Gå til innhold

Flere naboer hjalp Hetland med å kaste ut to kvinner som var i leiligheten.


ShamanDureX

Ville du kastet ut 2 prostituerte?  

21 stemmer

  1. 1. Ville du kastet ut 2 prostituerte?

    • ja.
      4
    • nei
      10
    • må tenke litt på det.
      7


Anbefalte innlegg

To sitater verdt å merke seg:

"Politiet følger med på flere salgsplattformer og tar stikkprøver for å avdekke om noen er under tvang, mindreårige, spesielt sårbare eller styrt av halliker. "

"Og de har dialog med flere interesseorganisasjoner, kilder og informanter som bidrar til at politiet fanger opp alvorlige hendelser som ikke blir anmeldt. "

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
49 minutter siden, jegern skrev:

To sitater verdt å merke seg:

"Politiet følger med på flere salgsplattformer og tar stikkprøver for å avdekke om noen er under tvang, mindreårige, spesielt sårbare eller styrt av halliker. "

"Og de har dialog med flere interesseorganisasjoner, kilder og informanter som bidrar til at politiet fanger opp alvorlige hendelser som ikke blir anmeldt. "

Altså; det samme som er nevnt her på forumet mange ganger. Så kan man jo nevne det de sa om manglende ressurser til å følge opp saken også:-)

  • Like 1
Lenke til kommentar

Fra artikkelen:

"– Da fant de bilder av leiligheten min på en eskorteside. Jeg ble kjempelei meg og ringte politiet, sier Hetland. Politiet hadde ikke kapasitet til å bistå, men flere naboer hjalp Hetland med å kaste ut to kvinner som var i leiligheten. To dager senere anmeldte hun saken til politiet."

og

" Politiet i Oslo kan ikke kommentere denne enkeltsaken, men de forteller på generelt grunnlag at det nå er færre som selger sex på gata og at «innemarkedet» har økt. – Det er noen steder som går igjen, men det selges over hele byen. «Innemarkedet» leier ofte leiligheter eller hotellrom som er sentrumsnære til salg av sex, men tilbyr også ofte «outcall» som betyr at kunden selv ordner lokasjon, sier Stig Vasbø, leder for etterretning ved enhet sentrum i Oslo politidistrikt."

 

Også som nevnt på forumet en rekke ganger. At politiet kanskje følger mer med noen steder enn andre.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

skummelt for oss som er aktiv i Oslo. spent på hvilken type annonser de skal gå etter. ukrainske, rumenske, latinske?

  • Like 3
Lenke til kommentar
8 minutter siden, shawty lo skrev:

skummelt for oss som er aktiv i Oslo. spent på hvilken type annonser de skal gå etter. ukrainske, rumenske, latinske?

Politiet har ikke fått vite noe nytt som de ikke visste fra før gjennom denne saken. Det vil alltid være en viss risiko med besøk men det er også andre saker politiet må prioritere ressurser på.

Så vil jeg tro at å besøke enkeltstående/selvstendige eskorter gir mindre risiko enn å besøke samlebåndsplassene hvor det kanskje også omsettes andre ting som narkotika. Så får hver enkelt velge risikoprofil utfra hva man vet.

HMS-kapitell i "Håndbok for horekunder" @Tototre Hva med å lage et risikoanalyseskjema for besøk? Er det noen som er gode på den slags?

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, SolanGundersen skrev:

Politiet har ikke fått vite noe nytt som de ikke visste fra før gjennom denne saken. Det vil alltid være en viss risiko med besøk men det er også andre saker politiet må prioritere ressurser på.

Så vil jeg tro at å besøke enkeltstående/selvstendige eskorter gir mindre risiko enn å besøke samlebåndsplassene hvor det kanskje også omsettes andre ting som narkotika. Så får hver enkelt velge risikoprofil utfra hva man vet.

HMS-kapitell i "Håndbok for horekunder" @Tototre Hva med å lage et risikoanalyseskjema for besøk? Er det noen som er gode på den slags?

føles som de 3 jeg nevnte utgjør 80% av jentene i Oslo.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Rudshøgda og Hamar i Innlandet har også en økt risikofaktor:

Fra tråden over:

"Hun har garantert bodd på ett av nord/sør motellene langs E6 på Rudshøgda
Eierene hater sexarbeidere og sjekker stadig RE ved mistanke. De kaster umiddelbart ut de som de mistenker for å selge sex. 
De har også ringt politet ved flere anledninger når det har vært kunder der. Men det sluttet de med etter politiet dro med seg en journalist fra HA for å dokumentere politiets eminente arbeid! Eierene anså det som særdeles dårlig reklame å stadig være omtalt i lokalavisen som stedet der Ringsakers griser fikk seg fremmed kjøtt på staken. Så hun har nok blitt bedt om å forlate åstedet stille og diskre. 

Den eneste jeg har møtt der var ei norsk flott dame i førti-årene med eget firma. Hun bestilte og betalte alltid rommet gjennom firmaet. Hun kledde seg også profesjonelt og det var aldri mistanke fra eierene. At hun var norsk, blond og hadde passert 40 hjalp nok også litt. 
Hun betalte skatt og førte opp samtlige besøk i selvangivelsen. Så mine sexkjøp har bidratt i felleskassen. 😁

Vikingskipet Hotell og Vandrehjem på Hamar er også no-go
Vaktmesteren der følger med å hamrer på døren hvis han ser noe han ikke liker. Jeg ble forstyrret midt i akten av denne gjøken. 
Jeg åpnet døren å ba fyren ryke å reise. Han ble nok litt overrasket, for han var nok vant til at mannfolkene snek seg ut døren å forlot åstedet så fort og diskre som overhodet mulig. Men han skygget banen i 20 minutter før han kom tilbake. Da truet han med å ringe politiet. Jeg var ferdig å kunne ikke brydd meg mindre. Men tråkket han tilfeldigvis på foten, ganske hardt med hælen, når jeg passerte ham på vei ut døren. Han skrek litt, men tok seg kjapt sammen. Damen kom løpende bak meg å lurte på om jeg kunne kjøre henne til et hotell. Noe jeg selvsagt gjorde."

---

og

 

Endret av SolanGundersen
  • Like 2
Lenke til kommentar

og @Tototre advarer rett som det er mot et spesielt sted i Sandefjord som politiet følger med på.

 

Endret av SolanGundersen
  • Like 2
Lenke til kommentar

jeg holder meg til Oslo, der jeg føler komfortabel.  jeg våger ikke de andre byene i østlandet :grin:

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Foremom har begynt a kaste ut flere jenta.

Glad jeg trenger ikke mer leie ut slik,fikk min fast leilighet i Oslo ❤️

Høres ut av ønkel er opptatt i Oslo..det er en stor svindler/bidrageri rumensk network i Oslo/Drammen /romerike omradet.Di bruke facebook/finn for lure folk med falsk salg av varer 

Ps:Den bilde er fra en facebook gruppen jeg er medlem.(don’t shoot me!😂)

Krimminel har anmelde alle offer og fikk besøkforbudd møt alle..

Sikker samme gjeng som har misbrukt min vipps (er uten vipps enda!)😢

IMG_1100.thumb.png.9fa02bd5df72a4796d5a1c87036ccf42.pngIMG_1101.thumb.jpeg.aa392f4b22b3ff687e10aec170f832a6.jpeg

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Så naboen var tilfeldigvis på en eskorte siden og kom borti den? Minner meg om hu norske transa som jobbet på bar hvor sjefen tilfeldigvis fant annonsen på RE. Griser hele gjengen, akkuratt som oss. Men så snitcher dem🤦‍♂️

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...