Gå til innhold

Milf of Norway 🫦


Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

Altså! Jeg ser minimalt på film og serier.. hvis jeg sier jeg ser slikt 15t i året, overdriver jeg sikkert.., men nå!

før da jeg var i forhold, slukte vi serier😏 noe som kanske er medvirkende årsak til at jeg ser så lite nå. 
sp dukker reklamen for en ny Norsk serie opp i feeden min 😉

Det har bare kommet ut én episode, men denne serien skal jeg kose meg med, selv om den er Norsk 😅🤪

Milf of Norway, på Max ( nye HBO)

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 24.5.2024 den 0.56, Tid for Nytelse skrev:

Altså! Jeg ser minimalt på film og serier.. hvis jeg sier jeg ser slikt 15t i året, overdriver jeg sikkert.., men nå!

før da jeg var i forhold, slukte vi serier😏 noe som kanske er medvirkende årsak til at jeg ser så lite nå. 
sp dukker reklamen for en ny Norsk serie opp i feeden min 😉

Det har bare kommet ut én episode, men denne serien skal jeg kose meg med, selv om den er Norsk 😅🤪

Milf of Norway, på Max ( nye HBO)

Ja, den har jdg fått reklame for også... Lurer på hvorfor... Gleder meg 😈

  • Haha 3
Lenke til kommentar

Litt skuffende serie vil jeg påstå, sebar ja, potensiale ja, men tok liksom ikke helt fyr for min del. Terningkast 3

  • Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
26 minutter siden, Jeff Pezos skrev:

Litt skuffende serie vil jeg påstå, sebar ja, potensiale ja, men tok liksom ikke helt fyr for min del. Terningkast 3

Må si meg enig, men, de kan jo ikke glorifisere ting i denne retningen 🤷‍♀️

er jo liksom fysj og skam i den offentlige verdenen, og det må jo vedlikeholdes.

men! Jeg mener å ha sett en økning av nye eskorter på re.., hva syns dere?

  • Like 1
Lenke til kommentar
28 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

Må si meg enig, men, de kan jo ikke glorifisere ting i denne retningen 🤷‍♀️

er jo liksom fysj og skam i den offentlige verdenen, og det må jo vedlikeholdes.

men! Jeg mener å ha sett en økning av nye eskorter på re.., hva syns dere?

All time low... 🥺

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...