Gå til innhold

LauraFIN

slimyboy73

Anbefalte innlegg

Noen ganger så er det sånn at det benyttes andre sider for å promotere "sin egen" web osv.

Her kan man jo spekulere i hva slags hensikter slimboy hadde med denne tråden.

Endret av nelson2
  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Dag_driver skrev:

Garantert scam-annonse. 

Vil ha deg inn på en side hvor du kun kan sende meldinger fra innsiden til en høy kostnad

• Like 1
Lenke til kommentar

Om det er scam eller ei gjenstår vel å se?  Noen som er interesserte bør jo ta kontakt med henne og fortelle her etterpå hvordan det var.  Hun har i alle fall en annonse på RE som egentlig virker grei nok.  Virker jo litt idiotisk å annonsere der for å få folk tli å klikke videre til det andre nettstedet som kun er hassle for erfarne horekunder som de fleste av oss som har brukere her på forumet.  Det som jeg lurer litt på er om jeg liker, eller misliker at hun promoterer seg selv med dette bildet?  Jeg liker det når jeg har gjort det, men en annen manns sæd mellom puppene hennes får meg til å tenke på @Ebentsen og full innsåping og spyling i dusjen før sex med henne!

175456_laurafin_1026239c_0863718b.jpg

Lenke til kommentar
7 minutter siden, Tototre skrev:

Om det er scam eller ei gjenstår vel å se?  Noen som er interesserte bør jo ta kontakt med henne og fortelle her etterpå hvordan det var.  Hun har i alle fall en annonse på RE som egentlig virker grei nok.  Virker jo litt idiotisk å annonsere der for å få folk tli å klikke videre til det andre nettstedet som kun er hassle for erfarne horekunder som de fleste av oss som har brukere her på forumet. 

Annonsen ser forsåvidt grei ut den. WhatsAppnr til finsk prefix. Men det er koblingen til det nettstedet som er mistenkelig.

"Kontakt oss her eller på nettstedet enn....eu" - Hmmm, får meg til å lure. @Tototre skrev jo en gang tidligere at når en måte å svindle på er oppdaget og kjent så finner de nye måter å svindle på. Kanskje dette er en ny måte å svindle på? En gang må være den første.

• Like 1
Lenke til kommentar
28 minutter siden, Tototre skrev:

Hun har pene pupper.  Yndige, vil jeg kalle dem!

var nettopp tanken på å patte på de som gjorde annonsen vanskelig å ignorere
men ja, avfetting og høytrykkspyling først

• Like 2
Lenke til kommentar

Hei, jeg gir meg ikke så lett på denne mørkhårede finske skjønnheten.  Har ikke hatt noen finne ennå i år, selv om jeg har vært nære ved et par ganger, først med Laura som inviterte til Gangbang i København, og så med @Vixenida som var på telttur på et hotellrom i Oslo.  Men det falt i fisk begge oppleggene.  Er det noen som har vært i kontakt med LauraFIN og fått noe som helst svar?  Ser her at hun har hatt sex før:

175456_laurafin_1e0710aa_41fb585d.jpg

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke helt å slippe hun her.  Finsk mobilnummer +358 403204593.  Og i tillegg til Oslo skal hun jobbe i Kr.sand, Trondheim og Drammen den neste måneden.  Syns jo at bildene både ser fristende og ekte ut, men har tatt feil før.  @slimyboy73 har du vært i kontakt med henne?  Kanskje hun er overpriset?  Om hun plutselig skulle bli borte så sikrer vi hennes annonsebilder her, av LauraFIN som er litt schizofren, siden hun skriver i teksten at hun er 23 år, men oppgir 24 i fakta.  Vi kan nok fint legge til +10 år.

fin.png.489613ef747af36234b3e90ea84b8d64.png

Lenke til kommentar
2 timer siden, slimyboy73 skrev:

nope, avskrevet som scam for min del inntil det motsatte er bevist

Enig!  I alle fall inntil det er et eller to forummedlemmer som sier noe annet.  Jeg ønsker jo at hun er ekte, men, men.

Lenke til kommentar

Ja, at de er i Finland er sikkert mer riktig enn at de er i Norge akkurat nå.  Syns det er uklart hva de kan tjene på å lure oss her?

Så langt er det ikke en forumbruker som har fått svar av henne på whatsapp (WA).  Gjør de dette pga trafikk til det nevnte nettstedet med innlogging/reg.?

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Tototre skrev:

Gjør de dette pga trafikk til det nevnte nettstedet med innlogging/reg.?

Ja, jeg tror det er et forsøk på å promotere nevnte side.

• Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Syns jo det er bra at det blir en såpass lang og utforskende tråd på denne antatte finske kvinnen.  Har vært i kontakt med nummeret hennes uten å få svar tidlig i annonseringen hennes.  Sikkert flere av dere andre som har opplevd det samme.  Så om du er kjempekeen på på finske brunetter går du inn og registrerer deg på den siten for om mulig å få kontakt med henne likevel.  NEI TAKK!

Lenke til kommentar