Gå til innhold

"Norske" klienter


Tototre

Tar kun imot norske!  

24 stemmer

  1. 1. Hvor vanlig tror du det er at en sexarbeider nekter pga etnisk opprinnelse til klienten?

    • Uvanlig
      2
    • Forekommer
      12
    • Svært vanlig
      6
    • Vet ikke
      4
  2. 2. Hvor tror du at andre ville plassert deg, f.eks onkel politi?

    • Skandinav
      18
    • Øvrige vesteuropa
      2
    • Østeuropa
      1
    • Asia
      0
    • Afrika
      1
    • Nord-Afrika/Midtøsten
      1
    • Latinamerika
      1
  3. 3. Har du blitt nektet et møte pga din bakgrunn over?

    • Ja
      2
    • Nei
      22
    • Vet ikke
      0


Anbefalte innlegg

Ofte får jeg spørsmål fra eskorter om jeg er norsk, ved første kontakten.  Og så må jeg "bevise" det.  Her på forumet er det mange som sliter med at de ikke er norske nok.  Sexarbeiderne jobber ut fra stereotypier, ikke sant?

En afrikansk sexarbeider tar aldri afrikanske klienter.  De polske tar aldri imot polakker, osv.

  • Like 1
Lenke til kommentar
31 minutter siden, Tototre skrev:

Ofte får jeg spørsmål fra eskorter om jeg er norsk, ved første kontakten.  Og så må jeg "bevise" det.  Her på forumet er det mange som sliter med at de ikke er norske nok.  Sexarbeiderne jobber ut fra stereotypier, ikke sant?

En afrikansk sexarbeider tar aldri afrikanske klienter.  De polske tar aldri imot polakker, osv.

Snakket med noen om det. Flere gang er det fordi det er en sterk afrikansk/polsk community i byen og dere vil ikke komme i kontakt med denne

  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Aldri vært noe problem. Bare å kle seg pent og oppføre seg. 

Brukt samme nr i over 10 år og det havnet på en eller annen liste av ei som klikka vinkel da jeg spurte om bildeverifisering på whatsapp. 

Bruker hobbytelefonen og blir aldri nektet med den. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
18 timer siden, Karsten skrev:

Overdreven redsel for innavl...

Det er også velkjent at våre mørke landsmenn er mer hardhendte og viser lite respekt for damene og grensene deres. Feks Nayrobi møter ikke afrikanske, pga dårlig erfaring med flere som oppfører seg som barbariske kjøtthoder.

  • Like 5
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...