Gå til innhold

Horekunde banket og ranet av prostituerte.


ShamanDureX

Har du vært...  

26 stemmer

  1. 1. Har du vært i en truende situasjon med prostituerte?

    • ja.
    • nei.
    • kunne ønske.
      0
    • holdt på å skje en gang.
      0


Anbefalte innlegg

Første sextreffet i Italia kunne jeg opplevd som truende.  Afrikansk gatehore med incall.  Vi snek oss bort fra politiet.  Inn i en bratt trappeoppgang.  Oppover og oppover.  Nesten øverst, så banker hun på en dør.  En gorilla vil ta imot betalingen min.  Det er OK sier hun.  Heldig for meg hadde hun rett.  Sex med henne på en madrass på loftet.  Tror aldri jeg har kommet så fort før!

Og ja, denne historien var til deg, kjære @Louiza

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Under et av de siste sextreffene jeg har hatt med en gatehore/parasollhore i Sør-Frankrike ble jeg truet med pepperspray av hun jeg lå med.  Hun syntes ikke at jeg kom fort nok og ville avslutte.  Da sprayen kom fram ble jeg raskt enig med henne.  Hun brukte den ikke.

  • Haha 4
Lenke til kommentar

Denne saken om horekunden som er banket opp av noen bakmenn som ble tipset av en bulgarsk sexarbeider er jo eldgammel: Ser at @Lasse6969 oxo legger ut saken.  Dette skjedde i november 2020.

Fra artikkelen:

Etter midnatt den aktuelle kvelden i november 2020 ble mannen funnet av en kvinne i nabolaget der han bor. Han var da full av blod, og fortalte at han hadde blitt slått, bundet og ranet i sitt eget hjem. Han hadde blant annet fått et kutt i ansiktet. Da politiet ankom, oppga mannen navnet på kvinnen som nå er dømt.

  • Like 3
Lenke til kommentar
På 19.5.2024 den 18.44, Tototre skrev:

Under et av de siste sextreffene jeg har hatt med en gatehore/parasollhore i Sør-Frankrike ble jeg truet med pepperspray av hun jeg lå med.  Hun syntes ikke at jeg kom fort nok og ville avslutte.  Da sprayen kom fram ble jeg raskt enig med henne.  Hun brukte den ikke.

Hahaaa. Føler at du har opplevd mye @Tototre elller tar jeg feil?

  • Haha 3
Lenke til kommentar
12 minutter siden, ShamanDureX skrev:

For vi er gutta som har opplevd alt
så vi trenger ikke oppleve mer
vi har vært verden rundt
det vil si køben og london
det finnes ingen prostituerte vi ikke har prøvd.

...så vi sitter her og skriver til hverandre
mens vi krangler om hvem som skal
ta en for andre...

(med visse friheter etter Jokke)

Endret av SolanGundersen
  • Haha 3
Lenke til kommentar
14 timer siden, Idioten skrev:

Ja, så sitter vi her igjen som om vi var no'n gamle menn. Vi lever av øl og sprit og dop og gamle historier om horer som alle har hørt fra før.

Noen er gamle menn.  Det har egentlig overrasket med hvor mange unge, fra 20-35 år som er medlemmer her på forumet.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...