Gå til innhold

Massasje + Bareback

lurky32

Anbefalte innlegg

1 time siden, Savitar skrev:

Synes ikke folk bør gi deg noe info, du samler info og svarer aldri etter besøk/møter på hvordan det gikk. Gjerrigknark.

Jammen for helvete, @Savitar!  Kunne du ikke skrevet dette en time tidligere?  Jeg har jo alt sendt @lurky32 et par eldgamle (kvinner altså) tips som fins i stasjonsbyen.  Ja, hun unge som du oxo vet om har han ikke fått.  Men andre tips har jeg gitt villig vekk.  Kanskje lurky bestemmer seg for å skrive en anmeldelse en dag når han har hatt et vellykket treff?  Eller et dritdålig, for å advare oss andre.  Jeg har tro på å gi for å få noe uoppfordret tilbake.

@lurky32 du kommer ikke tli å få bot av onkel om du skriver her på forumet om hvem du har truffet.  Det er det ingen andre som har fått før, og ingen vil få det i framtida heller.  Du må bli tatt på fersk gjerning (dvs. på vei ut fra eskorten etter at du har hatt utløsning, om du kun har drukket kaffe, så har du jo bare drukket kaffe) nært åstedet, både fysisk og i tid.

Lenke til kommentar