Gå til innhold

Falskmynteri, nei, valuta!


Betalingsmåter til sexarbeidere  

20 stemmer

  1. 1. Hvilke av flg. har du brukt til å betale for seksuelle tjenester i Norge? (alle er mulig)

    • NOK
      19
    • Euro
      6
    • Britiske pund
      2
    • Am. dollar
      1
    • krypto
      0
    • Polske zloty
      1
    • annet
      0
  2. 2. Har du lurt sexarbeideren på valutakursen?

    • nei, har aldri betalt i annen valuta enn NOK
      12
    • nei, hun har fått rett kurs
      7
    • ja, en gang
      0
    • ja, flere ganger
      1
    • vet ikke
      0


Anbefalte innlegg

Noen horekunder velger å betale eskorten, eller massøren med annen valuta enn norske kroner (NOK).  Foreløpig er det cash som gjelder.  Nå har jeg hørt om en utenlandsk eskorte som har blitt lurt trill rundt av en arabisk utseende kunde her i landet: Han hadde bestilt masse extra og skulle betale henne 6k NOK for dette.  Smartingen betalte henne i islandske kroner, og hun så ikke forskjellen!  6k ISK tilsvarer 470 NOK.  Hun ble ganske sur da hun oppdaget dette.

  • Like 2
  • Sad 5
Lenke til kommentar
2 timer siden, totoen skrev:

Det er derfor jeg foretrekker å gå til morra di @Tototre, alltid hu som betaler meg ;))

Tipper du snart er på blokkeringslista til @Tototre, hvis du ikke allerede er der. Da er du havnet på ei eksklusiv liste, gratulerer.

  • Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, totoen skrev:

Btw jævla rasistisk av deg å alltid skulle påpeke Arabisk opphav på alle som liksom gjør noe som ikke er helt innafor etter boka di

Fire år siden George Floyd døde av overdose, jeg feirer enda

IMG_0160.jpeg

IMG_8828.jpeg

Endret av Donald Trump
  • Haha 2
Lenke til kommentar
37 minutter siden, Langbein skrev:

Tipper du snart er på blokkeringslista til @Tototre, hvis du ikke allerede er der. Da er du havnet på ei eksklusiv liste, gratulerer.

Ja, typen ble plassert der for et par døgn siden.  Når halvparten av det han skriver er tenåringsgutt-tøff-i-kjeften og den andre halvparten er kvasi-seriøst og fornuftig, da forstår jeg at det er en utlending som ikke helt har tatt opp i seg de norske verdier.

En forklaring på uker med ro og fred fra typen kan være, og nå spekulerer jeg bare, at han har sonet en kort dom.  Eller sittet i varetekt.  Da er det ofte begrenset tilgang til nettet. 

  • Like 3
  • Haha 4
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

Ja, typen ble plassert der for et par døgn siden.  Når halvparten av det han skriver er tenåringsgutt-tøff-i-kjeften og den andre halvparten er kvasi-seriøst og fornuftig, da forstår jeg at det er en utlending som ikke helt har tatt opp i seg de norske verdier.

En forklaring på uker med ro og fred fra typen kan være, og nå spekulerer jeg bare, at han har sonet en kort dom.  Eller sittet i varetekt.  Da er det ofte begrenset tilgang til nettet. 

Han der ville ha penger fra de inni her for å teste jenter og komme med rapport. Han er en taper 😁. Ikke mist energi på han. 

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...