Gå til innhold

Hva fan skjer


Lurer1

Anbefalte innlegg

Hva fan skjer her inne? Da jeg begynte å lese her inne lenge før jeg lagde profil, så var dette stedet for tips og råd.

Nå... nå er det minst halvparten av trådene piss. Rådene er ikke reele gode råd lengre.

Skulle ønske admin var til stede og ryddet litt. 

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
10 timer siden, Lurer1 skrev:

Skulle ønske admin var til stede og ryddet litt. 

 

Ja, vi er mange som savner en admin her. Inntil da får du bare bruke blokkeringsknappen så du slipper å lese all svadaen. Det har jeg gjort :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
17 minutter siden, tototRe1 skrev:

Men hva gjør du den dagen jeg slipper løs 10 bots om dagen, og 10 nye neste dag etc? 

Og hvorfor i helvete skulle du det? Får du ikke nok oppmerksomhet? 

Lenke til kommentar
Akkurat nå, tototRe1 skrev:

Dette forumet skal brenne. Takk @Tototre

Han kan ennå reddet forumet...

Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen skjønner jeg. La oss brenne du 😂

Lenke til kommentar
10 timer siden, Lurer1 skrev:

Hva fan skjer her inne? Da jeg begynte å lese her inne lenge før jeg lagde profil, så var dette stedet for tips og råd.

Nå... nå er det minst halvparten av trådene piss. Rådene er ikke reele gode råd lengre.

Skulle ønske admin var til stede og ryddet litt. 

 

Enig. Har inntrykk av de fleste her inne nå bruker dette forumet for pludring og tidsfordriv. Det tar nå så lang tid å brøyte seg gjennom alle uinteressante poster for å finne et eller annet nyttig tips, at det ikke lenger er verdt det.

Lenke til kommentar
17 minutter siden, tototRe1 skrev:

Nei men jeg er veldig flink til å ligge i skje bak moren din

Da har du gravd dypt... 😂😂 Sier vel enda mer om deg. Synes synd på deg jeg. Har nok ikke hatt det så lett tenker jeg. Naver vil jeg anta. Skal ikke blokkere deg en gang. Trenger jo ikke tv når jeg har deg😘

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Akkurat nå, tototRe1 skrev:

Har du noen gang overveid muligheten for at du snakker med en bot? Hørt om kunstig intelligens? Vel det er det vi betegner deres menneskelige begrensede hjernekapasitet wow så imponerende at du kan endre et sitat. 🥲

Spennende🥰

Lenke til kommentar
5 minutter siden, tototRe1 skrev:

Nesten like spennende som å utforske rumpehullene til foreldrene dine 🗿

Om du mener resterende beinmasse så ok. Du om det. 

Lenke til kommentar
15 minutter siden, tototRe1 skrev:

Dine ord, tror ikke du vet hvem faren din egt var 🥲 

Kan noen fjerne denne idioten og alt det han har bidratt med her?

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Taylor skrev:

Enig. Har inntrykk av de fleste her inne nå bruker dette forumet for pludring og tidsfordriv. Det tar nå så lang tid å brøyte seg gjennom alle uinteressante poster for å finne et eller annet nyttig tips, at det ikke lenger er verdt det.

Dette er selvfølgelig hensikten hans.

Det er bare to personer dette kan være, enten er det en psykisk syk prostituert, en spesifik dame vi mistenker, som er sint pga negativ omtale her på forumet, dvs det har blitt omtalt at hun er gammal og fæl, eller så er dette brukeren alpdlp som er sint pga hans navn ble lagt ut her av en prostituert. Eller han bare er psykisk syk.

Det er i grunnen bare de to det kan være.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, tototRe1 skrev:

Ah gode gamle alpdlp hva skjedde med ham?

Håper @ZezeeRealBacksendte fakturaen til riktig person 🥲

Hvem vet, kanskje er det du som får tilsendt faktura neste gang @Donald Trump

Du er jo flink til å håndtere slikt 🥲 #maga2024

Bytte bransje.Og er ansatte i ett firma,så trenger ikke send faktura til noen..

Desverre vis jeg krasj din drøm a knulle meg,fikk meg ut av eskorte bransje,en godt betalt job.

Livet er godt 🙏🏼Du må prøve å ha en også!

  • Like 2
Lenke til kommentar
43 minutter siden, tototRe1 skrev:

😬😬😬

Hihihihihih

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hihihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hihihihi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hihihih

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hoohhohohohoh

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hohohohoh

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hohohohoh

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

heheheehehe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hehehehe

Lenke til kommentar
1 time siden, Donald Trump skrev:

Dette er selvfølgelig hensikten hans.

Det er bare to personer dette kan være, enten er det en psykisk syk prostituert, en spesifik dame vi mistenker, som er sint pga negativ omtale her på forumet, dvs det har blitt omtalt at hun er gammal og fæl, eller så er dette brukeren alpdlp som er sint pga hans navn ble lagt ut her av en prostituert. Eller han bare er psykisk syk.

Det er i grunnen bare de to det kan være.

Jeg mente egentlig mer generelt enn den ene tullingen som holder på nå

Lenke til kommentar

Vi har også spam brukere, en psykopat som ødelegger hele forumet. Ikke overraskende at slikt dukker opp, men admin/ mods burde vi ha flere av.

 

Lenke til kommentar
1 time siden, Donald Trump skrev:

Dette er selvfølgelig hensikten hans.

Det er bare to personer dette kan være, enten er det en psykisk syk prostituert, en spesifik dame vi mistenker, som er sint pga negativ omtale her på forumet, dvs det har blitt omtalt at hun er gammal og fæl, eller så er dette brukeren alpdlp som er sint pga hans navn ble lagt ut her av en prostituert. Eller han bare er psykisk syk.

Det er i grunnen bare de to det kan være.

 Vet noen navnet til alpdl ? Ligger posten ute fortsatt ?Jeg er 100% sikker på det er han som står bak.

Lenke til kommentar
21 minutter siden, Bikkuriv3 skrev:

 Vet noen navnet til alpdl ? Ligger posten ute fortsatt ?Jeg er 100% sikker på det er han som står bak.

Er mange damer som har hans navn og nummer, håper ikke noen av dem får skylda hvis han blir eksponert her. Men mye tyder på at han allerede har blitt det.

Kanskje det er inderen fra denne tråden? 

 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
14 timer siden, Lurer1 skrev:

Hva fan skjer her inne? Da jeg begynte å lese her inne lenge før jeg lagde profil, så var dette stedet for tips og råd.

Nå... nå er det minst halvparten av trådene piss. Rådene er ikke reele gode råd lengre.

Skulle ønske admin var til stede og ryddet litt. 

 

Kan virke som noen forsøker å ødelegge dette forumet. Kanskje en konkurrerende nettside...? Og admin sover... Reddit-forumet er kanskje løsningen. Det har vært laber aktivitet der den seneste tiden, men der har de i det minste en admin...

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
10 minutter siden, Arnesko skrev:

Kan virke som noen forsøker å ødelegge dette forumet. Kanskje en konkurrerende nettside...? Og admin sover... Reddit-forumet er kanskje løsningen. Det har vært laber aktivitet der den seneste tiden, men der har de i det minste en admin...

Hva er den konkurrerende nettsiden, for jeg drar dit og bruker den.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Arnesko skrev:

Kan virke som noen forsøker å ødelegge dette forumet. Kanskje en konkurrerende nettside...? Og admin sover... Reddit-forumet er kanskje løsningen. Det har vært laber aktivitet der den seneste tiden, men der har de i det minste en admin...

Nei,bare en en som vil ha litt oppmerksommet .Tror han er sjalu av meg eller tototre.Eller oss begge

For deg,klovn (ikke deg,Arne)

Ja,jeg har knulle tototre,det var deilig,og han er veldig og han har en stor, tykk pikk, akkurat slik jeg liker det.


Va fa un culo…ma che..🤣

 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, tototRe1 skrev:

Ja stikk herfra! Virkelig! Dette er bare starten, dere kommer til å grine ut av rasshølene deres innen kort tid 🥲🥲🥲

Don't flatter yourself. Du er bare en mygg som surrer her inne av og til. Andre brukere her inne irriterer meg mye mer enn deg og gnålet ditt, men skal innrømme du tar litt stor plass. Mest fordi andre gir deg oppmerksomhet.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, tototRe1 skrev:

Whoa hvis andre irriterer deg mer enn meg det sier sitt. Jeg kriger  på dine vegne @HerrSerr

Nei det gjør du ikke.

Fikk ikke Zezeh en eller annen privat melding fra en personlighet som skulle "krige" litt for henne på forumet om han fikk reduserte priser for besøk? Hvem var den brukeren nå igjen?

Lenke til kommentar

Det er vel bare å skaffe up adressen til fjortisen som holder på nå. Der er det mye nyttig informasjon å hente!

Lenke til kommentar
4 minutter siden, Chubbybear skrev:

Det er vel bare å skaffe up adressen til fjortisen som holder på nå. Der er det mye nyttig informasjon å hente!

Det er nokså åpenbart at eierne av nettstedet ikke bryr seg.

Lenke til kommentar
55 minutter siden, tototRe1 skrev:

Var nok morra di 😂

Venter i spenning på noe mer kreative fornærmelser enn «morra di, pule morra di, sleike morra di».. u can do it

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
4 minutter siden, totoen skrev:

Vent til forumet brenner

Kommer det en typ «morra di squirter ned brannen» eller noe sånt nå? 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...