjp skrev:

Bro dette ække russisk høylitteratur

Stikk på biblioteket hvis du vil lese korrektur 

Høylitteratur er det nok ingenting som heter. Høylitterær derimot!

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Det er en utlending som skriver, man merker det på hvor opptatt han er med mamma puling og banne ord som omhandler det.

Navnet gidder jeg ikke poste, men er et indisk navn eller noe som dukker opp på Vipps.

 

 

  • Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
13 timer siden, Bikkuriv3 skrev:

Det er en utlending som skriver, man merker det på hvor opptatt han er med mamma puling og banne ord som omhandler det.

Navnet gidder jeg ikke poste, men er et indisk navn eller noe som dukker opp på Vipps.

 

 

Ja, var det jeg trodde. Det er altså en voksen mann som sitter og sutrer flere måneder etter han ble tatt med buksene nede.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...