Gå til innhold

Pizzatråden


Burt_Reynolds

Anbefalte innlegg

Etter tips om at Toni’s Pizza på Haugerud skulle være veldig bra, tok jeg turen for å teste.

 

Jeg gir dette 5 av 5, det var veldig godt

 

Takker for tipset

IMG_9944.jpeg

Endret av Burt_Reynolds
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Perfect Pizza i Torggata 4 i Sandefjord er et samlingssted for gamle og nye horekunder😁

De arabiske driverne lager god mat.  Her har det vært kø mange ganger.  Favorittpizza: Vagabond

Vurdring: 5/6

2022-08-04.webp.e0f0e3c9c72e2532933a32de2a0b5e66.webp

  • Like 2
Lenke til kommentar

Foretrekker å lage pizza selv. Helst i utendørs pizzaovn. Kjempegøy!

Litt på siden av pizza, men en gang jeg skulle til en thaidame i Hokksund var veibeskrivelsen så dårlig at jeg først endte opp på kjøkkenet til Valuta Grill. De serverer vissnok ikke pizza, men burgere og kebab... 🫥

  • Haha 2
Lenke til kommentar

@Burt_Reynolds, siden vi alt snakker pizza, så hvorfor ikke dele favorittene oxo?  Her er min fra PP i Sandefjord.  Liten til 170 holder lenge til en voksen.  Stor er til to og en halv person.

vagab.thumb.png.5e50efea1aa82fa9d9a926085071940d.png

  • Like 2
Lenke til kommentar

Hva som er "vanlig" kebabkjøtt varierer mye alt etter hvilken by/sted/land du er i, er min erfaring. Etter at jeg fikk noe kjøttdeig/farse-aktig servert i Oslo en gang på 90-tallet har jeg holdt meg unna kebab i hovedstaden. Noen som har et sted å anbefale?

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Idioten skrev:

Hva som er "vanlig" kebabkjøtt varierer mye alt etter hvilken by/sted/land du er i, er min erfaring. Etter at jeg fikk noe kjøttdeig/farse-aktig servert i Oslo en gang på 90-tallet har jeg holdt meg unna kebab i hovedstaden. Noen som har et sted å anbefale?

Dette er pizzatråden, her holder vi oss til pizza 🤩🤩🤩

  • Like 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Idioten skrev:

Hva som er "vanlig" kebabkjøtt varierer mye alt etter hvilken by/sted/land du er i, er min erfaring. Etter at jeg fikk noe kjøttdeig/farse-aktig servert i Oslo en gang på 90-tallet har jeg holdt meg unna kebab i hovedstaden. Noen som har et sted å anbefale?

Her ved Kirkeristen i Oslo, 2 minutter fra Oslo S. Bruker ordentlig kjøtt og ikke farse. Selv liker jeg best kyllingkebaben best der.

kebab.png.62ccd99b316d5fa105e159a5c9618da8.png

Endret av SolanGundersen
Reduserte bildestørrelse
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Pizzabua Lambertseter

Perfekt tynn bunn. Min favoritt 17 Indienne (ost, biff, ananas og karri)

pizzabua.png.a93964f509d51e9930083506e53490bb.png

  • Like 1
Lenke til kommentar
15 minutter siden, ShamanDureX skrev:

Den er nedlagt.☹️

Det var synd. Vel, da blir det pizza i stedet for:-)

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
13 timer siden, ShamanDureX skrev:

Den er nedlagt.☹️

Neida, de har bare flytta lenger bort, på andre siden av Karl Johan

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
På 20.5.2024 den 0.15, Tototre skrev:

@Burt_Reynolds, siden vi alt snakker pizza, så hvorfor ikke dele favorittene oxo?  Her er min fra PP i Sandefjord.  Liten til 170 holder lenge til en voksen.  Stor er til to og en halv person.

vagab.thumb.png.5e50efea1aa82fa9d9a926085071940d.png

Likte den innbakte de hadde der

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 21.5.2024 den 0.58, jegern skrev:

Likte den innbakte de hadde der

Husker du helt tilbake til de forrige, forrige eierne?  De forrige var et libanesisk brødrepar: han eldste, en kortvokst bodybuilder og broren stor og høy, så ut som om han alltid hadde drevet med mat.  Dette var før stedet ble utvida.

De forrige, forrige eierne var før libanonbrødrene: Et par hvor hun var svensk blondine med langt hår, og han fra en av de tidligere jugoslaviske statene.  Men nå snakker vi ganske mange år tilbake i tid.  Gamle dager.  Det var de som startet opp med mye av dagens meny.  Fint at de ennå holder på noe av den.

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 20.5.2024 den 11.28, SolanGundersen skrev:

Perfekt tynn bunn. Min favoritt 17 Indienne (ost, biff, ananas og karri)

Ananas er haram for enkelte, særlig i salat.  Lars Erik Vesterdal, (kokken i naturkanalen og programmet Vesterdal), sa en gang at du kan ha alt mulig på en pizza, men ikke ananas, (men jeg synes det er ok med ananas).

  • Like 1
Lenke til kommentar
38 minutter siden, Tototre skrev:

Husker du helt tilbake til de forrige, forrige eierne?  De forrige var et libanesisk brødrepar: han eldste, en kortvokst bodybuilder og broren stor og høy, så ut som om han alltid hadde drevet med mat.  Dette var før stedet ble utvida.

De forrige, forrige eierne var før libanonbrødrene: Et par hvor hun var svensk blondine med langt hår, og han fra en av de tidligere jugoslaviske statene.  Men nå snakker vi ganske mange år tilbake i tid.  Gamle dager.  Det var de som startet opp med mye av dagens meny.  Fint at de ennå holder på noe av den.

Det var en generasjon siden, 25 år kanskje?

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Kanskje det blir Perfect Pizza som blir samlingsstedet for anonyme horekunder i hvalfangerbyen?  Er den det allerede???

Ja, 25 år siden det unge, pene paret drev stedet.  De kjøpte visstnok en seilbåt for gevinsten.

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Tuna og løk var en tidligere favoritt.  Den selges det mye av i Strømstad.  Dessverre er det færre gledespiker som annonserer i svenskebyen enn i hvalfangerbyen.  Nesten like dårlig begge steder

  • Like 1
Lenke til kommentar

Hvem av dere er det som har hatt med, eller laget pizza til eskorten du har hatt sex med?

Lang tid uten at det har skjedd, så plutselig to ganger den siste mnd at jeg blir spurt om å ta med takeaway av billgste sorten: firstprice pepporoni fra Kiwi.  Frossen.

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...