Gå til innhold

Peach - sydvestlig frukt på romeriksbesøk


SolanGundersen

Anbefalte innlegg

På 12.6.2024 den 1.07, SolanGundersen skrev:

Hvem vet?

Dette er andre gang på under 1 måned hun er i hovedstadsområdet nå. Hun er hjemmehørende i Sandnes/Stavanger men har vært i Bergen også. 
 

Mulig hun nå har begynt å reise litt mer. 
 

Absolutt verdt et besøk. Herlig dame:-)

 

Damene reiser mer fordi markedet er vanskeligere.  Det er enklere å få flere nye kunder i en ny by.  Vi kommer nok til å få se mer av det til høsten.  Derfor er det bra med anmeldelser slik at vi kan vite litt om hva vi går til. 

Thaiene har praktisert omplasseringstaktikken i årevis med stort hell.

  • Like 5
Lenke til kommentar
På 24.5.2024 den 22.54, SolanGundersen skrev:

Folk flest vet jo ikke hva de skal se etter. De aner ikke hva vi holder på med.

Med mindre de vet at det er mistenkelig trafikk til og fra noen leiligheter. Da kan det jo vekkes mistanker.

Ja, du ser kanskje noe mistenkelig, men du tar ikke koblingen sånn helt uten videre.

En episode fra England tidligere i høst/vinter før jeg begynte å besøke damene her:

Jeg kom ned i lobbyen på hotellet jeg var på. Retter litt på klærne og ser meg litt rundt. Så reiser en dame på rundt 30 seg og kommer mot meg. Så sier hun ett eller annet jeg ikke får med meg (nordvest england...). Så sier hun kjapt, nei det var ingen ting. Hun går tilbake og setter seg der hun satt. Jeg stusset over det, men ikke noe mer der og da.

Nå, etter å ha hengt rundt her på forumet i tre-fire måneder så skjønner jeg at dette fort kunne ha vært en callgirl på outcall som ventet på kunden sin. Hadde det vært i dag hadde jeg kanskje prøvd å kapre denne daten:-) For hun var dritfin:-)

Men der og da skjønte jeg ikke hva dette kunne være for noe.

Eller hun hadde det som sted hvir hun forsøkte å finne pikk? Jeg frekventerte Kiev av og til for en stund siden, og der var det damer i ganske mange lobbyer som tok kontakt og lurte på om man ville ha selskap... Trikset er nok å høre etter hva de sier... 🙈

Endret av Karsten
  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...